UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Yleinen esittäytymisketju  (Luettu 735225 kertaa)

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 17351
  • Blues for Allah
Vs: Yleinen esittäytymisketju
« Vastaus #3810 : 24.04.2019, 21:56:25 »
Tervetuloa Bellum, olet hyvällä asialla ja hyvillä harrastuksilla. 8)
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

internetsi

• Jäsen^^^
  • Liked: 12851
  • Lohjan persut
« Vastaus #3811 : 24.04.2019, 21:58:49 »
Tervetuloa vaan Para.

Hermit

• Jäsen^^^
  • Liked: 1095
« Vastaus #3812 : 24.04.2019, 23:02:11 »
Lainaus
myönnän nauttivani myös Parempien Ihmisten(tm) ulisuttamisesta

Jäsen Bellumin harrastukset on asiallisella pohjalla.  ;D Tervetuloa!

Karhukoira

• Jäsen
  • *
  • Liked: 15
« Vastaus #3813 : 25.04.2019, 09:30:15 »
Tervehdys!

Helpoimmalla pääsisin jos kopsaisin veli Bellumin esittelyn, niin paljon osuu kohdilleen myös tähän osoitteeseen.

Olen 44 v. perheenisä, pieneltä kanta-hämäläiseltä kylältä. Toimin pääasiassa yrittäjänä metsäalalla, vähän kiinteistöhallinnan puolen juttuja hoitelen myös. Lapsia, kissoja ja koiria on taloudessa. Myös nainen asuu meillä, joka ei ole edes sukua.

Sielultani olen vanha kuin taivas ja täysin pakana. Sen verran kunnioitan kuitenkin esihistoriaamme ja perimäämme, että mm. Notre Damen tai Kiihtelysvaaran kirkon tuhoutuminen tekee surulliseksi (arkkitehtuurin ja historian vuoksi ensisijaisesti) ja pystyn rauhoittamaan kristityt pyhät ja tavat niitä juhliville isommin ärsyyntymättä. Mitä tulee islamiin, niin olisin valmis vaikka temppeliritarin viitan ja miekan ottamaan ja lyömään sen takaisin sinne hiekka-aavikolle minne kuuluukin. Ihmiset unohtavat turhan helposti historian, ja joku taika siinä on miksi ukot ovat 1000 vuotta yrittäneet pitää tuon rauhan uskonnon pois Euroopasta kirvein ja miekoin...lukuunottamatta 20-alkuista ajanjaksoa jota eletään. Itselleni suomalaisuus on jotain niin helevetin syvää, ettei sitä osaa kuvailla. Minä hengitän sitä metsissä ja järvillä, kaikista niistä paikoista historiana ja tietoutena siitä että esi-isätkin ovat samoja tantereita kulkeneet, siellä eläneet ja puolustaneetkin. Suomalaisuus ja "suomalaisuus" on eri juttuja, kun otetaan kansalaisuus huomioon. Minun silmissäni nämä nasimat ja omarit ja mitänäitänytonhusseinija, eivät tule IKINÄ olemaan SUOMALAISIA, niinkuin minä sen ymmärrän.

Koen olevani järkivihreä myöskin, en ymmärrä miksi kansallisomaisuutemme voidaan myydä noin vain ulkomaalaisille yrityksille (kaivokset, metsät ja kohta varmasti järvetkin). Lisäksi se vastuuton paskaaminen mikä mm. kaivoksiin liittyy on anteeksiantamatonta. Ilmastokouhotusta ei voi oikein tosissaan ottaakaan, ettäkö puusaunan lämmittämättä jättäminen ja makkaran vaihtaminen tofunakkiin meidät pelastaa...höpö höpö. Jokainen vaikuttakoot omilla valinnoillaan, mutta mitään kollektiivista kieltoilua en missään nimessä hyväksy, enkä yleensäkään sitä että yhden poikkeavuuden tai erilaisuuden perusteella valtaosa ns. normaalista ajetaan hyväksymään kaikkia hölmöyksiä vain että se PirkkoEinari ei osaa päättää kumpaan vessaan menee kuselle, kukkoon vai kanaan, jos ei kumpikaan satu miellyttämään. Kuskoot housuunsa, sano.

PS-toiminnassa olen ollut aktiivisempana jäsenenä mukana toiminnassa vasta edellisistä kunnallisvaaleista lähtien, ja saman aikaa myös Sisussa. Halla-ahon ja islamininvaasion myötä tuli olo että helvetti tälle hommalle on tehtävä jotain. Soinin valtakausi jos olisi jatkunut, voipipa olla etten olisi aktivoitunut vieläkään. Mutta nyt, varsinkin Jyväskylän jälkeen, tuntuu etten ole yksimielisemmässä porukassa ikinä ollutkaan noin suuressa mittakaavassa ajatellen, ja se tuntuu hyvältä. Istun PS:n edustajana kunnassa valtuustossa ja lautakunnassa, sekä myös maakuntahallinnossa. Suoraan sanoen nuo valtuustopaikat on kyllä sellaisia, että en tiiä kannattaako niiden vuoksi kilvoitella pääsystä mihinkään...ainakin kuntatasolla leimasin-istuntoja, varsinaiset työt tehdään lautakunnissa (ja tietysti hallituksessa).

Hommaa olen seuraillut aika taustalla satunnaisen epäsäännöllisesti, enkä nyt takaa että kauhean aktiiviseksi heittäydyn...sehän riippuu ihan keskustelusta. En kauheasti jaksa jankata samoista asioista, enkä yrittää käännyttää ihmisiä jos ovat eri mieltä, eli aika helvetin huono keskustelija varmaan. Nautin nasevasta verbaliikasta, jota täälläkin jotkut taiten tarjoilevat. Salaliittoteorioiden yms. kuvioiden kanssa foliohattuni menee kyllä äkkiä solmuun, varsinkin kun usein olen ihan pihalla kuka mitä saunassa veteli ja ketämitähäh. Ja kun oikeasti mulle se on ihan sama. Mutta näin!

Kari Kinnunen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 7650
  • Antaa olla. Ei jaksa enää
« Vastaus #3814 : 25.04.2019, 09:54:05 »
Tervehdys veli @Karhukoira ja toteanpa, että ugh puhuit hyvin ja todistit vahvasti.

Tervetuloa, aloitus varsin vakuuttava.

Iiwana_Juluma

• Jäsen
  • *
  • Liked: 5
« Vastaus #3815 : 14.06.2019, 11:08:09 »
Tervehdys vain kaikille.

Perustietoa: Vähän kolmenkymmenen yli oleva logistiikan työntekijä, jonka pääasiallisiin mielenkiinnon kohteisiin kuuluvat black/death metal (ja tietyin varauksin muutkin musiikin alalajit klassisesta noiseen), pelit, penkkiurheilu monessa muodossa ja olut sen monissa niin makoisissa muodoissaan.

Olin aikaisemmin (noin 2009-2012) melkoisen aktiivinen Homman seuraaja, ja muutenkin suht palavasieluinen politiikasta öyhöttäjä. Sitten iski tietynlainen apatia ja luovutus näiden asioiden suhteen, totesin itselleni että "ei tästä tule mitään kuitenkaan niin olkoot" ja keskityin muihin asioihin elämässäni. Kuitenkin, tietynlainen kyteminen sieluun ja mieleen jäi enkä toki kahvi/olut-pöytäkeskusteluissa jäänyt sanattomaksi kun maahanmuutosta, islamista (ja uskonnoista yleensäkkin) ja kansallismielisyydestä puhuttiin. En kuitenkaan foorumeita ja nettikeskusteluita enää seurannut aktiivisesti, enkä muutenkaan ottanut osaa julkiseen tai muutoin yleiseen keskusteluun asioista.

Nyt kuitenkin, muutaman vuoden tauon jälkeen, olen taas huomannut itsessäni sen etten pysty olemaan hiljaa olutpöytien ulkopuolellakaan, vaan otan taas enemmän osaa keskusteluun yleisellä tasolla ja mielipiteeni ovat päässeet kärjistymään siihen pisteeseen että pitää ruveta seuraamaan keskusteluakin tarkemmin ja ottaa mahdollisesti jopa osaakin siihen. Siihen liittyen ajattelin myös aktivoitua Homma-forumillakin ja tattaraa, tässä ollaan.

Epäilen, etten ole yksin historiani kanssa, mutta näillä mennään mitä ollaan.

"I Reject your reality, and substitute my own."

Tagit: