HOMMAN KESKUSTELU > Tupa

Yleinen esittäytymisketju

<< < (2/766) > >>

Mulukku:
Kirjoitan nyt tähän uuteen ketjuun, kun vanhaan "Tervetuloa Hommaan" ei tullut kirjoitettua mitään.

Olen nelikymppinen IT-alalla työskentelevä kolmen lapsen isä läntisestä Espoosta, ja olen ollut nuiva varmaankin noin parikymmentä vuotta ja muuten penseä aina. Alun perin olen kotoisin Itä-Suomesta, mutta pääkaupunkiseudulla olen asunut jo 1990-luvun alkupuolelta. Olen vasta toisen polven syntyperäinen Suomalainen, sillä isoisäni tuli Itä-Karjalasta pakolaisena Suomeen 1923. Etnisesti  olen siis karjalainen ja karjalaisena itseäni pidän.

En ole erityisen tarkasti varjellut henkilöllisyyttäni, mutta kuitenkaan täällä tahi blogissani en ole nimeäni koko maailmalle julistanut kahdesta syystä. Ensinnäkin olen aivan totaalisen nobody enkä yleisesti tunnettu henkilö, joten nimeni näkyvyydellä tai näkymättömyydellä ei ole sen suhteen merkitystä. Ymmärrän toki, että nimen näkyminen voisi nostaa uskottavuutta, mutta kaikkea ei voi saada kerralla. Toiseksi tällainen puolittainen anonymiteetti on oiva keino vähentää hatemailia ja muuta rasittavaa ininää. Tuttavapiirini kyllä tietää ja Hommafoorumin ylläpitokin voi halutessaan vilkaista kenelle tämä IP-blokki on RIPE:stä allokoitu.

Blogissani olen kirjoitellut muistakin aiheista kuin maahanmuuttopolitiikasta. Olen kirjoitellut kriittisesti esimerkiksi liikenneasioista, yleisestä kukkahattuilusta, pipon kiristelystä ja viherpipertämisestä. En ole mielestäni mikään erityisen hyvä kirjoittaja, mutta minulla on sitäkin voimakkaammat mielipiteet, sillä minähän olen se joka on oikeassa ja muuta mieltä olevat ovat väärässä ;)

o_O:
Olen isä, VHM, IT-projektipäällikkö ja puolivälissä seitsemääkymmentä. Olen äärimmäisen pettynyt kokoomuksen munattomuuteen ja nykymenoon ylensäkin missä meikäläinen saa rasistileimasinta otsaan vaikka en sellainen ole. Toisaalta kun kerta leima on otsassa niin vittu menköön sitten - olen jopa miettinyt politiikkaan lähtemistä puolitosissani.
Inhoan paapomista, hyysäämistä ja sensuuria. Myös RKP pääsee hate-listalla korkealle.

En ole raja-asutusalueen skinhead vaan ihan normijampan näköinen. En ole edes erityisen isänmaallinen, mutta en vain voi seisoa sivussa ja katsoa kuinka Suomea perseraiskataan oikein talkoilla >:(

ElinaElina:
Kuinka nimimerkki Erä voi olla 45 v ja ollut töissä 39 v ???

Kaarle M.:
Olen perheellinen nelikymppinen VHM (H=hetero ;D) nyt IT-alalla, aiemmin mm. mainostoimistossa. Omakotitalossa kaupungin ulkopuolella lähiössä asustelen ja citymaasturilla edistän kevätilmoja sellaiset 50.000 km vuodessa ::)

Matkailu, kalastus, metsästys, ammunta, mökkeily, kirjallisuus ja nyt tämä nuivuus ovat harrastuksiani.

Eli kaiken kaikkiiaan varsin porvarillista elämää eleskelen. 8)

Deloch:
Päivää.

Olen kainuulainen kulkija, ikää 18, sivusta seuraillut hommaa johon tutustuin scriptan kautta noin parisen kuukautta sitten. Koen maahanmuuttoon ja elintasoturismiin liittyvät kysymykset hyvin tärkeinä Suomen tulevaisuuden kannalta, vaikka kyseiset asiat eivät laajalti tulekkaan vielä vastaan täällä pohjoisemmassa. Kirjoitan harvoin ja vielä harvemmin lausun mitään viisasta (lähinnä siksi koska yleensä muut ovat jo ilmaisseet hyviä mielipiteitä ja jotka ovat lähinnä minun ajatusmaailmaa), mutta tiiviisti seuraan kaikkea aiheeseen liittyvää.

Pitäkää homma^^ nousussa!

Edit: unohtui mainita että kirjallinen ilmaisutapani on hyvin kömpelöä, joten sekin toimii kannustimena pysyttelemään vaivihkaa taustalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta