Kirjoittaja Aihe: Hommakerho Keski-Uusimaa  (Luettu 85982 kertaa)

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • Liked: 2478
  • We are The Many, They are The Few
Vs: Hommakerho Keski-Uusimaa
« Vastaus #360 : 16.08.2017, 20:29:23 »
Minä pääsisin mukaan esim. puolentoista viikon kuluttua viikonloppuna  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3648
  • The sloganist
« Vastaus #361 : 16.08.2017, 22:12:10 »
Taitaa olla 2 tulevaa vkl putkeen ns. kiinni, eli ei onnaa ehkä ihan niksnaks. Lauantai maybe 26.8. Parhaiten heti se syyskuun alku vkl
Iudex illius ero

J. Lannan haamu

• Jäsen^^^
  • Liked: 6927
« Vastaus #362 : 16.08.2017, 22:31:22 »
Mites se tosiaan olisi se syyskuun alku, vaikka lauantai 2 tai sunnuntai 3. No katsotaan, jotenkin se kuun vaihe olisi sellainen jännä aika epäilen...
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • Liked: 2478
  • We are The Many, They are The Few
« Vastaus #363 : 17.08.2017, 20:35:58 »
Mites se tosiaan olisi se syyskuun alku, vaikka lauantai 2 tai sunnuntai 3. No katsotaan, jotenkin se kuun vaihe olisi sellainen jännä aika epäilen...

Joo, katsellaan siinä syyskuun alussa sitten, mulla vapaana ainakin pe/la 8/9. päivä..
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Tagit: