Kirjoittaja Aihe: Yleinen esittäytymisketju  (Luettu 706625 kertaa)

Oldschoolguy

• Jäsen
  • *
  • Liked: 82
  • Make Finland safe again!
Vs: Yleinen esittäytymisketju
« Vastaus #3750 : 22.01.2019, 18:58:25 »
Tervehdys!

Olen perheellinen, kaupunkilainen mies Päijänteen länsipuolelta. Mutta molemmilla puolilla olen asunut, samoin kuin myös maalaiselämää läheltä nähnyt. Maailman menoa olen katsellut sen verran monta vuosikymmentä, että olen ehtinyt elää nykypäivää tolkullisempiakin aikoja. Juhlat ovat Suomessa käyneet korkeimmillaan ajat sitten ja nyt on edessä jotain ihan muuta. Uutisvirta on tosiaan viime vuosina ollut yhtä absurdin mielipuolisuuden irvokasta riemujuhlaa. Että juuri kun luulit viimeisen hulluuden nähneesi, niin huomenna saat kuitenkin yllättyä. Joten kyllä - kyllä ennen oli aika moni asia aika helvetin paljon paremmin.

Surullisinta on että liian suuri osa järjettömyyksistä on tehty maahanmuuttopolitiikassa. Siitä on tullut maanmuuttopolitiikkaa. Se mikä nyt on edessä, ei ole se Suomi jonka haluaisin lapsilleni jättää. Haluaisin tutun, turvallisen, ja rauhallisen kotimaamme takaisin.

Beenari

• Jäsen^^^
  • Liked: 3585
  • Banned
« Vastaus #3751 : 22.01.2019, 18:59:42 »
Vanhanliiton kundille tervetuloa joukkoon.
"Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa"
- Antti Rinne (SDP)

hurjastelija

• Jäsen
  • *
  • Liked: 17
« Vastaus #3752 : 25.01.2019, 16:52:58 »
Moro

Iso ja ruma mörkö Varsinaissuomesta pieneltä paikkakunnalta, nykyään siis. Reilu nelikybänen, vajaa ( ;D ) viiskybänen. Suoraselkäinen, rehdit, joskin ankarat, mielipiteet omaava karu äijä.

Oon tässä lurkannu taas jokusen vuoden palstaa, nyt jälleen aika ottaa tunnus. Vanha sotaratsu siis. En oo ollu bannattuna tms, ihan oman pään sisäises bannis olin.
Mut se siitä.

En tiedä tuleeko paljoa kommentoitua, ehkä tulee, ehkä ei. Varmaa nyt sen verta ainaki et saan mun avattaren.

Tunkki

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3996
« Vastaus #3753 : 25.01.2019, 17:57:52 »
Tervetuloa.

toivottaa Oulun ääliö :)

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 19446
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #3754 : 25.01.2019, 19:50:58 »
Ääliö, älä lyö, ööliä lälkkyy.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

pienivalkeapupu

• Jäsen^^^
  • Liked: 1407
  • Pupu nimeltä Winston
« Vastaus #3755 : 25.01.2019, 22:27:38 »
Moro

Iso ja ruma mörkö Varsinaissuomesta pieneltä paikkakunnalta, nykyään siis. Reilu nelikybänen, vajaa ( ;D ) viiskybänen. Suoraselkäinen, rehdit, joskin ankarat, mielipiteet omaava karu äijä.

Oon tässä lurkannu taas jokusen vuoden palstaa, nyt jälleen aika ottaa tunnus. Vanha sotaratsu siis. En oo ollu bannattuna tms, ihan oman pään sisäises bannis olin.
Mut se siitä.

En tiedä tuleeko paljoa kommentoitua, ehkä tulee, ehkä ei. Varmaa nyt sen verta ainaki et saan mun avattaren.
Karu äijä - luu kurkkuun!!! (tune Kummeli)
Köyhä ja kipeä. Kumpikin on parempi.

Jos jo pelkkä sukkiesi värisävy saa mielesi levottomaksi, soita psykiatrille!

Buustaava mies

• Jäsen
  • *
  • Liked: 3
Vs: Joulurauhan julistus ja Ekumeeninen Joulu -lähetys 24.12. 2018
« Vastaus #3756 : 04.02.2019, 12:25:03 »
Morjensta!

Olen ollut sellanen pöytälaatikkorunoilija, mutta olen nyt alkanut julkaista runojani nimimerkillä Some of Finland osoitteessa: https://someoffinland.blogspot.com/

Siinä on vastinetta Palefacelle =) hehheh. Varsinkin runoni "Kenen on se vastuu?" kuvaa näkemystäni sekä todellista tilaa siitä mihin maassamme harjoitettu ja harjoitettava monikulttuurisuuden palvonta on johtanut...valitettavasti tilanne on tuo.

Rasisti en ole (mutta realisti pitää olla), sillä työskentelen yksityisellä sektorilla firmassa, jossa lähimmät työtoverini ovat mm. Kiinasta, Japanista ja Vietnamista. Heidän kanssaan ei mitään ongelmia työskennellä.

Pahoitteluni mikäli viestini mennee väärään paikkaan. Tämä on eka viestini, jonka täällä hommaforumilla kirjoitan. Käykäähän kattomassa & kommentoimassa runoani. Kiitoksia kaikille teille!

-Some of Finland

Tagit: