Kirjoittaja Aihe: Bussikausti tulee - oletko valmis?  (Luettu 2320 kertaa)

onni4me

• Jäsen^^^
  • Liked: 1963
Bussikausti tulee - oletko valmis?
« : 21.05.2013, 10:49:16 »
Lainaus
Miten hoidetaan rasistinen välikohtaus like a boss? Eilen olin bussipysäkillä ja sitten siihen tulee joku super rasisti siihen nimittelee ja kaikkee, ei siinä. Bussi oli muutenki jo tulossa niin eihän se ehtiny siinä huudella kun jotain 45 sek kaikkea neekeri yms mitä kaikkee sieltä suusta tuli. Bussi tuli ja sitten menin sisälle ja painoin lipun koneeseen kunnes huomasin että tyyppi joka alko nimittelee jätti bussilipun himaan ja lompakon ja ilmeisesti oli vielä kiire jonnekkin niin yritti anella bussikuskia päästämään sisään. Kävelin sitten bussikuskin luo ja maksoin lipun sen tyypin puolesta ja annoin lipun sille ja heti lähin kävelee kohti istumapaikkaan. Arvasin että tyyppi tulee takaa ja sanoo kiitos. Sanoin sille ettei sun kiitos merkkaa mitään mutta sen sijaan anteeks voisi toimia. Sitten kaveri pyys hiljaa anteeks ja sanoin sille, että niin voitko vähä kovemmin anteeks pyyttää niin että koko bussi kuulee ja vielä kertoa tarkalleen miksi anteeksi pyydät. Sitten se sano syyn ja sen jälkee katto maahan ja kaikki bussissa alko taputtaa käsiään (mulle ilmeisesti). Mitäs sitten kävi? Muutaman pysäkin jälkee sitä tyyppi nolostutti tai oli niin häpeissään että oli pakko jäädä bussista pois. Näin homma hoidetaan asiallisesti like a boss. Ilmeisesti karma is a bitch dude. Myöhemmin sitten kun olin istumapaikassa istumassa niin eräs nainen tuli luokse ja sano että hyvin hoidettu tilanne. Kiitos.

Lainaus
Tosi mahtavaa että tää on lähteny leviämään näin! Tosi hienoa oikeesti jos yksi teko ja tilapäivitys voi rohkaista jengii ja jopa innostaa. Muistakaa huomenna lukea lyhyt juttu musta hesarissa! Tänään oon haastattelussa Ylen radio X3M klo: 14.45! Käykää kuuntelemassa! Se on ruotsiks, mutta ehkä kaikkien kannalta parempi että mun osio hoidetaan suomeksi, haha.

On se mahtavaa, että tälläiset tarinat herättävät median mielenkiinnon verrattuna vaikkapa Ruotsin tapahtumiin. Sinänsä tietysti olisi kiva kuulla noita yksityiskohtia eli missä, miten, kenen kanssa ja vaikkapa millä linjalla. Samalla noilta käsientaputtelijoilta, jotka olivat todistajina.

Kaikki nykyään tuntuu olevan sitä Oikeaa Totuutta, kun joku niin sanoo vrt. face value.

Koska ainakin hyysäri ja muut mediat tulevat taas osoittamaan kuinka rasistisia suomalaiset ovat, niin ajattelin jo ajoissa varoittaa ettei tule puun takaa.

https://www.facebook.com/rickyboyonline
Perussuomalaiset on ihan ookoo tappaa koska he saattaisivat heiluttaa persettä - ja myydä sitä - ja sen takia valtion ei tule turvata heidän elämäänsä.
Asraa mukaillen tämä on ihan ookoo asia sanoa täällä modejen mielestä.

veikko1980

• Jäsen^^^
  • Liked: 117
  • Political Correctness is the communal tyranny
    • CNN-site
Vs: Bussikausti tulee - oletko valmis?
« Vastaus #1 : 21.05.2013, 10:59:51 »
onnea matkaan poika
monikulttuuri vie terveyteni

kekkeruusi

• Jäsen^^^
  • Liked: 4169
Vs: Bussikausti tulee - oletko valmis?
« Vastaus #2 : 21.05.2013, 11:19:46 »
Ja sitten se Iso Paha Susi sanoi, että minä huhkun ja puhkun teidän talonne nurin ja kolme pientä porsasta olivat peloissaan. :roll:

Tagit: