UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Yleinen esittäytymisketju  (Luettu 695965 kertaa)

Tulevaisuus

• Jäsen^^^
  • Liked: 2147
Vs: Yleinen esittäytymisketju
« Vastaus #3720 : 02.09.2018, 09:15:09 »
Tervetuloa minunkin puolesta. Pieni varoituksen sana: tieto lisää tuskaa ja täältä sitä tietoa saa. Varaudu ralliin jonka vain suvakit osaavat järjestää. Varautukaa uudet siihen että harva se päivä toteatte... ei voi olla totta... Kyllä se on.

Kari Kinnunen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5273
  • Antaa olla. Ei jaksa enää
« Vastaus #3721 : 02.09.2018, 09:30:57 »
@vikhak

Mielipiteitäni kuulun nuivien lineraalisiipeen, suon mielelläni seksuaalivähemmistöille samat oikeudet kuin muillekin, kannatan miesten ja naisten tasa-arvoa, hyväksyn ihmisen suomalaiseksi jos asenne ja halu integroitua on kohdallaan. Ateistina en halua islamille suoda minkäänlaista tilaa tai vaikutusmahdollisuutta yhteiskuntaan (enkä kyllä millekään muulle uskonnolle).

Tervetuloa toisen viisikymppisen puolesta. Jos toi lainaamani on jotenkin liberaalisiipeä, niin minäkin olen liberaali. Minä tosin olen luullut olevani punaniskaistakin juntimpi persvakoäijä.

Tulevaisuus

• Jäsen^^^
  • Liked: 2147
« Vastaus #3722 : 02.09.2018, 09:33:10 »
Terveeks!
Olen noin viiskymppinen Etelä-Suomessa eleskelevä mies.
Taustoiltani olen suvakki, työskentelen edelleenkin kulttuurialalla viherkuplalaisten kanssa. Seurasin pitkään maahanmuittokeskustelua ja naureskelin rajakeille ja komppasin Rasmusta, mutta Hallis oli mulle ongelma. Hänen jäätävän loogiset  perustelunsa olivat liian vaikeita ohittaa. Jossain vaiheessa n pari vuotta sitten uskalsin tällekin foorumille. Ja hämmästyin positiivisesti. Homma ei ollutkaan mikään natsipropagandakone  vaan elävä keskustelufoorumi jossa  mielipiteet eroavat ja niistä väännetään ennen kaikkea asiallisesti (mistä kiitos moderaatiolle). Siitä pitäen olen päivittäin lukenut Hommaa ja löytänyt sisältäni pienen nuivan. Suomalaisten tulee olla etusijalla.

Mielipiteitäni kuulun nuivien lineraalisiipeen, suon mielelläni seksuaalivähemmistöille samat oikeudet kuin muillekin, kannatan miesten ja naisten tasa-arvoa, hyväksyn ihmisen suomalaiseksi jos asenne ja halu integroitua on kohdallaan. Ateistina en halua islamille suoda minkäänlaista tilaa tai vaikutusmahdollisuutta yhteiskuntaan (enkä kyllä millekään muulle uskonnolle).

Soinipersuja en olisi voinut kuvitellakaan äänestäväni, puoluejohdon uskottavuuden silmissäni söivät helppoheikkipuheet ja pikkunäppärät näsäviisaat heitot. Ero vanhojen ja uusien persujen välillä on kuin yöllä ja päivällä, siksi Hallapersujen jäsenyys on parhaillaan harkinnassa. Saa kuitenkin nähdä, asian julkitulo vaikeuttaisi huomattavasti työtilannettani.

Tulen kirjoittamaan tänne varmaankin harvakseltaan, muuta seuraan kyllä aktiivisesti. Hengessä mukana.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Katsos vaan tämä oli kuin minun suustani, minuakaan ei häiritse tippaakaan kuka on kenenkin reiällä. Täysin epäolennaista eikä sitä paitsi kuulu minulle moinen asia. Ja kyllä. Minäkin toivon suomeen ihmisiä joilla on asenne kohdallaan eikä "tiettyä uskontoa" mukanaan. Ihmisissä ja kulttuureissa on valtavasti eroja ja ei ole rasismia sanoa sitä ääneen. Kaikki sen tietävät että on yksi uskonto joka on kaikkialla, kaikenaikaa ja kaikkien kanssa vastakkain.

Helmeri

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 37
« Vastaus #3723 : 15.09.2018, 20:55:17 »
Tervehdys. Täällä kuulunee esittäytyä ekassa viestissä. Oonpa 53 vuotias työtön jamppa. Tai siis teen "töitä" 9e päiväpalkalla. Työttömänä kohta 5 vuotta. Mitäs muuta? Puoluekannaltani olen ollut demari, nykyään Halla-ahon aikaan persu.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 29290
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
« Vastaus #3724 : 15.09.2018, 21:58:50 »
Tervetuloa mukaan, Helmeri!
Euroopan parlamentin … "strategia" on ollut kutsua maailma kylään. Se on 3. maailmansodan jälkeen nopein tapa tuhota … koko Eurooppa.
- Jäsen Roope

Ketään ei saa laittaa takaisin, eikä kenenkään tuloa estää ja tulijoille on annettava samat edut kuin maan kansalaisille - Merkelin politiikka pähkinänkuoressa.
- Akez

sancai

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 340
« Vastaus #3725 : 22.09.2018, 15:56:19 »
Olen Hommaa lukenut ja vuosikausia ja joitakin viestejäkin tänne silloin tällöin kirjoitellut, mutta raapustetaanpa nyt oikein esittäytymisteksti.

Olen 23-vuotias arkkitehtiopiskelijaopiskelija. Tällä hetkellä vaihdossa Tukholmassa. Kuulun jossain määrin maahanmuuttokriittisten joukossa väliinputoajiin, koska edustan ehkä keskiverto-hommalaista liberaalimpaa ajatusmaailmaa. Ymmärrän, miksi moni ei uskalla minun asemassani kyseenalaistaa valtapolitiikkaa, ainakaan ääneen. Ihmiset pelkäävät niin paljon ulkopuolisuutta ja haluavat kuulua joukkoon. Myös korkeakoulutetut, muuten lukeneet ja älykkäät.

Maahanmuutto- ja EU-kriittinen olen kuitenkin henkeen ja vereen. Humanitäärinen maahanmuutto tulee vähentää minimiin, koska se ei ole taloudellisesti tai yhteiskunnallisesti kestävää, eikä edes tuota paljon humanitäärista hyvää tuhlattuun rahasummaan nähden. Ja onhan se jo nähty, miten avoimet rajat vähentävät kansalaisvapauksia, kun monikulttuurinen ruutitynnyri pitää pitää jotenkin tasapainossa, vaikka sitten kyttäyksellä, sensuurilla ja sananvapauden poistamisella. EU:ta kannatan itsenäisten valtioiden liittona.

Minua vituttaa julkisen keskustelun älyllinen epärehellisyys, kaksoisstandardit ja epätieteellisyys. Minua vituttaa, kun halutaan puhua arvoista, henkilöistä ja tunteista asioiden, kustannusten ja vaikutusten sijaan. Minua vituttaa sairaalloinen konsensushakuisuus ja siitä seuraava korruptio ja jopa "varjohallitusmainen" meno, jossa politiikka ei vaihdu vaikka puolueet vaihtuvat. Minua vituttaa huomion hakeminen loukkaantumalla. Minua vituttaa, kun valtaa pitävät voivat nykymaailmassa kasvattaa valtaansa uhriutumalla. Meitä ylempiarvoisempi ei ole koskaan uhri, mikäli kyse on vain vihaviesteistä.

Monikulttuurisuuden ystävä kyllä olen, mutta vain siinä merkityksessä, mitä se tarkoittaa vaikkapa Sveitsissä tai Monacossa. Olen ollut aina todella kiinnostunut maantiedosta ja vieraista kulttuureista, sekä maailman historiasta. Voin jopa väittää tietäväni vieraista kulttuureista ja historiasta enemmän kuin keskiverto mukasuvaitsevainen. Siksi minua harmittaa julkisessa keskustelussa vellova amerikkalaisperäinen epärehellisyys "valkoisten pahuudesta", sekä islamilaisen maailman kehityskulku kohti ääriuskonnollisuutta muslimien etujärkestö YK:n peesatessa.

« Viimeksi muokattu: 22.09.2018, 16:08:39 kirjoittanut sancai »

Kari Kinnunen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #3726 : 22.09.2018, 16:32:26 »
@sancai tervetuloa näin kouluttamattoman persvakoäijän puolesta.

Kaltaisiasi omilla aivoillaan ihan itse ajattelevia penskoja ei ole liikaa. Ilmeisesti ryhmäpaine on opiskelijoilla kohtalaisen kovaa. Ryhmäpaineen luovat, voisin veikata, nuoret pimut, joita klopit liehittelee.

J.J.

• Jäsen
  • *
  • Liked: 12
« Vastaus #3727 : 20.10.2018, 08:44:51 »
Lyhykäinen esittely. Olen ollut tästä foorumista ja sen olemassaolosta tietoinen jonkin aikaa, mutta aktivoitunut tällä saralla vasta nyt. Olen 40-kymppinen naiseläjä pääkaupunkiseudulta ja kiinnostunut lähinnä laajemmasta perspektiivistä asioihin.

Kiinnostuksen kohteitani ovat politiikka, jalkapallo ja yleinen filosofointi.

ämpee

• Jäsen^^^
  • Liked: 12259
« Vastaus #3728 : 20.10.2018, 09:10:46 »
Tervetuloa, J.J. joukkoon kummaan !!1!
Jäseneltä ISO: "Kotouttaminen on hölmöläisten puuhaa, kotiutuminen ja yhteiskuntaan integroituminen on maahantulijoiden omalla vastuulla."

Kaalimato

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 344
« Vastaus #3729 : 21.10.2018, 11:23:51 »
Kaikkien vihervasemmistofeminatsien suosikkipoika tässä terve.

-Valkoihoinen
-Hetero
-Lihansyöjä
-Yksityisautoilija
-Kalju
-nelikymppinen
-naimisissa
-vaimo tekee ruuat
-minä maksan laskut
-kaksi lasta, tyttö ja poika

-Elämän tavoitteena kasvattaa noista kahdesta rakkaasta lapsesta kulttuurirealistisia, suomea rakastavia, suoraselkäisiä ja työtäpelkäämättömiä veronmaksajia. Toivottavasti löytävät aikanaan kumpainenkin elämässään onnen ja rakkauden, oli se sitten miehen tai naisen, mustan tai valkoisen kanssa; ei kuulu mulle kunhan ovat onnellisia.
إذا كنت تستطيع قراءة هذا ، فأنت في البلد الخطأ

Kari Kinnunen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #3730 : 21.10.2018, 11:30:45 »
@Kaalimato tervetuloa. Varsin hyviltähän nuo aatteesi vaikuttavat. Huomautan kuitenkin, että joskus on kiva kokkailla itsekin. Vaikka ryynimakkaraa.

Kaalimato

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 344
« Vastaus #3731 : 21.10.2018, 11:36:46 »
@Kaalimato tervetuloa. Varsin hyviltähän nuo aatteesi vaikuttavat. Huomautan kuitenkin, että joskus on kiva kokkailla itsekin. Vaikka ryynimakkaraa.

Joskus yllätän perheen lasagnella tai grillimakkaralla mutta kun toisella se vaan tulee luonnostaan paremmin 😊
إذا كنت تستطيع قراءة هذا ، فأنت في البلد الخطأ

Tagit: