Kirjoittaja Aihe: Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)  (Luettu 1114638 kertaa)

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • Liked: 11535
  • The Escape Velocity
Käppäilin tänään Hertsikassa. Eurovaalimainostelineelle tullessani huomasin, että aktivisti ja kansalaisoikeustaistelija Junes Lokan mainos oli tärvelty. Putinin trollit ja kansanvallan viholliset olivat kiinnittäneet mainoksen päälle noin 7cm X 12 cm kokoisen tarran, jossa luki 'refugees welcome'.

Sain olemattomilla kynsilläni raavituksi noin puolet demokratian vihollisten tarrasta pois. Muita mainoksia ei nähdäkseni oltu tärvelty. 
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Rikastettu uraani

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 757
Tiina on tänään monokulttuuri FM:ssa erittäin nättinä.

https://www.youtube.com/watch?v=KDoSMXMYffc
Me taistelemme kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta.

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 21306
Minä taas ajattelin jauhaa kunnes persut ottavat Lokka-Wiikin listoilleen.

Sitä ei onneksi tapahdu. Mutta haluaisin kysyä miksi äänestät feikkiehdokasta, vaikka annoit aikaisemmin ymmärtää, että et pidä feikkiehdokkaista. Feikkiehdokkaalla tarkoitan tässä siis oman määritelmäsi mukaista feikkiehdokasta.

Äänestän ketä äänestän, vapaa nainen vähemmän vapaassa maassa.

JulmaJuha

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 1474
  • Laumanvartija
Itse mietin tästä ketjun henkilöstä, että en halua antaa omaa ääntäni ehdokkaalle joka on tunnustuksellinen ateisti*. En tiedä miten ajattelisin toisessa vaihtoehdossa, mutta luultavasti en sittenkään antaisi ääntäni taholle jolla ei ole oikein mitään omaa poliittista tehtävää tai uutta annettavaa. Minusta nyt on käynnissä poliittinen hätätila jossa kommunistit ovat päässeet luikertelemaan syvälle hallintoon kansan torkkuessa. Nyt on tärkeintä katkaista tämä kauhistuttava kehityskulku ja äänestää vain sellaisia voimia joilla on realistinen mahdollisuus menestyä tuossa tehtävässä.

*Minusta läntisen maailman ja erityisesti Euroopan tilanne on juuri siksi mennyt huonommaksi, että kansamme ovat hylänneet Jumalan. Tämä viesti ei ollut mikään kutsu väittelyyn, vaan yksi näkökulma siihen, että millä perusteella joku/minä saattaa oman ehdokkaansa valita.
Ei tämä meno voi tästä ainakaan enää hullummaksi mennä!
Eihän? ööh siis, ettäkö voi? ettäkö hulluudella ei ole rajaa?

Emo

• Jäsen^^^
Minä äänestäisin Halla-ahoakin, vaikka hänkin on ateisti, taikka agnostikko, mutta sama asia.
Parempi rehellinen ateisti, kuin sutki kristitty. Niinkuin Soini ja Sipilä. Pthyi.

l'uomo normale

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5881
  • Je suis. Ihmisenä ja kuluttajana.
Juneksen kerrotaan joutuneen jo fyysisten väkivallantekojen kohteeksi vasemmistohörhöjen taholta. Siinä on minulle kylliksi syytä antaa ääni kannustukseksi, vaikkei se mihinkään johdakaan.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2019, 13:39:51 kirjoittanut l'uomo normale »
And madness and despair are a force.

Make M

• Jäsen^^^
  • Liked: 2463
Haluan kuulla Vihapuhetta Brysselistä.

Gamma

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 167
Professori Esko Valtaojan mukaan Perussuomalaisten nousu on johtunut suurelta osin Junes Lokan paljastamasta Oulun raiskaussumasta.

Intermarium

• Jäsen
  • *
  • Liked: 21
Eurovaalien ennakkoäänestys hoidettu ja ääni meni Junekselle. Lokka on hyvä mokutuksen vastakarvaaja, vaikka syöttääkin tolkuttomasti vastustajan lapaan.

Mihin sellaista pelaajaa tarvitaan, joka syöttää vastustajan lapaan ;D

Rikastettu uraani

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 757
Tiinan ajatuksia pienpuolueiden ehdokkaiden äänestämisestä. Järkitekstiä. En kyllä ymmärrä joidenkin nimimerkkien peppukipua Juneksen äänestämisestä eurovaaleissa, jossa toleranssit äänikynnyksen ja paikkamäärien suhteen ovat suuria ja EU:n mittakaavassa on aika sama onko siellä 3 vai 4 persua. Toki jos kaikki olisivat Juneksen tasoisia mitään pelkäämättömiä politiikan räyhähenkiä ja mädännäisyyden esiintuojia tilanne olisi toinen. Kuntatasolla Junes on jo ansainnut paikkansa olemalla piikki mädäntyneiden kuntapäättäjien lihassa. Eduskuntavaaleissa toki olen äänten keskittämisen kannalla, koska siellä ne viimeiset paikat saattavat olla pienestä kiinni.

https://tuonenjoutsen.blogspot.com/2019/05/pienpuolueet-eivat-hajota-niiden-etu-on.html?spref=tw

Lainaus
Pienpuolueet eivät hajota - niiden etu on sinunkin etusi
Me taistelemme kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta.

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 7237
  • plays well with others
Lokkavastaisia löytyy näköjään Homman ulkopuoleltakin:

NOVUS ORDO HOMMARUM
par tous les moyens nécessaires

andrus

• Jäsen^^^
  • Liked: 812
Lokan virallinen eurovaalikiertueen avaus Kemin betonilta livenä https://www.youtube.com/watch?v=Rtm2nJ7EBMc
« Viimeksi muokattu: 17.05.2019, 14:24:57 kirjoittanut andrus »
"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

Make M

• Jäsen^^^
  • Liked: 2463
Satuin juuri tapaamaan yhden puolitutun, joka oli menossa ennakkoäänestämään. Hän ei tiennyt, ketä äänestää, jotain PS:n ehdokasta varmaankin.

Kerroin, että minulla oli helppo valita oma ehdokkaani. Kerroin, että tämä ehdokas on Oulun kaupunginvaltuustossa, eikä nosta palkkioita. Hänen ansiostaan Oulun groomingtapaukset tulivat julkisuuteen. On suorapuheinen, pelkäämätön, kielitaitoinen, asioihin paneutuva.

Kun vielä näytin Juneksen julisteen padilta niin tämän tutun ilme kirkastui ja hän totesi helpottuneena: ”Tota mä äänestän!”

Lahti-Saloranta

• Jäsen^^^
  • Liked: 21687
  • Vastuullinen media koulutuksessa
Totuushan on että Juneksella eikä kenelläkään muulla omalla listalla olevalla ehdokkaalla ei ole kummoisia mahdollisuuksia tulla valituksi ja ääni mene tavallaan hukkaan. Juneksen äänimäärä jää varmaankin tästä syystä melko matalaksi. Junes ja Tiina varmaankin tiedostavat mahdollisuutensa tulla valituksi olevan miltei toivoton. Ehdokkuudella on varmaan joku muu syy joka tuskin on protesti perussuomalaisia vastaan.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 20683
  • antikomintern
Hyvin näyttää toimivan ketjussa jäsenten välinen vaalivaikuttaminen. Eli ei maksa vaivaa jatkaa nokkapokkaa tai saa palata sitten vaalien jälkeen katsomaan, mitä tapahtui.
Kun allah saapuu kaupunkiin
Turkuun, Barcelonaan, Berliiniin,
Brysseliin, Tukholmaan, Pariisiin,
Madridiin, Nizzaan, Manchesteriin,
Pietariin, Lontooseen, New Yorkin World Trade Centeriin...

Mr.Reese

• Jäsen^^^
  • Liked: 10006
  • Anyone?
Annoin ajatusten tonavan virrata ja pälkähti ajatus, että viime vaaleista noussut äänestysprosentti on juuri Junekselle annettuja ääniä. Näin ollen ne ei ole keneltäkään pois.  :)
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään.” - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Kari Kinnunen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 7950
  • Antaa olla. Ei jaksa enää
Ehdokkuudella on varmaan joku muu syy joka tuskin on protesti perussuomalaisia vastaan.

Josko vaikka sellainen, että poliitikon vähän niinkuin kuuluu olla näkösällä kaikissa politiikan kissanristiäisissä. Naamaa pitää saada näkymään. Siitä se sitten ura urkenee jos urkenee.

Nuivanlinna

• Jäsen^^^
  • Liked: 6839
  • Kuka ullattui? Mina en.
Kovasti tässä mietin, että äänestänkö Junesta vai jotain nuivaa kokkaria.
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Hämeenlinnan Oraakkeli

• Jäsen^^^
  • Liked: 3931
  • لا يوجد إله غيره من الشيطان والنبي محمدا أو خادمته
Kovasti tässä mietin, että äänestänkö Junesta vai jotain nuivaa kokkaria.
Nuiva kokkare on ihan feiikkiä. Äänestävätten ryhmän mukana juurikin päinvastoin. Nuiva kokkare on yhtäkuinn suvakki kokkare.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 36425
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
Käppäilin tänään Hertsikassa. Eurovaalimainostelineelle tullessani huomasin, että aktivisti ja kansalaisoikeustaistelija Junes Lokan mainos oli tärvelty. Putinin trollit ja kansanvallan viholliset olivat kiinnittäneet mainoksen päälle noin 7cm X 12 cm kokoisen tarran, jossa luki 'refugees welcome'.

Olen nähnyt, että Lokan ja PS:n julisteet tärvelty, ja vain ne. Mutta parin päivän päästä julisteet oli korvattu uusilla. :D
Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan.
- Gorbachev

Kun fasismi saapuu uudelleen, se ei sano „minä olen fasismi“, vaan „minä olen antifasismi.“
- Ignazio Silone

"Me aiomme teurastaa teidät."
- 10v. poika, mahdollinen paluumuuttaja ISIS-leirillä

Emo

• Jäsen^^^
Minä olen nähnyt pari kertaa tilanteen, että demarit ja tähtiliike revitty irti ja ainoa juliste mikä on jätetty rauhaan on juuri Asylin ehdokasjoukko.

Sattumaako vai jonkun kannanotto?

Muut puolueet eivät ole edes vaivautuneet julisteita noihin telineisiin laittamaan.

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4707
  • A spherical bastard
Nuiville kokkareille ja heidän ulkonäkönsä arvostelulle on varmasti parempiakin paikkoja, eikä yksikään niistä ole täällä Hommalla.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

Foundation

• Jäsen^^^
  • Liked: 380
  • Tästä tulee vielä hyvä!
Nuiva kokkare on ihan feiikkiä. Äänestävätten ryhmän mukana juurikin päinvastoin. Nuiva kokkare on yhtäkuinn suvakki kokkare.

Ihan samalla lailla muiden suomalaisten ja eurooppalaisten seassa Junes joutuu kärsimään siitä, kun persut yrittävät muuttaa EU:ta sisältä päin.

Ääni Junekselle on lahja Junekselle - tehköön äänellä mitä haluaa. Muitakaan äänestettäviä ei Suomessa ole.

"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Riukulehto

• Jäsen^^^
  • Liked: 4391
"Terveisiä köyhänperältä. Iltalehdet julistaa tänään, että olen Suomen köyhin kansanedustaja. Rakastan tätä titteliä. Kenenkään ei siis nyt ole syytä olla kateellinen." Mauri Peltokangas Facebookissa 4.11.2019.

törö

• Jäsen^^^
  • Liked: 9654
Lokka sai nuorisovaaleissa 51 ääntä. https://www.alli.fi/sites/default/files/2019-05/Ehdokkaiden%20äänimäärät.pdf

Marco de Wit näkyy olevan sijalla 19. ja muutenkin SKE:llä meni hyvin noissa vaaleissa. Vielä ei kannata luovuttaa, koska nuoriso on kohta äänestysiässä.
Paras lahja Joulupukin konttiin. Tekstiä on vain reilut 60 000 sanaa, mutta lähteitä on linkitetty jo yli 500.

https://drive.google.com/file/d/1wFWYAyqlvk8POBDr5x87q-TNtXl7XHGR/view

Tarjolla pdf, epub ja mobi.

P

• Jäsen^^^
  • Liked: 8599
Lokka sai nuorisovaaleissa 51 ääntä. https://www.alli.fi/sites/default/files/2019-05/Ehdokkaiden%20äänimäärät.pdf

Marco de Wit näkyy olevan sijalla 19. ja muutenkin SKE:llä meni hyvin noissa vaaleissa. Vielä ei kannata luovuttaa, koska nuoriso on kohta äänestysiässä.

Ja äänestävät se Witin isona valtaan?  :facepalm:
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

against globalism

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 287
Mikko Hamunen haastatellut Junesta ja Tiinaa.

https://www.youtube.com/watch?v=JTImdBH07PA

andrus

• Jäsen^^^
  • Liked: 812

Hesarin gallupissa neljä prosenttia voisi äänestää Lokkaa. Yhtä suosittu kuin persujen Peltokangas tai Luukkanen.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006111426.html
"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

Mr.Reese

• Jäsen^^^
  • Liked: 10006
  • Anyone?
On se enemmän kuin yhdelläkään uuvatilla.  ;D

Vielä loppukiri, niin fem. puolueen Aron ohi.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään.” - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

starsailor

• Jäsen^^^
  • Liked: 2086
Tämä streami Lokan Narikkatorin vaalitilaisuudesta on poliittiselta sisällöltä yksi parhaista mitä olen heiltä (tai ylipäätänsä keneltäkään) nähnyt. Junes pitää ensiksi lyhyen puheenvuoron, mutta kun Tiina pääsee 20min kohdalla ääneen, niin siitä alkaa hyvää analyysia PS-Nuorten twiitista, maahanmuuttokriittisyydesta, etnonationalismin tieteellisestä perustasta ja ylipäätänsä Euroopan tilanteesta maahanmuuton suhteen.

On todella harmi etteivät nämä henkilöt ole Perussuomalaisissa mukana.

https://www.youtube.com/watch?v=zSMMk_5RkCk
"Suomalaisen ihmisen geeneissä on orja-, setä Tuomo- ja pelkurigeeni. Ja se on tyhmä kuin aasi. Aasin järki ja cuckold-sielu." Jorma M.

Tagit: junes lokka asyl oulu