HOMMAN POLIITTINEN SIIPI > Muut puolueet ja poliittiset vaikuttajat

Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)

<< < (2/1746) > >>

Elcric12:
Tee aiheellesi oma ketju.

nuiv-or:

--- Lainaus käyttäjältä: Elcric12 - 22.08.2013, 01:28:09 ---Onko ennakkotapausta siitä, että toisen kirjoitusta lainaamalla tai siteeraamalla olisi rikottu kiihotus tms. -lakia? Vaikka sitä ei tuossa mainita, niin epäilen, että lain henki on se, että tuotoksen pitää olla puhtaasti omaa aikaansaannosta.
--- Lainaus päättyy ---

Tapauksessa Amon Rautiainen myös kunnollisvaaliblogin ylläpitäjää kuulusteltiin epäiltynä samasta rikoksesta. Poliisi jopa pyysi Elisalta kunnollisvaaliblogin ylläpitäjän henkilötiedot.

--- Lainaus käyttäjältä: Elcric12 - 22.08.2013, 01:28:09 ---Miksi haluat syytteen?
--- Lainaus päättyy ---

En halua syytettä, mutta länsimaisen oikeusvaltion periaatteeseen kuuluu, että samasta rikoksesta tulee sama tuomio ja että ihmisiä kohdellaan tasavertaisesti. Olen syyllistynyt täsmälleen samaan rikokseen kuin Jansson, mutta minua ei syytetä. Tämä ei ole oikein.

Katso itse, tuo on identtinen kopio: http://jlokka.blogspot.fi/2013/08/20-muslimipakolaisen-lauma-rikastutti.html

--- Lainaus käyttäjältä: Elcric12 - 22.08.2013, 01:28:09 ---Etköhän onnistu sakot saamaan, jos oikeasti haluat

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole onnistunut ennenkään.

Kansanryhmä nimeltä sosiaalipummit jotka sitten joutessaan raiskailee ja hakkaa

Tuossa Hiltunen sai 2000 euron sakot, minä en mitään. Eivät vastaa sähköposteihin vaikka kuinka jankkaisi. Muitakin tapauksia löytyy. Ei tule syytettä.

Sietäjä:
Eivät halua antaa Junekselle sitä huomiota, mitä Junes kerjää. Odottavat ehkä, että Junes turhautuneena keksisi jotain omaa, omaperäistä ja yliampuvaa, josta voisi sitten rumpaista kunnolla.

nuiv-or:

--- Lainaus käyttäjältä: Elcric12 - 22.08.2013, 21:28:26 ---Tee aiheellesi oma ketju.

--- Lainaus päättyy ---

Tein, mutta se poistettiin. Voitko vastata tänne?

Elcric12:
Jos kysymys oli tämä: "Olen syyllistynyt täsmälleen samaan rikokseen kuin Jansson, mutta minua ei syytetä. Tämä ei ole oikein", niin kopioimalla ja julkaisemalla Janssonin kirjoituksen et ole syyllistynyt samaan rikokseen. Toisekseen eikö tuon tapauksen tutkinta ole vielä kesken, joten mitään rikosta ei vielä ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta