HOMMAN KESKUSTELU > Salonki

Haluammeko islamilaisen Suomen?

<< < (285/286) > >>

Pullervo:
Tämän ketjun aihe ei ole kysy päivystävältä muslimikäännynnäiseltä, joka sitten selittelee ummet ja lammet, eikä tätä sellaiseksi myöskään muuteta.

Jos ei kelpaa, niin ketju menee herkästi kiinni.

käpyQaarti:
Saisiko sinun islamilaisessa Suomessa aikuinen mies suorittaa yhdynnän 9-vuotiaan kanssa?

Ajnabi Al-Finlandi:
Jos Suomi olisi kalifaatti ja minä sen kalifi, kristityt, juutalaiset ja muut pakanat saisivat yhtyä vaikka toisiinsa tai mopoihinsa. Muslimeja koskisi Islamin avioliittosäädökset, jonka mukaan kaksi biologisen aikuisuuden saavuttanutta henkilöä saa solmia avioliittosopimuksen (ensikertalaiset holhoojan luvalla) ja sitten puuhailla makuuhuoneessaan mitä lystäävät.

Kenelle tämä ei kelpaa?

Pakkanen:

--- Lainaus käyttäjältä: Ajnabi Al-Finlandi - 14.03.2019, 12:37:47 ---Minä haluan islamilaisen Suomen.

--- Lainaus päättyy ---

Niin varmaan :facepalm:

Ja Stalin halusi Venäläisen. Sitä ennen koitti Ruotsalaiset.

Ei tule tapahtumaan nytkään. Unohda.

käpyQaarti:

--- Lainaus käyttäjältä: käpykaarti - 14.03.2019, 12:55:01 ---Saisiko sinun islamilaisessa Suomessa aikuinen mies suorittaa yhdynnän 9-vuotiaan kanssa?

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Ajnabi Al-Finlandi - 14.03.2019, 13:07:34 ---Jos Suomi olisi kalifaatti ja minä sen kalifi, kristityt, juutalaiset ja muut pakanat saisivat yhtyä vaikka toisiinsa tai mopoihinsa. Muslimeja koskisi Islamin avioliittosäädökset, jonka mukaan kaksi biologisen aikuisuuden saavuttanutta henkilöä saa solmia avioliittosopimuksen (ensikertalaiset holhoojan luvalla) ja sitten puuhailla makuuhuoneessaan mitä lystäävät.
......

--- Lainaus päättyy ---

Eli seksiä saa aikuinen harrastaa vapaasti 9-vuotiaan kanssa. Pelkkä kyllä olisi riittänyt.
--- Lainaus käyttäjältä: Ajnabi Al-Finlandi - 14.03.2019, 13:07:34 ---.....
Kenelle tämä ei kelpaa?

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin oikein kenellekään, ei ainakaan minulle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta