Kirjoittaja Aihe: Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)  (Luettu 2030121 kertaa)

AstaTTT

• Jäsen^^^
  • Liked: 1775
    • Rakkaudesta Suomeen
Miksi Junes ei saa syytettä kiihotuksesta kansanryhmää vastaan?

Kyse on siis tästä:
Lainaus
Suomessa rikoslaki (13.5.2011/511)[1] määrittelee kiihottamisen kansanryhmää vastaan:
Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammautumisen perusteella taikka niihi rinnastettavalla muulla perusteella, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Solvausta ja panettelua ei sinänsä laissa määritellä.

Yhdessä ketjussa aivan muusta aiheesta kirjoitettiin, että viranomaiset eivät uskalla koskea Junekseen edes kolmen metrin kepillä. Miksi?

Tässä on sekä vakava, että huvittava puolensa. Vakava siinä, että oikeudella ei tiettävästi ole huumorintajua ja huvittava siinä, että Junesta selkeästi jo harmittaa hänen saamansa kohtelu tai paremminkin kohtelemattomuus.  ;D

Miksi Junes ei saa syytettä, vaikka julkaisee samoja kirjoituksia kuin syytetyiden penkille joutuvat? Kannanottoja?
« Viimeksi muokattu: 03.12.2017, 12:22:37 kirjoittanut kgb »

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 52095
En tiedä enkä jää sitä miettimään. Muutoinkin pidän näitä syytteitä ihan pellejuttuina, ei niillä ole väliä joskin tietenkin se kirpaisee jos sakkoja joutuu maksamaan.

Todelliset rikolliset hilluu vapaana kun toisaalla kytätään sanoiko joku islamista tai muslimista totuuksia.

PaulR

• Vieras
Miksi Junes ei saa syytettä kiihotuksesta kansanryhmää vastaan?

Kyse on siis tästä:
Lainaus
Suomessa rikoslaki (13.5.2011/511)[1] määrittelee kiihottamisen kansanryhmää vastaan:
Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammautumisen perusteella taikka niihi rinnastettavalla muulla perusteella, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Solvausta ja panettelua ei sinänsä laissa määritellä.

Itsehän moisesta tiedä, mutta nuo muut ole hirveän kiinnostuneita maallisista asioista. Kyllähän se pillu maistuu edelleen, mutta ei aiheuta ylimääräisiä liikkeitä.

Yhdessä ketjussa aivan muusta aiheesta kirjoitettiin, että viranomaiset eivät uskalla koskea Junekseen edes kolmen metrin kepillä. Miksi?

Tässä on sekä vakava, että huvittava puolensa. Vakava siinä, että oikeudella ei tiettävästi ole huumorintajua ja huvittava siinä, että Junesta selkeästi jo harmittaa hänen saamansa kohtelu tai paremminkin kohtelemattomuus.  ;D

Miksi Junes ei saa syytettä, vaikka julkaisee samoja kirjoituksia kuin syytetyiden penkille joutuvat? Kannanottoja?

Itseäni tiedä, mutta hirveän kiinnostunut maailmallisistä asioista.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2013, 21:18:17 kirjoittanut Paul Ruth »

Mika

• Jäsen^^^
  • Liked: 11063
Luultavasti pelkäävät, että tuollaisen tuomion myötä noiden kirjoitusten uudelleenjulkaiseminen vasta leviäisi todelliseksi villitykseksi.  Jos esim. Jussille aikanaan tuomion tuoneen kirjoituksen olisi julkaisssut vaikka 500 henkilöä omalla sivullaan, ei olisi mitään mahdollisuutta nostaa oikeusjuttua kaikkia vastaan. Luultavasti syyttämättä jättämiset heijastelevat myös sitä, että sisimmässään nämä Illmanit tietävät olevansa näissä jutuissa erittäin heikoilla jäillä.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2013, 21:17:50 kirjoittanut Mika »
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

nuiv-or

• Vieras

Kun nyt olet siinä taas paikalla, vastaatko tähän, kiitos.

Eli jälleen kerran tulit mussuttamaan, vaikket ole tutustunut

Ei vaan sinä kysyit mielipidettäni siitä, että miksi sinä et saa syytettä.

Tapauksessa Amon Rautiainen myös kunnollisvaaliblogin ylläpitäjää kuulusteltiin epäiltynä samasta rikoksesta. Poliisi jopa pyysi Elisalta kunnollisvaaliblogin ylläpitäjän henkilötiedot.

Miksi haluat syytteen?

En halua syytettä, mutta länsimaisen oikeusvaltion periaatteeseen kuuluu, että samasta rikoksesta tulee sama tuomio ja että ihmisiä kohdellaan tasavertaisesti. Olen syyllistynyt täsmälleen samaan rikokseen kuin Jansson, mutta minua ei syytetä. Tämä ei ole oikein.

Katso itse, tuo on identtinen kopio: http://jlokka.blogspot.fi/2013/08/20-muslimipakolaisen-lauma-rikastutti.html

Etköhän onnistu sakot saamaan, jos oikeasti haluat

Ei ole onnistunut ennenkään.

Kansanryhmä nimeltä sosiaalipummit jotka sitten joutessaan raiskailee ja hakkaa

Tuossa Hiltunen sai 2000 euron sakot, minä en mitään. Eivät vastaa sähköposteihin vaikka kuinka jankkaisi. Muitakin tapauksia löytyy. Ei tule syytettä.

Elcric12

• Jäsen^^^
  • Liked: 353
Tee aiheellesi oma ketju.

nuiv-or

• Vieras
Onko ennakkotapausta siitä, että toisen kirjoitusta lainaamalla tai siteeraamalla olisi rikottu kiihotus tms. -lakia? Vaikka sitä ei tuossa mainita, niin epäilen, että lain henki on se, että tuotoksen pitää olla puhtaasti omaa aikaansaannosta.

Tapauksessa Amon Rautiainen myös kunnollisvaaliblogin ylläpitäjää kuulusteltiin epäiltynä samasta rikoksesta. Poliisi jopa pyysi Elisalta kunnollisvaaliblogin ylläpitäjän henkilötiedot.

Miksi haluat syytteen?

En halua syytettä, mutta länsimaisen oikeusvaltion periaatteeseen kuuluu, että samasta rikoksesta tulee sama tuomio ja että ihmisiä kohdellaan tasavertaisesti. Olen syyllistynyt täsmälleen samaan rikokseen kuin Jansson, mutta minua ei syytetä. Tämä ei ole oikein.

Katso itse, tuo on identtinen kopio: http://jlokka.blogspot.fi/2013/08/20-muslimipakolaisen-lauma-rikastutti.html

Tuossa Hiltunen sai 2000 euron sakot, minä en mitään. Eivät vastaa sähköposteihin vaikka kuinka jankkaisi. Muitakin tapauksia löytyy. Ei tule syytettä.

Sietäjä

• Jäsen^^^
  • Liked: 240
Eivät halua antaa Junekselle sitä huomiota, mitä Junes kerjää. Odottavat ehkä, että Junes turhautuneena keksisi jotain omaa, omaperäistä ja yliampuvaa, josta voisi sitten rumpaista kunnolla.

nuiv-or

• Vieras
Tee aiheellesi oma ketju.

Tein, mutta se poistettiin. Voitko vastata tänne?

Elcric12

• Jäsen^^^
Jos kysymys oli tämä: "Olen syyllistynyt täsmälleen samaan rikokseen kuin Jansson, mutta minua ei syytetä. Tämä ei ole oikein", niin kopioimalla ja julkaisemalla Janssonin kirjoituksen et ole syyllistynyt samaan rikokseen. Toisekseen eikö tuon tapauksen tutkinta ole vielä kesken, joten mitään rikosta ei vielä ole.

Ari-Lee

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 44136
  • Sarkasmoitunut työvoimapulareservi ♂Syyllinen☦
Voiko tästä vetää johtopäätöksen että syytteen alaiset tai sakoilla jo maksetut kirjoitukset saa kopioida ja julkaista?

Tuo kummastuttaa vuodesta toiseen:
Laittakaa hakukoneeseen hakusanoiksi: "kanerva ilkka blogspot". Toinen linkki ylhäältä.
(en linkitä ylläpidon vuoksi, hakekaa itse)
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

maltti on valttia

• Jäsen^^^
  • Liked: 635
Eivät halua antaa Junekselle sitä huomiota, mitä Junes kerjää. Odottavat ehkä, että Junes turhautuneena keksisi jotain omaa, omaperäistä ja yliampuvaa, josta voisi sitten rumpaista kunnolla.
Tai sitten katsovat että Junes on turvallisesti poissa poliittisesta kilvasta, koska on "väärässä"  puolueessa, eli pienpuolueessa.

Elcric12

• Jäsen^^^
Voiko tästä vetää johtopäätöksen että syytteen alaiset tai sakoilla jo maksetut kirjoitukset saa kopioida ja julkaista?

Tuo kummastuttaa vuodesta toiseen:
Laittakaa hakukoneeseen hakusanoiksi: "kanerva ilkka blogspot". Toinen linkki ylhäältä.
(en linkitä ylläpidon vuoksi, hakekaa itse)

Kyllähän vaikkapa Halla-ahon sakkoja saama kirjoitukse on yleisön saatavilla ainakin wikipediassa. Eikös valtakunnansyyttäjänvirastokin jaa syytemäräyksiä, joista kirjoitukset on kokonaisuudessaa nähtävissä. Minusta juuri tästä on kyse, eli "lain henki" ei kiellä kopioimista sinänsä.

Toisesta ketjusta:
Rautalangasta: jos minä lainaan blogiini tekstinpätkän, jossa Pena solvaa Masaa, niin enhän minä silloin ole se Masan solvaaja, vaan se on edelleen Pena.

Jos liittäisin kylkeen oman kommentin, että "juuri näin, Pena puhuu asiaa!", niin silloin tilanne saattaisi muuttua.

nuiv-or

• Vieras
Jos kysymys oli tämä: "Olen syyllistynyt täsmälleen samaan rikokseen kuin Jansson, mutta minua ei syytetä. Tämä ei ole oikein", niin kopioimalla ja julkaisemalla Janssonin kirjoituksen et ole syyllistynyt samaan rikokseen.

Totta kai olen.

Toisekseen eikö tuon tapauksen tutkinta ole vielä kesken, joten mitään rikosta ei vielä ole.

Tämä on yksi raivostuttavimmistä piirteistä sinunlaisissa ihmisissä. Juttu on jo siirtynyt poliisilta syyttäjälle. Kannattaisi lukea jutut, joita kommentoi. Mitä sinunlaisille voi sanoa? Et tiedä mistä puhut, mutta hurjan kova on tarve tulla pätemään.

Vastaa vielä näihin:

Onko ennakkotapausta siitä, että toisen kirjoitusta lainaamalla tai siteeraamalla olisi rikottu kiihotus tms. -lakia? Vaikka sitä ei tuossa mainita, niin epäilen, että lain henki on se, että tuotoksen pitää olla puhtaasti omaa aikaansaannosta.

Miksi haluat syytteen?

Elcric12

• Jäsen^^^
En näe mitään mihin vastata. Jos intät yhä, että syyllistyit samaan rikokseen, niin kyllähän kirjoituksen laatija on ensisijaisesti se rikollinen. Kyllähän uutisissakin (esim. halliksen tapauksessa) mainitaan se kirjoitus mistä syyte on annettu. Lain henki on kuitenkin se, että tämä ei itsessään ole vielä rikos, vaan syyllinen on se alkuperäinen laatija.

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Liked: 53590
Ehkä se johtuukin siitä, että Junes puoliksi varsinaisena on puoliksi turvassa kaikilta rasismi- ja vihapuhesyytteiltä.  :P

nuiv-or

• Vieras
En näe mitään mihin vastata.

Pysy sitten poissa ketjusta.

Ehkä se johtuukin siitä, että Junes puoliksi varsinaisena on puoliksi turvassa kaikilta rasismi- ja vihapuhesyytteiltä.  :P

Jos ei muu auta, niin

Lainaus
Date: Thu, 22 Aug 2013 22:10:22
Subject: Asia R13/462, poliisin dnro 8390/R/0017848/12, Satakunnan ko R13/1342
From: Junes Lokka <junes.lokka@muutos2011.fi>
To: mika.illman@oikeus.fi
Cc: jorma.kalske@oikeus.fi, satakunta.ko@oikeus.fi, palaute.satakunta@poliisi.fi, leena.metsapelto@oikeus.fi, kirjaamo.satakunta@poliisi.fi

Terve, tein pari päivää sitten identtisen kopion Markus Mikael Janssonin tekstistä, jonka laitoin levitykseen:

http://jlokka.blogspot.fi/2013/08/20-muslimipakolaisen-lauma-rikastutti.html

Koska liitteenä olevan haastehakemuksen mukaan Janssonia vastaan on nostettu syyte, niin kai nyt minuakin tulisi kuulustella ja syyttää? Vai eikö laki kosketa kaikkia samalla tavalla?

Vastausta odotellen,

Terveisin,
Junes Lokka.

nuiv-or

• Vieras
Tuo 20 muslimipakolaista -juttu on blogissani viikon luetuin, vaikken ole sitä mainostanut erityisemmin. Siksi näitä ei saa kirjoittaa.

nuiv-or

• Vieras
Lainaus
From: leena.metsapelto@oikeus.fi

Olen poissa toimistosta alkaen  09.08.2013 ja palaan 17.09.2013.

Vastaan sanomaasi palattuani. Jag är borta från kontoret. Jag återvänder
17.9.2013. I am out of the office and will be back on 17 September 2013.

Kiireellisessä tapauksessa ota yhteys Tuuli Eerolaiseen, 029 562 0818 tai
Raija Toiviaiseen, 029 562 0835 .

Pitäneeköhän boldattu paikkaansa, vai onkohan hän kuten Mika Ill man, todistetusti valehtelija:

Lainaus
From: mika.ill man@oikeus.fi
Subject: Vs: Fwd: Mika Hiltusen kuulustelu sunnuntaina.
Cc: jorma.kalske@oikeus.fi
Date: Tue, 26 Feb 2013 13:22:00

Hyvä Junes Lokka,

tutustun asiaanne ja palaan vastauksen kanssa tuonnempana.

Yt

Mika Ill man

Valtionsyyttäjä
Ohjaus- ja kehittämisyksikön päällikkö
Valtakunnansyyttäjänvirasto
PL 333, 00181 Helsinki
Puh. 029 562 0824

Ei Ill man tuolloin palannut asiaan. Mika Ill man on siis todistetusti valehtelija.

Joka tapauksessa, Leena Metsäpellon käskystä:

Lainaus
Date: Thu, 22 Aug 2013 22:38:35
Subject: Fwd: Asia R13/462, poliisin dnro 8390/R/0017848/12, Satakunnan ko R13/1342
To: tuuli.eerolainen@oikeus.fi, raija.toiviainen@oikeus.fi

Terve, tein pari päivää sitten identtisen kopion Markus Mikael Janssonin tekstistä, jonka laitoin levitykseen:

http://jlokka.blogspot.fi/2013/08/20-muslimipakolaisen-lauma-rikastutti.html

Koska liitteenä olevan haastehakemuksen mukaan Janssonia vastaan on nostettu syyte, niin kai nyt minuakin tulisi kuulustella ja syyttää? Vai eikö laki kosketa kaikkia samalla tavalla?

Vastausta odotellen,

Terveisin,
Junes Lokka.

Iloveallpeople

• Jäsen^^^
  • Liked: 2768
Koska Junes Lokka on fiktiivinen hahmo, eräänlainen nuiva supersankari.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Oami

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4118
    • Oamin sivu
Kyllähän vaikkapa Halla-ahon sakkoja saama kirjoitukse on yleisön saatavilla ainakin wikipediassa. Eikös valtakunnansyyttäjänvirastokin jaa syytemäräyksiä, joista kirjoitukset on kokonaisuudessaa nähtävissä. Minusta juuri tästä on kyse, eli "lain henki" ei kiellä kopioimista sinänsä.

Wikipedia toimii Yhdysvalloissa, jossa paskat nakataan Illmanin öyhötyksistä. Wikipedian suomalaisia toimittajia tietysti koskee Suomen laki, mutta heidän henkilöllisyytensä taas ei ole tiedossa elleivät he itse sitä esiin tuo.

Kuten toisessa ketjussa jo totesinkin, niin "lain henki" näissä asioissa on se, että persuja ja persuhenkisiä syytetään, muita ei.

Rautalangasta: jos minä lainaan blogiini tekstinpätkän, jossa Pena solvaa Masaa, niin enhän minä silloin ole se Masan solvaaja, vaan se on edelleen Pena.

Jos liittäisin kylkeen oman kommentin, että "juuri näin, Pena puhuu asiaa!", niin silloin tilanne saattaisi muuttua.

Ja kuten toiseen ketjuun totesin, Masa ei ole kansanryhmä. Ja jos korvaat Masan jollain kansanryhmällä, niin sitten todellakin olisit yhtä syyllinen kuin Pena.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Elcric12

• Jäsen^^^
Johan menee absurdiksi, mutta väittääkö joku tosissaan, että esim. Yle tässä rikkoo lakia "kiihotuksesta kansanryhmää vastaan":
Lainaus
islaminuskonto on pedofiliauskonto ja että ryöstely ja verovaroilla loisiminen on somalien kansallinen ja ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre.
?
http://yle.fi/uutiset/kko_kovensi_halla-ahon_tuomiota/6171365

Jos tuota lakia lukee kuin piru raamattua tavaten sen kirjain kerrallaan, niin tokihan sen voisi niinkin tulkita, mutta älkää nyt hyvänen aika kukaan tosissaan väittäkö, että laki tosiasiassa tarkoittaa sitä.

AstaTTT

• Jäsen^^^
  • Liked: 1775
    • Rakkaudesta Suomeen
^ Elcricin linjoilla tässä asiassa. Jos minä sanon vaikkapa näin: "Somalialaiset tulee palauttaa Somaliaan", vastaan tuosta lausumasta. Jos Elcric sanoo: "Astan mielestä somalialaiset tulee palauttaa Somaliaan", hän ei vastaa minun lausumastani. Sama noiden toisten kirjoittamien juttujen kanssa. Alkuperäisellä kirjoittajalla on vastuu hengentuotostaan, ei niillä, jotka sitä levittävät, ellei kysymys ole jostain todella vakavasta asiasta.

Näin siis periaatteessa lain hengen mukaisesti. Kuten autojonossakin se ensimmäinen ylinopeutta ajava saa yleensä sakon ja perässäajavat eivät.

nuiv-or

• Vieras
En näe mitään mihin vastata.

Pysy sitten poissa ketjusta.

Johan menee absurdiksi, mutta väittääkö joku tosissaan, että esim. Yle tässä rikkoo lakia "kiihotuksesta kansanryhmää vastaan":
Lainaus
islaminuskonto on pedofiliauskonto ja että ryöstely ja verovaroilla loisiminen on somalien kansallinen ja ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre.
?
http://yle.fi/uutiset/kko_kovensi_halla-ahon_tuomiota/6171365

Jos tuota lakia lukee kuin piru raamattua tavaten sen kirjain kerrallaan, niin tokihan sen voisi niinkin tulkita, mutta älkää nyt hyvänen aika kukaan tosissaan väittäkö, että laki tosiasiassa tarkoittaa sitä.

Voitko pysyä poissa täältä trollaamasta, jos et ole aikeissa vastata näihin:

Kun nyt olet siinä taas paikalla, vastaatko tähän, kiitos.

Eli jälleen kerran tulit mussuttamaan, vaikket ole tutustunut

Ei vaan sinä kysyit mielipidettäni siitä, että miksi sinä et saa syytettä.

Miksi haluat syytteen?

Elcric12

• Jäsen^^^
Myös pitää todeta, että ei ole täysin poissuljettua rikkoa lakia kansankiihotuksesta lainaamalla toisten "hengentuotteita". Riippuu siitä onko motiivi tosiassa toisten solvaaminen tms., vai ainoastaan asiasta uutisoiminen tms.

nuiv-or

• Vieras
Mikä on Elcric12:n kommentti tähän:

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 23564
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
Ehdotan kansalaisaloitetta Juneksen saamiseksi syytteeseen.
”Oma kansa ensin” -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Elcric12

• Jäsen^^^
Joskaan ei mahdotonta. Halla-ahon "täkyjä Illmanille" -tekstissä tarkoitus oli osoittaa Suomalaisen oikeuslaitoksen kaksoistandardeja, ja siinä onnistuikin 100%.

Niinhän tuo oli, mutta pointti on juurikin siinä, että oikeuslaitos tuomitsi tuon toisin (mielestäni täysin perusteetta). Eli rikos ei ole ne kirjaimet tai siteeraukset itessään, vaan tarkoitusperät (tai "tarkoitusperät").

nuiv-or

• Vieras
Suvakit on kyllä pryceless

(http://hommaforum.org/index.php?action=dlattach;topic=86588.0;attach=27371;image)

Lainaus
Date: Thu, 22 Aug 2013 21:48:15
Subject: Hirveitä summia
To: sakutimonen@gmail.com

Terve,

Linkitin sivullesi tanskalaisen tutkimuksen. Lähde on

http://www.rff.dk/files/RFF-site/Publikations%20upload/Arbejdspapirer/Study%20Paper%20No35.pdf

Lisää tutkimuksia löydät osoitteesta http://www.rff.dk/publikationer/indvandring+og+integration/2011

Tässä sitten vielä pari tiliotetta liitteenä. Nordea on muuten sulkenut tuon Dahabshiil-tilin heinäkuussa.

Mitään väärinkäytöksiä näissä ei tietenkään ole. Rehellisesti Lieksan sossusta nostetun rahan saa tietenkin lähettää Addis Abebaan, se kuuluu ihmisoikeuksiin.

Terveisin,
Junes Lokka.

Lainaus
Date: Thu, 22 Aug 2013 23:03:19
Subject: Re: Hirveitä summia
From: Sakari Timonen <sakutimonen@gmail.com>
To: Junes Lokka <junes.lokka@muutos2011.fi>

Terve

Lienet tietoinen, että noiden tiliotteiden kuvien levittelijät tuomittiin käräjäoikeudessa. Jos olisin oikein ilkeä, niin lähettäisin tämän sähköpostisi suoraan poliisille.

Niin tapahtuu, jos vielä otat yhteyttä.

Terveisin
Sakari Timonen
OTK

Lainaus
Date: Thu, 22 Aug 2013 23:26:57
Subject: Re: Hirveitä summia
To: Sakari Timonen <sakutimonen@gmail.com>

Terve,
tietenkin olen tietoinen, levitin sitä itsekin ja ilmiannoin itseni, mutta se ei auttanut.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=475169092517959&set=a.475169089184626.111466.473858022649066&type=1

https://www.facebook.com/jlokka/posts/410335072355128

Ei heitä kiinnosta. Voitko sinä olla yhteydessä heihin? Se olisi mahtavaa. Kiitoksia etukäteen.

Date: Fri, 27 Jul 2012 15:22:36 +0300
To: antti.arponen@poliisi.fi
Cc: kirjaamo.pohjois-karjala@poliisi.fi
Subject: Somalimiehen tiliote

Hei,

luin Ylen sivuilta seuraavaa:

- Jotkut ovat varmasti myös tietämättömyyttään levittäneet tiliotetta eli  siinä ei ole tahallisuutta. Lisäksi epäiltyjen määrä on niin iso, että se
  olisi resurssien kannalta hankala hoitaa, rikoskomisario Antti Arponen sanoo.

Halusin ilmoittaa, että olen levittänyt ko. tiliotetta 3.5.2012 lähtien. Löytyy osoitteesta http://tols17.oulu.fi/~jlokka/kohuote.jpeg

Minut voi siis lisätä epäiltyjen listaan.

Terveisin,
--
J. Lokka.

Date: Fri, 23 Nov 2012 13:50:17 +0200
To: antti.arponen@poliisi.fi
Cc: kirjaamo.pohjois-karjala@poliisi.fi
Subject: Somalimiehen tiliote

Hei, lähetin 27.7. sähköpostin koskien tätä tiliotetta.

Nyt luin, että http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288518759532.html

"Jutun esitutkinta on lopetettu kuvaa jakaneiden henkilöiden osalta kustannussyistä. Tutkinnanjohtajan mukaan kustannukset olisivat selvässä epäsuhteessa mahdollisiin seuraamuksiin."

Mielestäni nyt on hyvin, hyvin tärkeää tutkia tämä asia perinpohjin. Ottakaa muutama konstaapeli pois raiskausten, murhien, ryöstöjen ja asuntomurtojen tutkinnasta pois ja nyt keskittykää tähän maahanmuuttajaan kohdistuvaan vääryyteen.

Ei voi olla niin, että koneinsinööreille maksetut toimeentulotuet tulevat näin räikeästi kansan tietoon. Tästä ei ole pitkä matka keskitysleireihin.

Olen siis levittänyt tiliotetta 3.5.2012 lähtien osoitteessa http://tols17.oulu.fi/~jlokka/kohuote.jpeg

ja kunnallisvaalien aikaan levitin sitä facebook-kannatussivuillani 22.9.2012 päivätyssä postauksessani:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=475169092517959&set=a.475169089184626.111466.473858022649066&type=1

Miksi tutkinta on keskeytetty, eikö meillä ole nollatoleranssi rassismia vastaan? Mitä sanoo Illman, Fobba, Kalske, Baudet & all the other big guys?

Terveisin,
--
J. Lokka.

From: pohjois-karjala.ko@oikeus.fi
Subject: Asia: Somalimiehen tiliote
Date: Tue, 4 Dec 2012 08:16:19 +0200             

Hei!

Meillä ei ole vireillä teidän nimellä avoinna olevia juttuja.
Lähetin allaolevan viestisi syyttäjä Marja Vanamolle syyttäjän virastoon.

Ystävällisin terveisin
Mauri Kettunen

Vastaanottaja:  marjo.vanamo@oikeus.fi
Kopio:          pohjois-karjala.ko@oikeus.fi
Aihe:           Somalimiehen tiliote

Hei, olen lähettänyt nämä viestit Antti Arposelle 27.7.2012 ja 23.11.2012               
enkä ole edelleenkään saanut vastausta. Saisinko jonkin sortin vastauksen?
Nyt tapaus on siirtynyt syyttäjän harkittavaksi. Tiedätkö, kuka on
tapauksen syyttäjä?

23.11.2012:

Hei, lähetin 27.7. sähköpostin koskien tätä tiliotetta.

Nyt luin, että http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288518759532.html

"Jutun esitutkinta on lopetettu kuvaa jakaneiden henkilöiden osalta
kustannussyistä. Tutkinnanjohtajan mukaan kustannukset olisivat selvässä
epäsuhteessa mahdollisiin seuraamuksiin."

Mielestäni nyt on hyvin, hyvin tärkeää tutkia tämä asia perinpohjin.
Ottakaa
muutama konstaapeli pois raiskausten, murhien, ryöstöjen ja asuntomurtojen
tutkinnasta pois ja nyt keskittykää tähän maahanmuuttajaan kohdistuvaan
vääryyteen.

Ei voi olla niin, että koneinsinööreille maksetut toimeentulotuet
tulevat näin räikeästi kansan tietoon. Tästä ei ole pitkä matka

keskitysleireihin.               

Olen siis levittänyt tiliotetta 3.5.2012 lähtien osoitteessa
  http://tols17.oulu.fi/~jlokka/kohuote.jpeg     

ja kunnallisvaalien aikaan levitin sitä facebook-kannatussivuillani
22.9.2012
päivätyssä postauksessani:

Miksi tutkinta on keskeytetty, eikö meillä ole nollatoleranssi rassismia
vastaan? Mitä sanoo Illman, Fobba, Kalske, Baudet & all the other big
guys?

Terveisin,

------
27.7.2012:

Hei,

luin Ylen sivuilta seuraavaa:

- Jotkut ovat varmasti myös tietämättömyyttään levittäneet tiliotetta eli
  siinä ei ole tahallisuutta. Lisäksi epäiltyjen määrä on niin iso, että
se
  olisi resurssien kannalta hankala hoitaa, rikoskomisario Antti Arponen
  sanoo.

Halusin ilmoittaa, että olen levittänyt ko. tiliotetta 3.5.2012 lähtien.
  Löytyy osoitteesta http://tols17.oulu.fi/~jlokka/kohuote.jpeg           

Minut voi siis lisätä epäiltyjen listaan.

Terveisin,

Terveisin,
--
J. Lokka.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2013, 23:36:29 kirjoittanut Junes Lokka »

nuiv-or

• Vieras

Voitko vastata minulle tai pysyä poissa tästä ketjusta?

Tagit: junes lokka