Miksi tässä ketjussa pitää julistaa, kuinka irkki on perseestä kun kyseessä ei ole kuitenkaan mikään Homman virallinen kanava eikä siitä yritetäkään saada sellaista, tai pakottaa ketään käyttäjiksi. Munkin mielestä tofu on hipsterien juttuja ja kehno lihankorvike, mutta en silti mene Vegemestaan tms. julistamaan kantaani asiasta.
Irkki on helevetin hyvä, toivottavasti et katsonut että minä jotenkin väheksyisin sitä, korjailin vain valheita.
(Otsikko muutettu)
Uskoin ja luulin ettei juuri tuolla kanavalla kukaan tallentaisi noita kännisiä jorinoita, olin väärässä. Hyvä
usko ja luulo ei ole siis valhe. Edelleen luulen uskon ja arvaan että läsnäolevat ovat laatuporukkaa ja ei sieltä tuolla kokoonpanolla mitään ulostaudu.
Missä vaiheessa tällainen foliopipo kuin allekirjoittanut olisi alkanut valehtelemaan tietotekniikasta ja sen väärinkäytöistä? Ei. Se on päinvastoin jos vilaset
Spamforumia minne olemme kasanneet vuosien aikana kaikenlaista skämmiä ja puolustelleet sananvapautta. Aivan kaikkea pitää kyseenalaistaa, kuten tämänkin foorumin alkuperäinen tarkoitus on, kävipä kuinka kipeää tahansa. Joskus voi sattua omaankin nenään.
Liittyy erittäin olennaisesti asiaan:
Kyse ei ollut mitä
voi tehdä. Kyse oli mikä on hyväksyttävää. Jos paljastaisi nikin, ja varsinkin vakio sellaisen mikä on yhdistettävissä nimeen, ja copy-pastettaisi kanssa-sättääjän juttuja toisille saiteille lipsahtaisi hyvin helposti
tähän.
Jos viestit taas olisivat väärennettyjä eli valheita niin hyvin helposti lipsahtaisi
tähän.Voi olla että jos Ruotsin lehdistön malli nimimerkkien paljastamisista leviäisi Suomeen niin sitten tulisi keissejä. Tai sitten ei. Kysehän on marginaaliasiasta - pölhöpopulistien omista sanailuista.
Lopetan omalta osaltani tämän tähän. Hauskaa Talvipäivänseisausta!