Kirjoittaja Aihe: 2012-05-30 Ruotsi: Tutkija leikkasi vaimonsa huulet irti ja söi ne  (Luettu 7493 kertaa)

KTM

• Jäsen^^^
  • Liked: 4632
Tässä kymmenkunta vuotta sitten oli yksi iranilainen työkaveri, hän oli yksi viikko täysin sekain ja huusi puhelimessa, joku meinasi että mun pitäisi selvittää mikä sitä vaivaa. No kyselin ja hän kysyi mitä mieltä minä olen naisista jotka harrastavat yhden yön suhteita? Meinasin että en tiedä en mitään, kyllähän me miehetkin niitä haarastetaan. Hän kysyi voisinko seurustella sellaisen kanssa? Meinasin että se varmaan riippuisi tilanteesta, aika usein suhteet enemmän tai vähemmän alkaa yhden yön suhteesta.

No sitten hän keroi että hänen suomalainen tyttöystävänsä oli kertonut harrastaneensa joskus aiemmin yhden yön suhteita. Sanoin että no tietysti. Hän meinasi miten niin. Sanoin että ei kai hän muuten olisi sinun kanssa. Hl;meinasi suuttua miten niin. Sanoin että ei kai kukaan suomalainen nainen odota että että tapaa jonkun ulkomaalaisen, tottakai ne on seurustellut etc monen suomalaisen kanssa ennen kuin alkavat suhteeseen jonkin ulkomaalaisen kanssa.

Totesin vielä että kuinka miehet voisi harrastaa yhden yön suhteita jos ei olisi myös naisia jotka niitä harrastavat. Hän totesi että hänen mielestään sellaiset naiset eivät ole edes ihmisiä, ne ovat huoria ja lutkia.

Ko iranilainen oli myös tullut suomeen pakolaisena joskus 90 luvulla. Asuu yhä Vaasassa, törmäsin häneen vappuna, on nykyään eri paikassa töissä.

RP

• Jäsen^^^
  • Liked: 16460
"Minä tulen saamaan neljä vuotta vankeutta, mutta hänen loppuelämänsä on tuhottu"

(spekulattiota, että toive neljästä vuodesta tuskin toteutuu, todennäköinen lopputulos on pakkohoito)

Tekoa suunniteltu pitkään, tarkoituksena vammauttaa, ei tappaa. Miehen toinen, häntä itseään selvästi nuorempi, vaimo (myös iranilainen). Avioliitto solmittu muutamia viikoja edellisen avioeron voimaantulon jälkeen.
http://avpixlat.info/2012/06/01/at-upp-fruns-lappar-kannibalforskaren-angrar-sig-inte/#more-23691
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

J. Lannan haamu

• Jäsen^^^
  • Liked: 7670
Minäkin olin sattumalta Karolinskassa töissä 90-luvun lopulla mutta kovin juttu oli kaffepausseilla pieni kaunis ajatus ruotsalaisen naisen tarjoamasta luonnon lääkkeestä. On tuo uutinen kyllä todella todella hullua, jotenkin ihan sairaan primitiivistä yäk
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Tagit: