UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Hommachat  (Luettu 67969 kertaa)

Sunt Lacrimae

• Jäsen^^^
  • Liked: 2077
  • Kesän netsi kun oon, nuiva luonteeni on.
    • Profiili
Vs: Hommachat
« Vastaus #180 : 21.12.2013, 06:42:09 »
Miksi tässä ketjussa pitää julistaa, kuinka irkki on perseestä kun kyseessä ei ole kuitenkaan mikään Homman virallinen kanava eikä siitä yritetäkään saada sellaista, tai pakottaa ketään käyttäjiksi. Munkin mielestä tofu on hipsterien juttuja ja kehno lihankorvike, mutta en silti mene Vegemestaan tms. julistamaan kantaani asiasta.
Play stupid games, win stupid prizes.

Onkko

• Jäsen^^^
  • Liked: 795
    • Profiili
« Vastaus #181 : 21.12.2013, 06:46:39 »
Tuohon liittyy se seikka kanssa, että irkistä uudelleen levitettyä tekstiä on vaikea todistaa aidoksi. Eli jos möläyttää jotain, ja joku kopioi nettiin julkiseksi, sitä voi aina väittää väärennökseksi.

Sama koskee kaikkea netissä.

Onkko

• Jäsen^^^
  • Liked: 795
    • Profiili
« Vastaus #182 : 21.12.2013, 06:48:27 »
Miksi tässä ketjussa pitää julistaa, kuinka irkki on perseestä kun kyseessä ei ole kuitenkaan mikään Homman virallinen kanava eikä siitä yritetäkään saada sellaista, tai pakottaa ketään käyttäjiksi. Munkin mielestä tofu on hipsterien juttuja ja kehno lihankorvike, mutta en silti mene Vegemestaan tms. julistamaan kantaani asiasta.

Irkki on helevetin hyvä, toivottavasti et katsonut että minä jotenkin väheksyisin sitä, korjailin vain valheita.

Sunt Lacrimae

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #183 : 21.12.2013, 07:05:17 »

Irkki on helevetin hyvä, toivottavasti et katsonut että minä jotenkin väheksyisin sitä, korjailin vain valheita.

Enemmänkin kyseessä oli nimimerkki jopparaille osoitettu viesti.

stefani

• Jäsen^^^
  • Liked: 558
    • Profiili
« Vastaus #184 : 21.12.2013, 13:48:59 »

Ehkä mulla on geneettinen taipumus kertoa tarinoita kokemuksista, kun kokemukset ovat olleet negatiivisia. Tämän ketjun tarkoituksena oli houkutella ihmisiä chattiin, joten mun tarinat ja kokemukset liittyvät aiheeseen.

Ari-Lee muuten siis vastasi mun alkuperäiseen kysymykseen tavallaan ihan? Eli kun on sanottavaa, joka on liian rankkaa Peräkammariin, ja Hommalta on odotettavissa banneja, niin Hommachat on ratkaisu? No kai sen noinkin voi nähdä. Käytännössä tuo ei ole käyttötapa, jolla irc-kanavia yleensä käytetään kuitenkaan.
« Viimeksi muokattu: 21.12.2013, 14:11:11 kirjoittanut jostpuur »

Ari-Lee

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 17691
  • Sarkasmoitunut työvoimapulareservi †Syyllinen†
    • Profiili
Vs: Nuivat irc
« Vastaus #185 : 21.12.2013, 15:39:04 »

(Otsikko muutettu)

Uskoin ja luulin ettei juuri tuolla kanavalla kukaan tallentaisi noita kännisiä jorinoita, olin väärässä. Hyvä usko ja luulo ei ole siis valhe. Edelleen luulen uskon ja arvaan että läsnäolevat ovat laatuporukkaa ja ei sieltä tuolla kokoonpanolla mitään ulostaudu.

Missä vaiheessa tällainen foliopipo kuin allekirjoittanut olisi alkanut valehtelemaan tietotekniikasta ja sen väärinkäytöistä? Ei. Se on päinvastoin jos vilaset Spamforumia minne olemme kasanneet vuosien aikana kaikenlaista skämmiä ja puolustelleet sananvapautta. Aivan kaikkea pitää kyseenalaistaa, kuten tämänkin foorumin alkuperäinen tarkoitus on, kävipä kuinka kipeää tahansa. Joskus voi sattua omaankin nenään.

Liittyy erittäin olennaisesti asiaan:
Kyse ei ollut mitä voi tehdä. Kyse oli mikä on hyväksyttävää. Jos paljastaisi nikin, ja varsinkin vakio sellaisen mikä on yhdistettävissä nimeen, ja copy-pastettaisi kanssa-sättääjän juttuja toisille saiteille lipsahtaisi hyvin helposti tähän.
Jos viestit taas olisivat väärennettyjä eli valheita niin hyvin helposti lipsahtaisi tähän.

Voi olla että jos Ruotsin lehdistön malli nimimerkkien paljastamisista leviäisi Suomeen niin sitten tulisi keissejä. Tai sitten ei. Kysehän on marginaaliasiasta - pölhöpopulistien omista sanailuista.

Lopetan omalta osaltani tämän tähän. Hauskaa Talvipäivänseisausta!
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä

Soromnoo

• Jäsen^^^
  • Liked: 289
    • Profiili
« Vastaus #186 : 21.12.2013, 17:05:34 »
Onkko, sama eggdrop pyörii yhä, kiitoksia vaan! Ja ilman lokituksia.

Aika jännä kyllä jos jonkun mielestä foorumi ja reaaliaikainen keskustelu ovat verrannollisia.

stefani

• Jäsen^^^
  • Liked: 558
    • Profiili
« Vastaus #187 : 26.12.2013, 00:30:47 »
Enemmänkin kyseessä oli nimimerkki jopparaille osoitettu viesti.

Oletin, että tuossa jotenkin väänneltäisiin mun nikkiä, kun alkoi kirjaimilla J ja O, tosin nyt vasta tajusin, että täällähän on henkilö jonka nimimerkki "jopparai", tosin hän ei ole kirjoittanut tähän ketjuun. Koen oloni hieman sekaisaksi...   ???  :-X

O. M. Hietamaa

• Sutkauttelija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1076
    • Profiili
« Vastaus #188 : 28.12.2013, 22:25:08 »
Natseja, seksiä ja väkivaltaa tarjolla Hommachatissa! 24/7 - netsi ei nuku!

Erityistarjous forumin naispuolisille jäsenille:
Fiksuja ja komeita peräkammarin poikia seuraa vailla. Homma-chat. 24/7, peräkammarin poika odottaa sinua!

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 15250
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
    • Profiili
« Vastaus #189 : 03.01.2014, 22:29:03 »
No olen kyllä aito chatyrittäjä, mutta iPhonella ei tullut mitään ja nyt iMacilla en osaa kirjoittaa sinne.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.
Heikot sortuu Elon tiellä, Persu sen kun porskuttaa.

Elemosina

• Jäsen^^^
  • Liked: 7842
    • Profiili
« Vastaus #190 : 03.01.2014, 22:31:39 »
No olen kyllä aito chatyrittäjä, mutta iPhonella ei tullut mitään ja nyt iMacilla en osaa kirjoittaa sinne.

Minäkin kirjoittelen iMacilla, mikähän lie tarkempi ongelma?
Alalaidassa voi kirjoitella, sinne kun kohdistat teksti ja painat enter niin pitäisi tulla perille.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Elemosina

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #191 : 25.05.2014, 10:01:17 »
No niin, kännykällä chattaaminen ei tosiaankaan onnistu. Enkö jaksa ladata jotain appseja.
Kannettavan uusi johto ei ole vielä tullut netin ihmemaasta, alkaa kohta epäilyttää että tuleeko ollenkaan...
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Sunt Lacrimae

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #192 : 25.05.2014, 12:48:58 »
No niin, kännykällä chattaaminen ei tosiaankaan onnistu. Enkö jaksa ladata jotain appseja.
Kannettavan uusi johto ei ole vielä tullut netin ihmemaasta, alkaa kohta epäilyttää että tuleeko ollenkaan...

Hommaa se Andchat. Helppokäyttöinen, hyvä ja ilmainen.

Elemosina

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #193 : 25.05.2014, 13:03:11 »
Ei löydy appstoressa, ei taida olla iphoneen soveltuva?
Mutta katson josko löytyy jokin toinen.
Vinkkejä otetaan vastaan.

Sunt Lacrimae

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #194 : 27.05.2014, 00:54:37 »
Ei löydy appstoressa, ei taida olla iphoneen soveltuva?
Mutta katson josko löytyy jokin toinen.
Vinkkejä otetaan vastaan.

Juu ei, se on nimen mukaisesti Android- sovellus. Omppukonglomeraatin applikaatioista ei mitään hajua.

Seal

• Vieras
« Vastaus #195 : 14.11.2014, 21:15:31 »
Hommachattiin kaivataan lisää porukkaa. Elemosinalla on teitä ikävä.

Tosiasiallinen Nuiva

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 8190
  • Hommabotti
    • Profiili
« Vastaus #196 : 14.11.2014, 21:23:26 »
Mihin ihmeeseen tuolla voi kirjoittaa viestin? Kyselee TaNu.
Ylikomisario Jari Taponen: hyvää oppi tekee terroristillekin! Saattaa näköala laajentua ja suvaitsevaisuus lisääntyä!

https://twitter.com/JariTaponen/status/906467248063344641

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 14376
    • Profiili
« Vastaus #197 : 14.11.2014, 21:27:00 »
Hommachattiin kaivataan lisää porukkaa. Elemosinalla on teitä ikävä.

Terkkuja Elemosinalle!!
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014, 14:25:18 kirjoittanut Emo »

Seal

• Vieras
« Vastaus #198 : 14.11.2014, 21:54:04 »
Mihin ihmeeseen tuolla voi kirjoittaa viestin? Kyselee TaNu.

Siellä alalaidassa on semmonen kohta jossa lukee "Chat here"

Topi Junkkari

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4838
  • Ei ole olemassa mitään sukupuoleltaan neutraalia
    • Profiili
« Vastaus #199 : 14.11.2014, 21:55:58 »
Emo, toivottavasti lapsesi ei erehdy koulussa sanomaan, että äiti on hompanssi. Voi tulla kiireellinen huostaanotto.

Nostan pöllö-korvaläppiäni kaikille hompansseille, jotka osaavat järkevästi ja kiihkottomasti kertoa lapsilleen aatemaailmastaan. Kuten minun vanhempani tekivät 80-luvulla. En valinnut poliittista puoluettani 1992 tai niillä main heidän vuokseen, vaan heistä huolimatta.

Pöllö-korvaläppäni herättivät huomiota pianonopettajassani muutama tunti sitten.

Tulen ehkä chattiin myöhemmin.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Tosiasiallinen Nuiva

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 8190
  • Hommabotti
    • Profiili
« Vastaus #200 : 14.11.2014, 22:20:03 »
Chatissä kaivataan yhä lisää väkeä. Homma toimii näin:

http://webchat.quakenet.org/ ja laita nick kohtaan nimimerkkisi ja channels kohtaan #nuivat ja paina join chat.
Ylikomisario Jari Taponen: hyvää oppi tekee terroristillekin! Saattaa näköala laajentua ja suvaitsevaisuus lisääntyä!

https://twitter.com/JariTaponen/status/906467248063344641

J. Lannan haamu

• Jäsen^^^
  • Liked: 5416
  • 'Ihmiskunta on kotoisin Karjalasta'
    • Profiili
« Vastaus #201 : 14.11.2014, 22:23:17 »
Vähän niin kuin 1970-luvulla kun pojilta otettiin lelupyssyt pois, niin tekivät pyssyn vaikka puukepakosta....

Terkkuja Elemosinalle!!

Emo, tekstiäsi oli jälleen kerran lähes taivaallista lukea! Savon sydämessä asuessani melkein elämän parhaat vuodet leikittiin pihalla ihan koko ajan. Ja välillä poikien kujeilut tyttöjä kohtaan olivat hyvinkin fyysisiä, mutta vilpittömiä ja allah-vapaita. Usein myös leikittiin yhdessä pyssykkäriä! Pari ihastuttavaa pihan tyttöö olivat V-sarjan pahiksia. Minulla oli paljon erilaisia pyssyjä, sitten kerran sain sellaisen uuden 'laser'pyssyn lelukaupasta (silloin ne olivat melkein tuolla nimellä). Elettiin 80-luvun loppua. Sitten kun pihan kaverit, ne parikymmentä mitä niitä aina oli, halusivat minun ottavan sen julman aseen leikkiin, minä valitsin vähän aikaa sitten löytämäni puukalikan, joka ajoi täydellisesti 'konepistoolin' osaa! Ratatatatatata  :roll:

Chatit, niitä olen aina rakastanut! Vaikka en omaa facebookkia, en irciä enkä mitään sähköpostia kummempaa sosiaaliseen mediaan liittyvää. En edes puhelinta, jolla pääsee nettiin! 90-luku oli parasta chattiaikaa. Siirryin jopa yhden jenkkiläisen chattitutun kanssa kirjeenvaihtoon. Ihana nainen, minua vanhempi 'princess'. Ihmettelen edelleen, mitä se minun kanssa jaksoi niin paljon kirjoitella.

Täytyy siis tulla chekkaamaan homma-chatti, käytän jopa ehkä samaa sisääntulo-lineria, jota 1996-1998 Geocities chattihuoneissa!
'Mua kapeat sielut kauhistaa: / heiss' ei hyvä ei paha sijaa saa'
'Yksikään voittaja ei usko sattumaan.'

Leso

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6976
  • Annapas kun autan; tässä lisää köyttä.
    • Profiili
« Vastaus #202 : 14.11.2014, 22:34:16 »
Kertokaa multa terveisiä Aipalle!

Minä kaipaisin sitä tänne.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

käpykaarti

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6126
  • Haittamaahanmuuttoasiantuntija
    • Profiili
« Vastaus #203 : 25.10.2015, 21:05:55 »
 ;D ;D ;D

Viimeks ku Homma oli huoltokatkolla, jota en sillä hetkellä muistanut, niin kävin tuolla etsiessäni vastausta miksi Hommaa ei ole. Ei riittäny huumorintaju kyllä meikäsläisellä. Epäilin joutuneeni A-ryhmän rotanloukkuun.  ;D
Vasara kädessä kaikki näyttää naulalta.

Elemosina

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #204 : 14.10.2016, 20:48:30 »
Käväisin pitkästä aikaa kokeilemassa ja aika hiljaista on. Tosin mun nettivälineeni on aika hankala chattiin...

O. M. Hietamaa

• Sutkauttelija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1076
    • Profiili
« Vastaus #205 : 14.10.2016, 21:16:51 »
Käväisin pitkästä aikaa kokeilemassa ja aika hiljaista on.

<Tunnustan syyllistyneeni pitkäaikaiseen laiminlyöntiin.

Ari-Lee

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 17691
  • Sarkasmoitunut työvoimapulareservi †Syyllinen†
    • Profiili
« Vastaus #206 : 15.10.2016, 04:39:53 »

En muistanut koko sirkusta. Saatan unohtua pitkiksi ajoiksi tutkimaan kiehtovia hämähäkkieläimiä.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä

JJohannes

• Jäsen^^^
  • Liked: 2722
  • Eih bennek, eih blavek!
    • Profiili
« Vastaus #207 : 15.10.2016, 05:34:25 »
No joo, tulin minäkin idlaamaan kanavalle tästä lähin (clienttihän pyörii joka tapauksessa etäpalvelimella kellon ympäri). Vaikka esitän kyllä vastalauseeni sille, että sitä pidetään Quakenetissä. IRCnet on eurooppalaisten keskustelulle asiallinen verkko. EFnet taas jenkeille.
« Stat rosa pristina nomine, nomina nuda tenemus »

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 15250
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
    • Profiili
« Vastaus #208 : 15.10.2016, 12:06:13 »

En muistanut koko sirkusta. Saatan unohtua pitkiksi ajoiksi tutkimaan kiehtovia hämähäkkieläimiä.
Laitatko niitä koskaan peilin päälle nähdäksesi ne väärinpäin?
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.
Heikot sortuu Elon tiellä, Persu sen kun porskuttaa.