Kirjoittaja Aihe: 2012-08-28 Radio Helsinki: Li Anderssonin ja Mikael Brunilan haastattelu  (Luettu 14822 kertaa)

räpöstys

• Vieras
Tapelkaa, saatte makeisen.  8)

Ihan sama niille termeille, ollaan rasisteja kaikki.  8)

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 94235
  • Emeritus mediaöyhöttäjä
Äärioikeistolaisella ja natsilla ei ole oikeastaan mitään eroa.

Ei niin, koska natsit (Nationalsozialismus) eli kansallissosialistit ovat äärioikealla olevia sosialisteja, siis sosialismin äärioikeistoa. Tämän sosialistisen äärioikeiston oikealta puolelta sitten löytyisivät ei-sosialistiset puolueet, jos niitä olisi. Mutta koska lähes kaikki puolueet länsimaissa ovat toistensa eurososialistisia kopioita, "keskisosialistisia" (valtio puuttuu yksilön elämaan merkittävästi verotuksen, lainsäädännön ja lastenhoidon/koulutuksen kautta), niin vasemmiston äärioikeiston oikealta puolelta ei löydy juuri mitään äänestettävää.

Natsit kutsuivat itseään sosialisteiksi. Siitä ei pääse mihinkään: Nationalsozialismus. Ja fasistit olivat enemmän tai vähemmän samaa tavaraa, sosialistien äärioikeistoa.

Voitaisiin siis ehkä ajatella, että ei-sosialistien kutsuminen natseiksi tai fasisteksi olisi semanttinen moka, siis historiallisessa perspektiivissä.

Mutta olihan Ateenan demokratia jotakuin täysin eri asia kuin nykyinen demokratia, joten ...
« Viimeksi muokattu: 29.08.2012, 19:38:03 kirjoittanut Lalli IsoTalo »
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Maahanmuutto = Intiaanien kohtalo
— Velka maailmanhalaukseen = Jälkeläiset velkaorjksi
— Ei omaisuutta = Systeemiriippuvainen orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— Lopputulosten tasa-arvo = tuho lähtökohtien tasa-arvolle
— Missä N, siellä R

Teemu Lahtinen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1268
    • www.teemulahtinen.fi
Haastattelun tekivät Brunila ja Koivulaakso, eikä se sen kummempaa jutustelua ollut. Olin kutsunut kaksikon jo aiemmin keskiviikkokerhoon alustavaan keskusteluun, jotta varsinainen haastattelu sujuisi paremmin. Mielestäni melko onnistunut ratkaisu toin ilmapiirin kannalta, lopputulemahan on vielä näkemättä.

Toivottavasti äänitit haastattelusi.

Tietenkin ;D

Kåskenkårva

• Jäsen
  • *
  • Liked: 2

Partanen rakastaa itseään, ja rakastaa ''puhua'' itsestään.

"Partaselle olen Partasesta ennenkin sanonut että Partanen on väärässä puolueessa. Hän on persumpi kuin Soini."

Ten påints Partsu!

Pisteet menevät Pekka Siikalalle joka tuon sanoi blogini kommenttiosiossa. Jos vedät pään tänne sulkijalihaksesi paremmalle puolelle niin huomaat että kyseessä on lainaus toisen sanomisista.

huomasin joo. Ite et näköjään vielä tajunnut...oikeat liiderit eivät tarvitse pyytää kehuja, ne tulevat itsestään. Pyydä vaan jatkossa, niin itsetuntosi viimeisetkin höyryt haihtuvat ilmaan

On asioita mitä ei kannata yrittää ja yksi niitä harvoja on yritys olla nokkela. Siikalan kommentti oli minusta koominen ja siten ns. sigumatskua. Aiemmin hän oli heittänyt ilmoille sellaisen helmen kuin "Ilkka Partanen on jo pitkään ollut hommalaisempi kuin hommalaiset ja perussuomalaisempi kuin perussuomalaisten hommalaisporukka, joten ihmeteltäväksi jää miksi Kokoomus häntä sietää". Tuostakin, samoin kun nyt allekirjoituksessa olevasta meinasi lentää kahvit näppikselle  ;D

Olen Kokoomuksen Kuopion Yhteiskuntapoliittisen Seuran hallituksen vpj sekä Kansallisen Sivistysliiton Kuopion opinto- ja kulttuuriyhdistyksen hallituksen jäsen. Iältäni 32-vuotias, politiikassa aktiivisemmin mukana syksystä 2006. Kirjoituksissani käsittelen erilaisia yhteiskunnallisia ilmiöitä, puoluepolitiikkaa sekä näiden vaikutuksia toisiinsa. Esittämäni mielipiteet ovat omiani, ellen erikseen muuta mainitse.

Korjaus:

Olen 32 v itserakas aurinkolasipäinen mies ja politiikassa aktiivisemmin syksystä 2006.

Tehtäväni ovat Kokoomuksen Kuopion Yhteiskuntapoliittisen Seuran hallituksen vpj sekä Kansallisen Sivistysliiton Kuopion opinto- ja kulttuuriyhdistyksen hallituksen jäsen.

Esittämäni mielipiteet ovat vain ja ainoastaan omiani, olenhan itserakas kaikesta huolimatta ja tiedän kaiken (paremmin) itse vaikka olen tietoinen että politiikassa saa kopioida ylivoimaisia yksilöitä itseeni nähden.
Wayne Gretzky: ''you miss 100 % of the shots you don't take''

Ilkka Partanen

• Vieras

Partanen rakastaa itseään, ja rakastaa ''puhua'' itsestään.

"Partaselle olen Partasesta ennenkin sanonut että Partanen on väärässä puolueessa. Hän on persumpi kuin Soini."

Ten påints Partsu!

Pisteet menevät Pekka Siikalalle joka tuon sanoi blogini kommenttiosiossa. Jos vedät pään tänne sulkijalihaksesi paremmalle puolelle niin huomaat että kyseessä on lainaus toisen sanomisista.

huomasin joo. Ite et näköjään vielä tajunnut...oikeat liiderit eivät tarvitse pyytää kehuja, ne tulevat itsestään. Pyydä vaan jatkossa, niin itsetuntosi viimeisetkin höyryt haihtuvat ilmaan

On asioita mitä ei kannata yrittää ja yksi niitä harvoja on yritys olla nokkela. Siikalan kommentti oli minusta koominen ja siten ns. sigumatskua. Aiemmin hän oli heittänyt ilmoille sellaisen helmen kuin "Ilkka Partanen on jo pitkään ollut hommalaisempi kuin hommalaiset ja perussuomalaisempi kuin perussuomalaisten hommalaisporukka, joten ihmeteltäväksi jää miksi Kokoomus häntä sietää". Tuostakin, samoin kun nyt allekirjoituksessa olevasta meinasi lentää kahvit näppikselle  ;D

Olen Kokoomuksen Kuopion Yhteiskuntapoliittisen Seuran hallituksen vpj sekä Kansallisen Sivistysliiton Kuopion opinto- ja kulttuuriyhdistyksen hallituksen jäsen. Iältäni 32-vuotias, politiikassa aktiivisemmin mukana syksystä 2006. Kirjoituksissani käsittelen erilaisia yhteiskunnallisia ilmiöitä, puoluepolitiikkaa sekä näiden vaikutuksia toisiinsa. Esittämäni mielipiteet ovat omiani, ellen erikseen muuta mainitse.

Korjaus:

Olen 32 v itserakas aurinkolasipäinen mies ja politiikassa aktiivisemmin syksystä 2006.

Tehtäväni ovat Kokoomuksen Kuopion Yhteiskuntapoliittisen Seuran hallituksen vpj sekä Kansallisen Sivistysliiton Kuopion opinto- ja kulttuuriyhdistyksen hallituksen jäsen.

Esittämäni mielipiteet ovat vain ja ainoastaan omiani, olenhan itserakas kaikesta huolimatta ja tiedän kaiken (paremmin) itse vaikka olen tietoinen että politiikassa saa kopioida ylivoimaisia yksilöitä itseeni nähden.

Ohoh. Suunnaton on rohkeus nimimerkin suojista aukoa päätään. Tuossa aplodit, ole hyvä: http://www.youtube.com/watch?v=heAw4z71lvo

Mitenkäs on, saitko nyt huomiota lääkärin määräämän verran vai pitääkö tätä vielä jatkaa? Haluaisitko että perustan sellaisen ketjun jossa voidaan kahdestaan väitellä, sinä nimimerkin takana luumuillen, minä omalla nimellä ja kuvalla?
« Viimeksi muokattu: 02.09.2012, 03:36:08 kirjoittanut Ilkka Partanen »