HOMMAN KESKUSTELU > Tupa

Yleinen esittäytymisketju

<< < (765/768) > >>

Pallopääkissa:
Moro!

Kirjoitan tänne ekan kerran. Muistan kuulleeni sanan Hommaforum ekan kerran keväällä 2009. Olisiko ollut eurovaalien aikaan. En kuitenkaan noteerannut sitä mitenkään, enkä ottanut selvää mikä on Hommaforum. Muistan lukeneeni Hommaa ekan kerran vuonna 2010. Siitä alkaen olen lukenut Hommaa joskus useammin, joskus harvemmin. Nyt päätin rekisteröityä. Veikkaan että jatkossakin pääosin luen muiden viestejä, ja harvemmin kommentoin.

Ehkä mä jatkan esittelyä myöhemmin lisää paremmalla ajalla. Siinä sitten vähän tarkempi tarina miten päädyin nuivaksi.

Mukavaa launtaita! 🍺

PS. Jäsennumero 16347 tarkoittaa että täällä on ollu melko moni mua ennen.

Emo:
@Pallopääkissa

Tervetuloa! Kiitos tiedosta, että meillä on joku numerokin itse kullakin. Aina oppii uutta.
Mistä voin tsekata mikä mun numeroni on?

Mikä on pallopääkissa? Viittaako se johonkin henkilöön? 😳😄

Tragedian synty:

--- Lainaus käyttäjältä: Emo - 18.09.2021, 20:45:55 ---Kiitos tiedosta, että meillä on joku numerokin itse kullakin. Aina oppii uutta.
Mistä voin tsekata mikä mun numeroni on?

--- Lainaus päättyy ---

Numerosi on 7489. Sen näkee profiilin verkko-osoitteesta, mutta näköjään kukaan ei näe omaa numeroaan. (Liittyy kai siihen, että softa tunnistaa vähemmälläkin kirjautuneena olevan tunnuksen.) Mutta jos katsot omat kirjoituksesi, näet numerosi verkko-osoitteen lopusta, jossa se identifioi juuri sinun tunnuksesi erilleen kaikista muista. Kokeile muuttaa osoitteen neljä viimeistä numeroa sarjaksi 7269, niin saat minun kirjoitukseni näkyviin.

Numero on siis järjestysnumero: kuinka mones foorumille luotu tunnus. Hommaforum Admin on numero 1. Jäseniä on laskurin mukaan 11 384, ja erotus (4 963) tarkoittaa, kuinka monta tunnusta on poistettu tai tällä hetkellä bännättynä. Jostain kumman syystä bännätyt poistuvat jäsenluettelosta.

Pallopääkissa:
Ylempänä ehdittiin vastata tuohon. Se "jäsennumero" on järjestysnumero joka kuvaa kuinka mones on ollut kun on liittynyt.

@Emo Pallopääkissa tulee varmaan siitä kun olen kissafani. Tykkään siitä jos kissalla on pyöreä pää.

Uuno Nuivanen:
^ Hyi, kallonmittaaja.  :roll:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta