Ja minun nenääni haisee peikko, peruspeikko. Mutta nehän jähmettyvät päivänvalossa, eikös?
Minä tiedän, kuka sinä olet.
Rahkoi on elävä esimerkki kehittyvien maakuntien persusta, pottukuoppaankin saa nykyään internetin vaikka lehdet luetaan päreenvalossa. Hauskaa päivänjatkoa sinne persujen puoluetoimistoon.
Kuten sanottu, persujen trolli.
Se on anteeksi pyynnön paikka!
Jos keskustelija mielletään trolliksi, niin silloin pitää katsoa itseään peilistä. Selittely yleensä vain pahentaa asiaa, joten en hirveän paljon sitä edes yritä;
Tänne kirjoittamiskynnys oli henkilökohtaisista syistä korkea, mutta kun Halla-ahon päätöstä alettiin täällä kritisoida henkilökohtaisista syistä (oma äänestäminen, korttien keruu velvoitti lähtemään ehdokkaksi jne.), se kynnys ylittyi, koska koin arvostelut erittäin epäoikeudenmukaisiksi.
Olen kirjoittanut tuohtuneena hyökkävään sävyyn, tällöin saa samanlaisia vastauksia, ja niistä ei saisi provosoitua. demari-/kepumyyriksi nimettely oli epäasiallista.
En ole pahemmin nettikeskusteluja käynyt, joten tämä on opettelua vielä. Jos modet antaa jatkaa keskustelua, niin yritän korjata keskustelukäyttäytymistäni.
Lyhyt esitely:
Olen 45v vaari Pirkanmaalta. En voi kuulua mihinkään puolueeseen enkä halua kuulua. Olen kiinnostunut politiikasta yli puoluerajojen. En ole koskaan äänestänyt persuja, nyt aion äänestää Sampo Terhoa, joten kerta se on ensimmäinenkin.
Jos totta puhutaan, Rahkoi ei ole persu, vaan enemmänkin oikeistolainen kristillisdemokraatti. Tunnen kaverin
Herra Mäki-Ketelä! tämä oli hyvä, repesin. Oikeistolainen voin olla, mutta kristitty en ole eikä demokraatiksi minua pysty kukaan muutamaan. Lähinnä uskon tähän: "Muinaissuomalainen uskoi ja rakasti vapauttaan, isänmaataan ja jumaliaan. Jumalia, jotka hallitsivat maata, vettä ja ilmaa, mutta ei ihmistä itseään. He pitivät huolta taloudesta ja tavaroista. Jumalat olivat luonto itse". (pasi Juutilainen ~SUOMALAISTEN JUMALAT~).
Näen Suomen tulevaisuudelle kaksi uhkaa; venäläinen vähemmistö ja muslimit. 90-luvun alussa Helsingin Kalliossa asuessani törmäsin kirjaimellisesti näihin "inkeriläisiin" roistoihin ja pääsin läheltä seuraamaan heidän reviiritaistelujaan. Olen vieraillut Virossa 80-luvun lopusta saakka lähes kuukausittain, kyllä me jo silloin puhuttiin (suomalaisten ja virolaisten kanssa siitä), kuinka venäjä käyttää vähemmistöjään lähialueiden valtioiden painostamiseen kaikella mahdollislla tavalla, ja tulee edelleen käyttämään niin kuin Georgia osoitti.
1997-2000 välisen ajan työskentelin ulkomailla. Työssäni jouduin kohtaamaan paljon muslimeja. Tämä herätti kiinnostukseni Islamia kohtaan, ja aloitin harrastepohjalta tutustumaan siihen (jatkuu yhä). Mielestäni Islam ei ole uskonto, vaan se kattaa koko elämän. Jos et elä niin kuin oppineiden mukaan islamilaisen tulee elää, niin kiellät Allahin, eli olet vääräuskoinen, ja saat islamilaisen lain mukaisen kuolemanrangaistuksen. Maltillisia muslimeja ei ole, kuolemanrangaistuksen uhatessa he palaavat takaisin Islamiin. Joten jos joku hyysää muslimia maltillisena, niin hän pitää kyytä povellaan. Lisäksi pitää muistaa, että mitään mitä muslimi sanoo vääräuskoiselle ei voi ottaa todesta (Taqiahia).
Keskustellessani näistä asioista Mäki-Ketelän kanssa, hän ohjasi minut scriptaan. Myönnän, että olen ollut sinisilmäinen. Olen vieraillut, sekä viettänyt eripituisia aikoja, lähes kaikissa euroopan maissa. Olen nähnyt uppoavan lännen, mutta en ollut täysin tajunnut asian vakavuutta. Pidin myös Suomea lintukotona.
Tyttäreni tytär syntyi reilu vuosi sitten. Miettiessäni hänen tulevaisuuttaan olen yhä enemmän huolissani siitä, että minkälaisessa maassa hän tulee aikuisena elämään. Hän on minun tärkein motivaattorini tässä asiassa.
Halla-ahon kirjoituksissa minua koski erityisesti hänen kirjoituksensa yllämainituista (jotka minä koen pahimmiksi uhkiksi) asioista. En koe maahanmuuttoa sinänsä uhkaksi Suomelle, en myt enkä tulevaisuudessa, vaan islmilaisen maahan tunkeutumisen ja lännen upottamisen sekä venäjän joka käyttää maassa olevaa vähemmistöään painostuskeinona. Näiden asioiden esille tuojista Halla-aho on eniten samoilla linjoilla omien ajatusteni kanssa, ja tulen tukemaan häntä jatkossa niin hyvin kuin pystyn.
Mielestäni edellä mainittujen asioiden kehittymisessä lopullisesti paremmaksi on toivoa siinä vaiheessa, kun hallituspuolue saa hallitusohjelmaan kohdan jossa mainitaan, että kaikkien muslimien ja venäläisten asettuminen Suomeen kielletään, ja jo täällä olevat karkotetaan. Tiedän, että tällä hetkellä tuo vaikuttaa utopistesilta, mutta siihen tulee pyrkiä etappi kerrallaan.