Kirjoittaja Aihe: Soinin puhe kuultavissa  (Luettu 6841 kertaa)

herra 4x

• Jäsen^^^
  • Liked: 1135
  • Hallitus ei edes kuse.
Soinin puhe kuultavissa
« : 20.05.2009, 23:36:18 »
Huomasin että Timo Soinin puhe Ps-puoluekokouksessa on kuunneltavissa:
http://timosoini.fi/ploki/
Rakkaudesta lajiin.

Rutja

• Vieras
Vs: Soinin puhe kuultavissa
« Vastaus #1 : 20.05.2009, 23:57:50 »
http://www.youtube.com/watch?v=EYTJ1780KLY

Ei jaksa katsoa. Juhlapuheissa on harvoin mitään järkevää sanottavaa.

"Arvoisa puoluekokousväki, me voitimme kunnallisvaalit!"

*kiihkeää taputusta.*

Alan ymmärtää Soinin plokia. Jokaisen kappalejaon väliin hän kuvittelee mielessään aplodit.

herra 4x

• Jäsen^^^
  • Hallitus ei edes kuse.
« Vastaus #2 : 21.05.2009, 00:46:54 »
Kuuntelin koko puheen, 45 min. Hyvä, selkeä puhe. Tosin yleisluontoinen, mikä johtuu tietysti mm. monista käsiteltävistä asioista. Loppupuolella Soini käsittelee maahanmuuttopolitiikan kritiikkiä ja puolueitten asemaa siinä. Kyllä minulle jäi se kuva, että ps-puolue edelleen on johtava maahanmuuttopolitiikan järkeistämistä ajava puolue.
Rakkaudesta lajiin.

Rutja

• Vieras
« Vastaus #3 : 21.05.2009, 00:52:44 »
Kuuntelin koko puheen, 45 min. Hyvä, selkeä puhe. Tosin yleisluontoinen, mikä johtuu tietysti mm. monista käsiteltävistä asioista. Loppupuolella Soini käsittelee maahanmuuttopolitiikan kritiikkiä ja puolueitten asemaa siinä. Kyllä minulle jäi se kuva, että ps-puolue edelleen on johtava maahanmuuttopolitiikan järkeistämistä ajava puolue.
Juu näinhän se menee.

Jos tarvitset kyydin jonnekin ja ainoastaan yksi helvetin ärsyttävä toope on menossa ladallaan haluttuun päämäärään, niin ei kai jää paljon vaihtoehtoja.

Leikkimielinen pihapeli

• Jäsen^^^
  • Liked: 1
« Vastaus #4 : 21.05.2009, 01:36:06 »
Jos tarvitset kyydin jonnekin ja ainoastaan yksi helvetin ärsyttävä toope on menossa ladallaan haluttuun päämäärään, niin ei kai jää paljon vaihtoehtoja.

Yksi vaihtoehto on tosin se, että ostaa auton ja pysyy erossa viinanpirusta. Silloin ei tarvitse mitään kyytejä.

Rutja

• Vieras
« Vastaus #5 : 21.05.2009, 01:38:39 »

Yksi vaihtoehto on tosin se, että ostaa auton ja pysyy erossa viinanpirusta. Silloin ei tarvitse mitään kyytejä.
Joo, mutta oman auton hankkiminen on vähän työn takana. Persuauton kyytiin pakko mennä vaikka vituttas.

IDA

• Vieras
« Vastaus #6 : 21.05.2009, 02:28:46 »

Sama.

Itse kuuntelin tuon puheen tunnin jonottamisen jälkeen seisten eikä ole muuta valittamista kuin, että se oli liian pitkä ja tietyissä kohdissa siinä on aivan liian messiaanisia painotuksia.

herra 4x

• Jäsen^^^
  • Hallitus ei edes kuse.
« Vastaus #7 : 21.05.2009, 11:30:30 »

Sama.

Itse kuuntelin tuon puheen tunnin jonottamisen jälkeen seisten eikä ole muuta valittamista kuin, että se oli liian pitkä ja tietyissä kohdissa siinä on aivan liian messiaanisia painotuksia.

Kokouksessa siis taisi olla väentungos ja fiilis korkealla ja vaaleihin Ps-puolue menee toiveikkaana, vaikka Soininkin mainitsemat gallup-lukemat hieman olivat nytkähtäneet alaspäin niistä luvuista mitä aiemmin keväällä kuultiin.

Vaikka en pitänyt siitä tavasta miten taannoin Halla-ahoon ja meihin tukijoihin ja äänestäjiin Soini ja puolue suhtautui niin toivon Ps-puolueelle rökälevoittoa. Itse tulen mitä todennäköisimmin äänestämään Sampo Terhoa kun Hallista nyt ei ole ehdokkaana.
Rakkaudesta lajiin.

Sivusta seuraaja

• Jäsen^^^
  • Liked: 222
« Vastaus #8 : 21.05.2009, 11:37:13 »
Minustakin puhe oli ihan asiaa, vaikka Soini kuulosti välillä Niilo Yli-vainiolta.

Kazakstan

• Jäsen^^^
  • Liked: 1
  • Uusrahvaanomaisen vihreä fennomaani.
« Vastaus #9 : 21.05.2009, 15:01:35 »

Joo, mutta oman auton hankkiminen on vähän työn takana. Persuauton kyytiin pakko mennä vaikka vituttas.

Varsinkin kun sen auton pitäisi ylittää seuraavissa eduskuntavaaleissa kolmen prosentin äänikynnys.

Rannanjärvi

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 0
« Vastaus #10 : 21.05.2009, 15:41:09 »

Vaikka en pitänyt siitä tavasta miten taannoin Halla-ahoon ja meihin tukijoihin ja äänestäjiin Soini ja puolue suhtautui niin toivon Ps-puolueelle rökälevoittoa. Itse tulen mitä todennäköisimmin äänestämään Sampo Terhoa kun Hallista nyt ei ole ehdokkaana.

Äänten keskittäminen Sampo Terholle on tosiaan tässä tilanteessa poliittisesti järkevintä. Halla-aho perusteli asian varsin selkeästi tiedotteessaan:

Tiedote eurovaaliehdokkuutta koskien

Lainaus käyttäjältä: Halla-aho
Edellä sanotusta huolimatta ymmärrän, että ehdokkuuteni estäminen oli kilpaileville poliittisille ryhmittymille ja niitä palveleville tiedotusvälineille ja viranomaisille vain välitavoite. Päätavoite oli hajottaa kovassa nousukiidossa oleva ja konsensusta uhkaava oppositiopuolue, joka mitä ilmeisimmin ohittaa seuraavissa eduskuntavaaleissa RKP:n ja Vasemmistoliiton, mahdollisesti myös Vihreät. Sekä RKP:n että Vasemmistoliiton ainoa oljenkorsi kesän europarlamenttivaaleissa on se, että Perussuomalaisten kannatus jakaantuu "perinteisen" puolueväen ja puoluejohdon toiminnan suututtamien maahanmuuttokriittisten kesken. Ehdokkuuteni omalla listalla ja siitä väistämättä seuraava äänestäjien hajaantuminen on RKP:n, Vasemmistoliiton, Vihreiden ja Keskustan toive ja etu.

ja

Lainaus käyttäjältä: Halla-aho
Aion äänestää kesän europarlamenttivaaleissa Sampo Terhoa, ja suosittelen samaa kaikille niille, jotka olisivat halunneet äänestää minua.

Tagit: