Kirjoittaja Aihe: Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)  (Luettu 1932706 kertaa)

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 90935
  • Emeritus mediaöyhöttäjä
Vastasin 2 kertaa Lallina, eikä herjannut ainakaan tässä vaiheessa.
— Monikulttuuri ei ole yhteiseloa, vaan kulttuurien sotaa.
— Maahanmuutto ei ole hopealuoti, vaan niskalaukaus.
— Hiilineutraalisuus ei ole vetotekijä, vaan hirttosilmukka.
— Turvallisesta maasta tuleva tp-hakija on pummi
— Kotimaassaan lomaileva kuuluu kotimaahansa

DuPont

• Jäsen^^^
  • Liked: 7630
Junes jo comebackinsa teki, eikä se jäänyt pitkäikäiseksi. Hänen nykyinen tyylinsä ei oikein sovellu keskustelufoorumille jossa ei ole tarkoituksena vain irtopisteiden keräily nälvimisellä ja pikkunäppärillä "jauhotuksilla"... Harmi sinänsä.
Ei sinänsä pahaa Juneksesta saati Tuukastakaan, mutta ärsytti suuresti tuo hamasmielistely ja ilo juutalaisten tappamisellla 7/10. Jos noiden "kansallismielisyys" on juutalaisvastaisuutta, en noiden toimia tue mitenkään. Itse näen juutalaiset sopeutuvimpana vähemmistöryhmänämme.

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 50085
Junes jo comebackinsa teki, eikä se jäänyt pitkäikäiseksi. Hänen nykyinen tyylinsä ei oikein sovellu keskustelufoorumille jossa ei ole tarkoituksena vain irtopisteiden keräily nälvimisellä ja pikkunäppärillä "jauhotuksilla"... Harmi sinänsä.
Ei sinänsä pahaa Juneksesta saati Tuukastakaan, mutta ärsytti suuresti tuo hamasmielistely ja ilo juutalaisten tappamisellla 7/10. Jos noiden "kansallismielisyys" on juutalaisvastaisuutta, en noiden toimia tue mitenkään. Itse näen juutalaiset sopeutuvimpana vähemmistöryhmänämme.

Missä Junes ja Tuukka yhtyivät muhamattien riemuun? Ei hyvältä kuulosta, ählämien ilolle on mulla ehdoton nollatoleranssi.

Intermarium

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 528
Junes on itsekin osittain ählämi, joten eiköhän se veri on vettä sakeampaa -hokema toteudu hänenkin kohdallaan. Tuukan ählämien nuoleskelu onkin jo vaikeampi ymmärtää, taitaa olla jokin pakkomielteen omainen juutalaisviha kyseessä.

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 15433
  • Mostly peaceful
Junes on itsekin osittain ählämi

Ehkä on.

Kuitenkin muistan lopun ikäni Juneksen pitämässä puhetta paloauton katolta Torniossa, vastustaen mutavyöryä Ruotsista.

Minulle Herra Lokka on 100% suomalainen, ja karsastan miehen ählämittelyä!

Joku valitsee johtotähdekseen suomalaiset, toisille sitten tärkeämpää on Ukrainan asia, tai sionismi.

-Jedem das Seine-
-The world is shaking but my hands are steady-

Emo

• Jäsen^^^
Junes on itsekin osittain ählämi

Ehkä on.

Kuitenkin muistan lopun ikäni Juneksen pitämässä puhetta paloauton katolta Torniossa, vastustaen mutavyöryä Ruotsista.

Minulle Herra Lokka on 100% suomalainen, ja karsastan miehen ählämittelyä!

Joku valitsee johtotähdekseen suomalaiset, toisille sitten tärkeämpää on Ukrainan asia, tai sionismi.

-Jedem das Seine-

Aika monelle näyttää tärkeintä olevan juutalaisten vihaaminen. Junes ja Tuukka ovat ilmeisesti sitten näitä, ja taidat olla itsekin @Lasse. Vaikea nähdä mitään isänmaallista suomalaisuutta siinä, että kansoilla ei olisi oikeutta puolustautua terrorisoivia muhamatteja vastaan. Itsekin olet nähnyt paljon vaivaa todistaaksesi täällä, että palejen asia on meidän asia, eikä hamasteroja kannattajineen sovi asevoimin taltuttaa.
Silloin myöskään Suomessa ei olisi lupa reagoida asevoimin aikamme suurinta uhkaa väkivaltaista islamia vastaan.

Tavan

• Jäsen^^^
  • Liked: 14026
Luulen että Juneksella ja Tuukalla on useimpiin hommalaisiin verrattuna erilainen käsitys siitä siitä miten Israel on toiminut Palestiinaa kohtaan vuosikymmenten aikana, ja todennäköisesti erilainen käsitys myös nyt tämän käynnissä olevan sodan luonteesta ja Israelin toimista sodan aikana.

Taustalla jylläävän yleisen antisemitismin tai anti-islamismin lisäksi tällaiset käsityserot voivat selittää suuresti sitä, miksi joidenkin myötätunto on enemmän Palestiinan ja toisten enemmän Israelin puolella.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Emo

• Jäsen^^^
Luulen että Juneksella ja Tuukalla on useimpiin hommalaisiin verrattuna erilainen käsitys siitä siitä miten Israel on toiminut Palestiinaa kohtaan vuosikymmenten aikana, ja todennäköisesti erilainen käsitys myös nyt tämän käynnissä olevan sodan luonteesta ja Israelin toimista sodan aikana.

Taustalla jylläävän yleisen antisemitismin tai anti-islamismin lisäksi tällaiset käsityserot voivat selittää suuresti sitä, miksi joidenkin myötätunto on enemmän Palestiinan ja toisten enemmän Israelin puolella.

Siittä ei voi olla käsityseroja, mitä 7.10. tapahtui, ja tämä sota johtuu niistä tapahtumista.
Aina voidaan mennä muutama sata tai tuhat vuotta taaksepäin saivartelemaan vttu vaikka mitä, mutta fakta on se että jos hamaspaskat olis pysyneet Gazan läntillä, ei niitten nyt tarttis tapattaa ihmiskilpiään.

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 15433
  • Mostly peaceful

Aika monelle näyttää tärkeintä olevan juutalaisten vihaaminen. Junes ja Tuukka ovat ilmeisesti sitten näitä, ja taidat olla itsekin @Lasse. Vaikea nähdä mitään isänmaallista suomalaisuutta siinä, että kansoilla ei olisi oikeutta puolustautua terrorisoivia muhamatteja vastaan. Itsekin olet nähnyt paljon vaivaa todistaaksesi täällä, että palejen asia on meidän asia, eikä hamasteroja kannattajineen sovi asevoimin taltuttaa.

*huokaus*

Ei nyt ihan niinkään, olen tämän aiemminkin kertonut, että ensi-ihastukseni oli suomenjuu*****nen, eikä minulla ole hyvistä ihmisistä pahaa sanottava, tai ajatusta. Olen tosin tietoinen, että isossakuvassa j-porukalle tärkeintä on omat, mikä ei sinänsä ole väärin, ja on mahdollistanut monta asiaa vuosituhansien varrella.

En ole myymässä mitään, enkä yritä kääntää ketään ajattelemaan omia ajatuksiani, mutta mua ei kuseteta.

En nyt vaan ala ottamaan puolia vanhoista riidoista, jotka ovat pirun kaukana Härmästä, mutta otan vapauden kritisoida kaheleita, jotka sotkeentuvat, kuten domionistiset jenkit, summuut.

Olen Israel-ketjussa esittänyt oman ratkaisumallini, jonka löysin LaRouche -liikkeen asiapapereista (Oasis plan), ja se on ihan käypänen vieläkin, vaan ei sovi nyky-ympyröihin.

Satoja miljardeja voidaan laittaa aseisiin, kun kymmenet riittäisivät rauhan asialla, ja voitaisiin laittaa paikat kaikille kuntoon, ja nauttia Pina-Coladaa auringossa (ja shakshoukaa krapulaan seuraavana aamuna).

Vihaa minussa toisaalta kyllä riittää, vähän joka puolelle, olen kovin vajavainen ihminen.

Palejen asia ei todellakaan ole mun, ja jatkuvasti kamppailen pitääkseni kollektiivisen suomalaisten asian yhä ykkösenä,  ettei fokus redusoidu minun ja meidän asiaksi, katsoessani joutuvani luopumaan tuhoon tuomitusta ideasta...

Noin muuten, olen surullinen, että ajatukseni ovat ehkä aiheuttaneet ikävää kutinaa. Vaikeaa, mutta tässä seison, luultavasti vähemmän antinseminiittinä, kuin Lutteri, mutten muuta voi.
-The world is shaking but my hands are steady-

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 7372
  • A spherical bastard
Mitäs jos ette levittäisi tuota ikuisuusaihetta tähän ketjuun?
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Siili

• Jäsen^^^
  • Liked: 12842
Vertailukohdaksi natsipellekeissiin: Ruotsissa vasemmistoaktivisti tuomittiin kunnialoukkauksesta, kun hän kutsui oikeistopoliitikkoa (Alternativ för Sverige) "natsikotirouvaksi".  Tosin ollaan vasta käräjäoikeudessa, ja aktivisti neuvottelee asianajajansa kanssa, josko valittaisi tuomiosta.

https://www.friatider.se/evelina-28-kallades-nazistisk-hemmafru-far-10000-kronor

Miniluv

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 14955
  • Pormestari, Yakutsk City

Junes ainakin on j-nuivistunut asteittain 2015(?) jälkeen. Lähtökohta oli muistaakseni lievästi Israel-myönteinen.

Juneksella asia liittyy enemmän siihen, mitä länsimaissa tapahtuu.
Dystopian Nightmare 2020s The Great Taking

Olen ihaillen seurannut, kuinka Unkari pistää kampoihin EU-diktatuurille.

Emo

• Jäsen^^^
Mitä Junekselle kuuluu? Tietääkö täällä kukaan?

Intermarium

• Jäsen^^
  • **

Junes ainakin on j-nuivistunut asteittain 2015(?) jälkeen. Lähtökohta oli muistaakseni lievästi Israel-myönteinen.

Juneksella asia liittyy enemmän siihen, mitä länsimaissa tapahtuu.

Tuukka ja Junes taisivat molemmat olla jossain vaiheessa libertaareja. Myöhemmin ovat kumpainenkin sitten siirtyneet selvästi äärioikealle. Israel -ja juutalaisvastaisuus kuuluu molempien valitsemiin paketteihin. 

Urban Moving Systems

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 1015
Tuukka ja Junes taisivat molemmat olla jossain vaiheessa libertaareja. Myöhemmin ovat kumpainenkin sitten siirtyneet selvästi äärioikealle. Israel -ja juutalaisvastaisuus kuuluu molempien valitsemiin paketteihin.

Ei pidä paikkaansa. He olivat halla-aholaisia maahanmuuttokriitikoita. Ovat sittemmin parantuneet vastajihadismista.
Natsiporukkaakin Hommalla on - jäsen DuPont allekirjoittaneesta

Ainoa tulkinta on että olet juutalaisten vihaaja ja niitä on hämmästyttävän paljon. Ei ihme että oli holokausti - jäsen Caucasian allekirjoittaneesta

Intermarium

• Jäsen^^
  • **
^Ainakin Kuru itse on todennut mm. seuraavaa:

"Varsinainen alku puoluepoliittisessa toiminnassa oli vuoden 2012 aikoihin, jolloin viehätyin voimakkaasti klassisesta liberalismista, joka syveni nopeasti minimivaltiota kannattavaan libertarismiin. Olin mukana uudelleen henkiin herätetyssä Edistyspuolueessa, joka ei kuitenkaan saanut kokoon tarvittavia kannatuskortteja. Johtuen korttien puutteesta, olin sitoutumattomana Muutos 2011-puolueen ehdokkaana. Tällöin tapasin myös ensimmäistä kertaa Junes Lokan.

Kuntavaalien jälkeen jäin muutoksen riveihin vielä seuraaviin eurovaaleihin (2014) ja eduskuntavaaleihin (2015) asti. Vuoden 2015 vaaligallerian haastattelussa kuvailin itseäni vielä klassiseksi liberaaliksi, joka voi tuntua nykyisen viiteryhmäni huomioiden hauskalta."

Koko haastattelu löytyy täältä:

https://www.kansalainen.fi/kansalainen-haastattelee-eduskuntavaaliehdokkaita-tuukka-kuru/

Urban Moving Systems

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 1015

"Varsinainen alku puoluepoliittisessa toiminnassa oli vuoden 2012 aikoihin, jolloin viehätyin voimakkaasti klassisesta liberalismista, joka syveni nopeasti minimivaltiota kannattavaan libertarismiin. Olin mukana uudelleen henkiin herätetyssä Edistyspuolueessa, joka ei kuitenkaan saanut kokoon tarvittavia kannatuskortteja. Johtuen korttien puutteesta, olin sitoutumattomana Muutos 2011-puolueen ehdokkaana. Tällöin tapasin myös ensimmäistä kertaa Junes Lokan.

Kuntavaalien jälkeen jäin muutoksen riveihin vielä seuraaviin eurovaaleihin (2014) ja eduskuntavaaleihin (2015) asti. Vuoden 2015 vaaligallerian haastattelussa kuvailin itseäni vielä klassiseksi liberaaliksi, joka voi tuntua nykyisen viiteryhmäni huomioiden hauskalta."

https://www.kansalainen.fi/kansalainen-haastattelee-eduskuntavaaliehdokkaita-tuukka-kuru/

Ei muutos ole tapahtunut libertaarista nykyhetkeen vaan sitä ennen oli halla-aholaisuus eli vastajihadismi. Ja siihen liittyi yllä mainittu myönteinen suhtautuminen Israeliin.
Natsiporukkaakin Hommalla on - jäsen DuPont allekirjoittaneesta

Ainoa tulkinta on että olet juutalaisten vihaaja ja niitä on hämmästyttävän paljon. Ei ihme että oli holokausti - jäsen Caucasian allekirjoittaneesta

Hämeenlinnan Oraakkeli

• Jäsen^^^
  • Liked: 10717
  • لا يوجد إله غيره من الشيطان والنبي محمدا أو خادمته

Äärioikeistolaisa kommunisteja  :flowerhat:

-PPT-

• Jäsen^^^
  • Liked: 13528
Vaikuttaa että vaimon kuoleman jälkeen Junekselta on tekemisen palo sammunut. Ymmärrettävää toki.

Intermarium

• Jäsen^^
  • **

Ei muutos ole tapahtunut libertaarista nykyhetkeen vaan sitä ennen oli halla-aholaisuus eli vastajihadismi. Ja siihen liittyi yllä mainittu myönteinen suhtautuminen Israeliin.

No mitä väliä. Joka tapauksessa ovat olleet jossain vaiheessa libertaareja. Libertaarius ja halla-aholaisuus eivät myöskään missään nimessä ole toisiaan poissulkevia asioita.

pjentti

• Jäsen^^^
  • Liked: 3514
  • Dirty old man
Junes Argentiinassa Kaivannon känniskriimillä, jos joku jaksaa tuota katsoa.
https://www.youtube.com/watch?v=qinm2Nz4wGs
"I'll lead an effective strategy to mobilize trunalimunumaprzure."

Emo

• Jäsen^^^

Kiitos! Mikä ettei tuota jaksa katsoa ja kuunnella, aloitin jo mutten nyt ehdi kuin alusta.
Kiva nähdä että Junes voi hyvin ja jaksaa välittää maailman tilasta. Junes ei ole häiritsevän kännissä, onko jopa täysin selvin päin ja hyvin Kaivantokin vetää.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Petri_Kaivanto

Ihana kuunnella näitä ukkoja 💕 Junes! 👍🏻

pjentti

• Jäsen^^^
  • Liked: 3514
  • Dirty old man
Kiitos! Mikä ettei tuota jaksa katsoa ja kuunnella, aloitin jo mutten nyt ehdi kuin alusta.
Kiva nähdä että Junes voi hyvin ja jaksaa välittää maailman tilasta. Junes ei ole häiritsevän kännissä, onko jopa täysin selvin päin ja hyvin Kaivantokin vetää.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Petri_Kaivanto

Ihana kuunnella näitä ukkoja 💕 Junes! 👍🏻

Ole hyvä. Junes harvemmin on totaalisessa örvellyskunnossa, tuskin Kaivantokaan. Norttijäbä vähän, ainakin katsomassani pätkässä skriimin keskeltä. Itsekkään en ole tuota katsonut, vaan kuuntelen huomenna töissä.
Tosiaan mukava kuulla Juneksesta, toivottavasti ei jää tuonne pysyvästi.
"I'll lead an effective strategy to mobilize trunalimunumaprzure."

Riukulehto

• Jäsen^^^
  • Liked: 7857

Taas on lähetys Argentiinasta käynnissä.

Alexander Stubb: " Mitä matalammat rajat Suomen ja Venäjän välillä, sen parempi." 25.10.2011

Stubb: "Itäkeskukseen kun menee, se on kuin Somalia. Se on hieno paikka.” 28.8.2015

Charlie

• Jäsen^^^
  • Liked: 2668
  • terrorijärjestöt lakkautettava
Taas on Junes Lokka syyllistynyt tekstitysrikokseen. Twiittiin on upotettu video, josta napsahti tuomio kunnianloukkauksesta ja mojova kasa päiväsakkoja. Käräjäoikeuden (muokkaus: ei vaan hovioikeuden!) perustelut liitteenä.

« Viimeksi muokattu: 02.04.2024, 16:02:37 kirjoittanut Charlie »

Emo

• Jäsen^^^
Onko näistä solvauksista ja uhkailuista Latekokeelle jo tuomiot tulleet?

https://www.facebook.com/kansapuhuu/videos/oulun-kaupunginvaltuusto-9112020/360957871858799/

Emo

• Jäsen^^^
^ Mikä ihme tuo on? Jos joku tietää, suomentakaa kiitos.

Dangr

• Jäsen^^^
  • Liked: 7809
  • Maahanmuutto- ja ilmastoasiantuntija
    • chadnet
Ilmeisesti tuota tapahtuu kun eri puolet lakkaavat edes yrittämästä ymmärtää toista puolta. Tätä tapahtuu kummallakin puolella...

Suomentaisin tuon tarkoittavan että käräjillä oli lista, eli menu eli ruokalista ja siellä oli joku mamu, joita ministeri Ohisalo hinkui/tuotti maahan/fanitti, tehnyt tapon ja tästä nimitys ohisalon murhaaja. Eli viittaa omistukseen eikä kohteeksi.

Disclaimeri: minulle ei tietoa asiasta yllä olevaa kuvaa enempää. Eli mutulla menin.
"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy.” Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT

Tagit: junes lokka