Kirjoittaja Aihe: Yleinen esittäytymisketju  (Luettu 739398 kertaa)

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 20847
Vs: Yleinen esittäytymisketju
« Vastaus #3150 : 29.08.2015, 22:48:05 »
Taivahan talikynttilät! Mun kommenttia  liketti just äsken Omar Sianpossu Pesonen! En olis vielä eilen osannut kuvitella mitään tämän suuntaistakaan... Mitenkähän tähän tottuu?

Ensin luulin, että olet vanha opiskelukaverini, mutta et voi olla kun kerta Helsingissä päin vaikutat... Hän voisi keksiä jotain vastaavaa nimimerkiksi, mutta ei sentään ikinä keksisi muuttaa etelään.

Käytämme lyhennettä OSP, jos sopii?

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 34479
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
« Vastaus #3151 : 29.08.2015, 22:50:02 »
Pimeyden voimille kumartamista on myös se, ettei voi sanoa asioita asioina. Jos yksityishenkilö ei voi kirjoitella poliittisesti epäkorrektejaan anonyymisti netissä, niin jotain on mennyt vikaan.

Heh.

Vaikka en ensin ollenkaan pitänyt Hamsterisista, niin kaikki kommenttinsa eivät kuitenkaan ole ihan perseestä.
"Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan."
- Mikhail Gorbachev

”Mitä perverssimpää asiaa osataan suvaita, sitä enemmän suvaitsemisesta saa hyvepisteitä.”
- https://www.facebook.com/jussi.hallaaho/posts/2336133563173491

Omar Sianpossu Pesonen

• Jäsen
  • *
  • Liked: 41
« Vastaus #3152 : 29.08.2015, 22:55:52 »
 :D

Jo vain sopii, Emo. En nyt ihan Helsingissä, mutta sanotaanko Uudellamaalla. Helsinki sopivan lähellä, mutta toisaalta onneksi niin kaukana - jos ymmärrätte mitä tarkoitan.  :roll:

Hamsteri

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3602
  • hamsteri-nationalisti hamsteri
« Vastaus #3153 : 29.08.2015, 23:09:45 »
Pimeyden voimille kumartamista on myös se, ettei voi sanoa asioita asioina. Jos yksityishenkilö ei voi kirjoitella poliittisesti epäkorrektejaan anonyymisti netissä, niin jotain on mennyt vikaan.

Heh.

Vaikka en ensin ollenkaan pitänyt Hamsterisista, niin kaikki kommenttinsa eivät kuitenkaan ole ihan perseestä.

Harva ihminen tykkää totuuden tuojasta.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

J. Lannan haamu

• Jäsen^^^
  • Liked: 7588
« Vastaus #3154 : 29.08.2015, 23:34:51 »
Heh.

Aika outo kommentti sanoisin ma  :roll:
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 20715
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #3155 : 29.08.2015, 23:46:59 »
Kuinka niin, toinen tunnustaa antipatiansa, mutta on sittemmin avoimin mielin kuitenkin lukenut kommentteja ja pystynyt tunnustamaan itselleen, ettei toinen kenties olekaan läpeensä paha.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

Hamsteri

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3602
  • hamsteri-nationalisti hamsteri
« Vastaus #3156 : 30.08.2015, 10:12:16 »
Kuinka niin, toinen tunnustaa antipatiansa, mutta on sittemmin avoimin mielin kuitenkin lukenut kommentteja ja pystynyt tunnustamaan itselleen, ettei toinen kenties olekaan läpeensä paha.

Chaotic Neutral taitaa olla oikea tv trooppi kategorisointi. Jotkut liikaa hyvää säteilevät sekoittavat helposti Chaotic Eviliin.

Meitä ei olisi edes politiikassa nähty ellei tän valtiovallan kuristusote olisi yltänyt ennen kaikkea omaa vapauttansa rakastaviin. Kaikille olisi kyllä ollut parasta, jos oma viiteryhmäni olisi jätetty rauhaan. Noh, se on voi voi nyt.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2015, 10:30:45 kirjoittanut Hamsteri »
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

takalaiton

• Jäsen^^^
  • Liked: 2769
« Vastaus #3157 : 30.08.2015, 13:22:55 »
Muutaman rivin voisin tähän kirjoitella, kun tunnus tuli kerran tehtyä. Olen lukenut tätä forumia ja Scriptaa useamman vuoden ja yleisesti yhteiskunnalliset asiat kiinnostavat. Melko pahasti kyynistynyt politiikkaan - luulen joka vuosi, että ei se tämän huonommaksi voi enää mennä. Mutta niin vain sitä aina yllättyy. Halla-aho taisi jossain kirjoittaa, että valtion pitää olla ensi sijassa kansalaistensa edunvalvontakoneisto. Tästä olen täysin samaa mieltä ja se toteutuu Suomessa tällä hetkellä aika heikosti. Ehkä täältä voi hakea sellaista vertaistukea, kun erilaisia maailmaasyleileviä poliittisia linjauksia vyöryy oikealta, vasemmalta ja keskustasta.

Oulu is not safe - start deportations.

Largezo

• Jäsen
  • *
  • Liked: 18
« Vastaus #3158 : 31.08.2015, 20:04:08 »
Terve. Nuori aikuinen espoosta, kyllästynyt median toimintaan ja persujen "sorsintaan" eduskunnassa ja lehtien palstoilla. Liityin tänne koska haluan kokea vapaampaa ja rehellisempää keskustelua monikulttuurisuudesta ja maahanmuutosta kuin valtamediassa yms. Myös uutislinkkien seuraaminen tämän palstan kautta olisi kiinnostavaa. 
”Se, että minua kutsutaan maahanmuuttajavastaiseksi tai rasistiksi, ei kerro mitään minusta, mutta se kertoo siitä tabujen kahlitsemasta ilmapiiristä, joka maahanmuuttokeskustelussa on tähän asti vallinnut - Jussi-Halla-aho

Datamursu

• Jäsen
  • *
  • Liked: 43
« Vastaus #3159 : 31.08.2015, 20:37:00 »
Huomenta....

Näin hitaana (lähes) hämäläisenä saattaisi olla aika esittäytyä, kun on alkanut tuo meno sen verran muumittamaan ettei sitä enään itse pysty suodattamaan. Pitkään se otti, mutta touhua on seurattu Scriptan vieraskirjasta lähtien ja foorumille tuli tunnus tehtyä niihin aikoihin kun Peräkammari piiloutui herkempien näkyvistä eli pidempään täällä jo pyörinyt vaikkakin vain IRC:n puolella #Nuivat (Quakenet) kanavalla jotain joskus todennut. Useimmiten itseni Tamperelaiseksi miellän kysyttäessä, vaikka rajalle onkin pari kilometriä matkaa... joskus suorastaan lennähdän sen rajan ylitse kuten linnutkin. Kohti kolmeakymmentä on hiivitty ja matkan varrella on tarttunut mukaan niin ammattikoulu kuin AMK-tutkinto rakentamisen puolelta, mutta vakituiset työt ovat jääneet puuttumaan.

Tiedon ja totuuden (ei virallisen) tavoittelu on ollut tärkeä osa elämää ja sitä myöten aatteiden aallot eivät ole juuri tätä tervattua paattia keinuttaneet. Tieto on valtaa, mutta tieto myös lisää tuskaa.... Liekö se pragmatiikkaa vai mitä, mutta pidän maailmaa varsin yksinkertaisena, joskin erittäin moniosaisena kokonaisuutena eli jokainen asia koostuu monista pienistä asioista ja niiden muutokset vaikuttavat kokonaisuuteen eri tavoin. Tämä tarkoittaa myös sitä, että minun katsonta kannassa mikään ei varsinaisesti ole mahdotonta, todennäköisyydet vain painuvat lähes olemattoman pieniksi. Tästä johtuen joku saattaisi pitää minua erittäin tunnekylmänä ehkä jopa häiriintyneenä ihmisenä, koska ajatustasolla pyörittelen myös Linkola-tason ajatuksia, sillä ovathan sellaisetkin "mahdolisuuksia". Tätähän asiaa ei tietenkään auta se, että rakastan sarkasmia, ironiaa sekä mustaa ja kaksimielistä huumoria. Onneksi ajatus ei juokse liikaa järkeä nopeammin jolloin pahimmit asiat jäävät hihityttämään vain itseään ja onneksi(?) kynnys pistää mitään kirjoitettuun muotoon on korkeahko, kuten todettua aiemmin. Ehkäpä tuossa olivat ne oleellisimmat kuvaukset luonteesta/ajatustavoista, joten jätetään tarkemmat selitykset tulevaan tai muutoin Tolkien jää tarinan mitassa toiseksi.

Muutoin sanottakoon, että nuivahan olen ollut jo syntymästä asti eli luontaisesti tänne olen saapunut ilman sen kummempaa valaistumista. Yllä mainittu mielenlaatu (tai sen puute) on ajanut minua "vastavirtaan" monissa asioissa jo nuoresta pitäen ja halu ymmärtää syitä sekä niiden seurauksia, on avannut minulle hieman erilaisen näkökulman historiaan sekä nykyisyyteen. Tätä myöten olen myös viihtynyt parhaiten seurassa, jossa asiat sanotaan niin kuin ne itse nähdään eikä ole turhaan kaunisteltu niitä.... parempi sanoa pahasti, kuin hyvästi. Toisinaan tämä on tuonut vastaan jopa hieman "ristiriitaisia" tuloksia.

Tuo laskettakoon historiikiksi, joten muutama sana nykyisyydestä. Kuten huomioitu, olen pysytellyt tarkkailu asemissa jo vuosia, mutta nykyinen meno on saanut aktivoitumisen käynnistymään tässä yksilössä. Syyt tähän ovat samoja kuin monilla aiemmilla esittäytyjillä. Muumituskäyrät näyttävät vahvasti koiliseen useilla mittareilla, eikä PS:n toiminta ole niitä saanut loivenemaan ollenkaan, lähinnä päinvastoin, mutta katsotaan mitä tuleman pitää. Tiedä sitten mistä sitä itsensä löytää, kun riittävästi annetaan motivaatiota asioiden edistämiseen....

Jokainen tuomitkoon tarkemmin myöhempien kirjoitusten perusteella tai armahtakoon tyystin, kunhan saadaan lisää todistusaineistoa pöytään tästä yksittäistapauksesta.

RM

• Jäsen
  • *
  • Liked: 7
« Vastaus #3160 : 02.09.2015, 14:14:58 »
Hei! Olen uusi foorumilla. Olen paljon Hommaa lukenutkin ja olen etenkin kiinnostunut median/uutisten kommentoinneista ja analysoinneista. Minusta yleisesti ottaen keskustelu täällä on vastoin mediarummutusta asiallista, hyvin argumentoitua ja moderoitua. Kirjoittelen varmaankin harvemmin, mutta pyrin tarvittaessa linkittämään aiheisiin liittyviä uutisointeja. Mediaseuranta on lähellä sydäntä.

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 17463
  • Blues for Allah
« Vastaus #3161 : 02.09.2015, 14:20:50 »
Ave, kaikille uusille! :) Näinä vaikeina aikoina Hommasta saa nuivistuneet lohtua. :'(
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Mila A

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 340
« Vastaus #3162 : 03.09.2015, 08:21:43 »
Nämä viestit ovat todellakin näyteikkunatavaraa, joka on sinänsä hyväkin, mutta niitä voidaan ikävästi käyttää myös väärin pimeiden voimien toimesta.

Kaikki eivät tietenkään tule selvittäneeksi asioiden todellista luonnetta, mitä on kirjoitettu ja miten se halutaan tulkita, mutta aina on myös niitä, jotka perehtyvät asiaan. Minulle ainakin nämä ovat toimineet hyvänä silmienavaajana, uutisoinnit eri asioista sekä sitten se, mitä oikeasti on tarkoitettu/kirjoitettu.

South Parkia lainaten, "Look, I'm just saying that somewhere between Jesus dying on the cross and a giant bunny hiding eggs there seems to be a... a gap of information."
Juttua korjattu kello 13.23. Mies puhui poliisin mukaan suomea ontuen, ei suinkaan kävellyt ontuen.

hiljaa_nurkassa

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 99
« Vastaus #3163 : 03.09.2015, 16:55:05 »
Mua vituttaa. Aivan suunnattomasti vituttaa. En ole ennen ollut poliittisesti valveutunut, mutta viimeisen kahden vuoden ajan olen hiljaa sivusta seurannut ja lukenut uutisia, kannanottoja ja keskusteluja enemmän ja enemmän. Nyt riitti sivusta seuraaminen. Osallistun siis keskusteluun.

Saturnalia

• Jäsen^^^
  • Liked: 7485
« Vastaus #3164 : 06.09.2015, 18:41:56 »
Tervehdys.
Tänne on linkattu vuosia sitten vanhoja omalla nimelläni kirjoitettuja juttuja muualta, mikä on tarkoittanut sitä että googlattaessa nimeäni ykkösosumat ovat vieneet hommafoorumille jo puoli vuosikymmentä vaikka en ole ollut edes jäsen koko foorumilla.
Joten rekisteröidytään mukaan nyt sitten myös, kun kuuluisa jo ollaan. Eihän joku hätäinen suvakki mieti, onko tuo kaveri edes foorumin jäsen jos sen juttuja löytyy foorumilta ja niiden juttujen sävykin on...no, hiukan nuiva :) Eli olen tavallaan ollut omalla nimelläni hommalainen jo puoli vuosikymmentä heille.
Olen hieman kontroversaali hahmo, jolla on vahvat ja väärät mielipiteet. Ikä hieman jo tasoittaa halua esitellä niitä joka paikassa.
Täällä näkyy pyörivän monta tuttua nimimerkkiä 2000-luvun palstoilta. Eivät tietenkään välttämättä samoja henkilöitä.
Itse en vanhoja nikkejäni käytä kun niistä jo tunnistaa minut googlella. Ei sillä, että nyt hirveästi välittäisin, vaikka jotkut suvakit ovat kyllä nykyään todellä jyrkkiä. Kyllähän vanhat tutut minut äkkiä tulevat tunnistamaan, on vuosien aikana niin paljon tullut foorumeilla länkytettyä.
Kiitos mielenkiintoisesta foorumista. Lukenut olen jo vuosia.
He continued, "that these institutions have been able to transform this greatest virtue of humanity—which is this desire to interact and to connect and to cooperate and to share—to transform all of that into a weakness."
Edward Snowden 2019

epäonnistunut abortti

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 254
« Vastaus #3165 : 07.09.2015, 17:16:01 »
 Tervehdys Kaikille!

Pakkohan se oli viimein rekata ittensä tänne, tai no pakko  kukaan ei pitäny asetta ohimolla.
Rupee meno olemaan sellasta et ollaan kyl kohta lähellä pimeyden ydintä.

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 20847
« Vastaus #3166 : 07.09.2015, 22:31:04 »
Tervehdys Kaikille!

Pakkohan se oli viimein rekata ittensä tänne, tai no pakko  kukaan ei pitäny asetta ohimolla.
Rupee meno olemaan sellasta et ollaan kyl kohta lähellä pimeyden ydintä.

Kiva että epäonnistui, niin pääsit sitten rekkautumaankin. Tervetuloa!

epäonnistunut abortti

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 254
« Vastaus #3167 : 08.09.2015, 00:15:43 »
Kiitos Emo.

Tota suurin syy tänne rekisteröitymiseen itellä ja varmaan monella muullakin uudella on tää tän kesän aikana
tapahtunu järjetön muutosnopeus. Orpo-pojan 250 partapirua noussu joka viikko,pari yötä sit viel mentiin
40k:ssa ennenku TÄYSINEDESVASTUUNTON ja OMAAETUA tavotteleva lima-kusi-vi**u jeesus-dikkari teki
all-in:n pokeritermein.
Itellä oma lehmä siin ojan vieres, (ojat täynnä) muistisairas anoppi Heinolas yrittää sinnitellä kotona ja sairas tyttäreni käy
Monikulttuurihelvettis Malmil tekemäs kahvilas ruokaa vielä sairaamille.

En valita, me pärjätään, omista pidetään huolta.

Jostain meitä super-nuivia ja ääri-nasseja vaan kumpuaa.

Ei mul muuta.

R2600

• Jäsen
  • *
  • Liked: 24
« Vastaus #3168 : 10.09.2015, 16:40:29 »
Järkyttävä ketutus ja ohimosuonten pullistuminen tuumatolkulla kaikkiin oletettavissa oleviin ilmansuuntiin ajoi minutkin
tänne hakemaan vertaistukea.

Eli foorumia luettu jo jonkin aikaa ja kevyttä nuivistumista harrastettu vuosia.

Täältä tähän ja jatketaan.

Tabula Rasa

• Jäsen^^^
  • Liked: 13304
  • Kuka jos en minä
« Vastaus #3169 : 10.09.2015, 16:45:03 »
Tervetuloa, ruvetaan saavuttamaan uutta ennätystä päivittäisten käyttäjien määrässä. Joskus aikoinaan iso kohu toi muistaakseni 1361 päivittäistä käyttäjää. Nyt taidetaan mennä ohi minä päivänä hyvänsä.

Eikä se hommalta poistunut nuivakaan tyhjää touhua...
Hedelmistään puu tunnetaan.

Käytätkö youtubea? Voit auttaa kansallismielisiä kaatamaan mobiilistriimauseston alle 1000 tilaajan kanavilta, tilaamalla nämä kanavat: https://striimiinfo.blogspot.com/2019/04/tarvii-tuhat-tilaajaa.html

MacGyver

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2470
« Vastaus #3170 : 10.09.2015, 16:48:15 »
^ Soo dhaweyn!  (somaliaa, tervetuloa!)

Helsingin keskustassa tänään tunsin raivoa SPR:n tytyn pysäyttäessä mamujen seassa kävellessäni. Pohjana nämä viime aikojen tapahtumat. Olenko radikalisoitumassa?

Tabula Rasa

• Jäsen^^^
  • Kuka jos en minä
« Vastaus #3171 : 10.09.2015, 16:50:21 »
Njooh, itsellä viimeviikkoinen sprn kerjääjätyttöpari ovella sai tietää että sekä koti että ulkomaiset toimintanne ovat valitettavasti tutut. Kai jostain se leipä noidenkin saatava, muttei minusta olisi kerjäämään ihmisten ovilla rahaa rikollisuudelle.

Käytätkö youtubea? Voit auttaa kansallismielisiä kaatamaan mobiilistriimauseston alle 1000 tilaajan kanavilta, tilaamalla nämä kanavat: https://striimiinfo.blogspot.com/2019/04/tarvii-tuhat-tilaajaa.html

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 12380
  • Mode EVP. 1/949jkl #propelipää
« Vastaus #3172 : 10.09.2015, 16:55:07 »
Tämän olen huomannut, että nykyään vieraita on kolme lukemassa jokaista jäsentä kohti, kahden sijaan mikä oli vielä kuukausi sitten.
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

guest8096

• Vieras
« Vastaus #3173 : 10.09.2015, 17:58:17 »
Tämän olen huomannut, että nykyään vieraita on kolme lukemassa jokaista jäsentä kohti, kahden sijaan mikä oli vielä kuukausi sitten.

Yritän pysyä kirjautuneena, jotta ne kolme vierasta pysyisivät myös.

dr jeep

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 325
« Vastaus #3174 : 10.09.2015, 22:16:11 »
Päivää.

Ajattelin nyt lopultakin rekisteröityä tänne hommaan kun viimeaikojen tapahtumat ovat alkaneet todella kuppia nurin kaatamaan. Hommaa olen rekisteröitymättömänä lukenut jo useamman vuoden.

Sen verran itsestäni kerron, että ikämittari on kohta 40:n tietämillä. Työkseni teen luonnontieteellisen alan tutkimusta, ja ulkomaillakin tuli aikanaan muutama vuosi asuttua. Nuivistumisen prosessi alkoi osittain juuri tuolla ulkomailla asuessani.

Olen yhteiskunnallisen vaikuttamisen suhteen aika passivisti, joten kovinkaan tiuhaan tuskin kirjoittelen.

Tabula Rasa

• Jäsen^^^
  • Kuka jos en minä
« Vastaus #3175 : 10.09.2015, 22:58:45 »
Tervetuloa, kukin aktiivisuutensa mukaan. Pääasia on että tietää että täällä on tuhansia muita joilla ihan samat asiat mielessä. Ei ole yksin ajatustensa kanssa.

Elina P.

• Jäsen
  • *
  • Liked: 93
« Vastaus #3176 : 12.09.2015, 14:55:18 »
Neljääkymppiä lähestyvä nainen pk- seudulta liittyy joukkoon mustaan (pun intended). Vielä noin vuosi sitten en kiinnittänyt maahanmuuttokeskusteluun liiemmin huomiota. Tapanilan tapauksen yhteydessä käydyssä kahvipöytäkeskustelussa joku mainitsi rasistisen hommafoorumin ja päätin käydä salaa katsomassa mistä on kyse. Muutaman kuukauden ajan olin kuin narkomaani. Opin, että siitä tulee paha olo, mutta en voinut vastustaa. Siitä lähtien homma on ollut paikka josta  käyn katsomassa miten asiat oikeasti ovat. Haluan lämpimästi kiittää kaikkia hommalaisia. Te olette pitäneet minut järjissäni.
Yritin kirjautua jo kuukausia aimmin ja olen odotellut kiltisti sitä toista sähköpostia jossa kerrotaan että hakemukseni on käsitelty ja hyväksytty, mutta sitä ei koskaan tullut. Minunkaltaisiani saattaa olla enemmänkin. No, pääasia, että olen täällä nyt.

Tunkki

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5462
« Vastaus #3177 : 12.09.2015, 15:19:41 »
Tervetuloa. Todellisuuden näkeminen teetättää kaikenlaista korvienvälissä, ja reaktiona siihen mm. saapumista tälle foorumille.

Joutilas

• Jäsen^^^
  • Liked: 1127
« Vastaus #3178 : 13.09.2015, 03:54:37 »
Hei kaikki!

Olen lukenut forumia nelisen vuotta. Olen kuitenkin pitänyt välillä taukoja nukkuakseni ja syödäkseni esimerkiksi. Lähtösykäyksen antoi JHA:n blogi-kirjoitukset, joiden valossa käsitykseni nuivuudesta, JHA:sta, ja sittemmin Homma-forumista muuttui. Ennenkaikkea JHA:n tapa kirjoittaa ja ennen kaikkea perustella mielipiteensä vetosi minuun. Jos kaikki Suomen poliitikot perustelisivat mielipiteensä yhtä hyvin kuin JHA, Suomella menisi vitusti paremmin.

Rekisteröidyin vasta muutama kuukahdus sitten. Minä en kuitenkaan ole nuiva. Olen maahanmuuttomyönteinen. Humanistisistä syistä minä ajattelen, että on vain yksi rotu. Tiedän, että jos olisimme koiria, niin kasvattajamme näkisi erilaisia rotuja, mutta on inhimillistä ajatella, että olemme vain samaa porukkaa, ja toisaalta olemme kuitenkin kaikki jonkinlaista sekoitusta jostain surullisesta historiastamme.

Toisaalta ei pidä unohtaa sitä tosiseikkaa, että geenit epäsuorasti ohjaa meidän toimintaamme vahvasti. Se saa joistain nopeita juoksijoita, kapeakasvoisia, vihreäsilmäisiä, tummaihoisia, taitavia nuohoajia, huonoja alkoholisoituneita pianisteja, tummaihoisia, isonenäisiä, pienimunaisia, kolmikiveksisisiä, YLE:n toimittajia, jehovia, taskuvarkaita, jne... Ei myöskään pitäisi olla tabu keskustella siitä, että eri alueen ihmisillä on erilaisia geneettisiä taipumuksia, sillä se on biologinen tosiasia.

Vittuako täällä sitten teen jos olen maahanmuuttomyönteinen? Noh, koska:
  • Tämä on ainoa forum Suomessa, jota moderoidaan järkevästi (ja sanon tämän vaikka olen aiheesta nillittänytkin... anteeksi...)
  • Suomalaisen median alennustila on järkyttävä. Ennenkaikkea maahanmuuttoon liittyvässä journalismissa poljetaan pohjamutia. Miten sellaista voi sattua vielä vuonna 2015 maassa, jossa ollaan keksitty muunmuassa raumanmurre, lörtsyt ja Mikko Alatalon tuotanto?
  • Vaikka olen maahanmuuttomyönteinen, pidän itsestäänselvänä, että elintasokeinottelu on vahingollista ja ilmiselvää. Tällä viikolla nähtiin kun hallituksen "kolme ässää" antoi sille hyväksyntänsä. Hallitus ja media järjestelmällisesti sotkee taakan ja resurssin käsitteen. Edes tehdastyölaisten pienet likaiset lapset ei ole niin sinisilmäisiä, että samassa lauseessa sekoittaisivat paskan suklaaseen. Jos maahanmuutto on rikkaus, miksi sitten nähdään ongelmana se, että Suomeen tulee tänä vuonna 40.000 ja ensi vuonna 70.000 Isis-taistelijaa? 
  • Suomalainen media yrittää luoda kuvaa, jossa nuivat ovat vähemmistössä, mutta jos juttelen lähes kenen tahansa tuntemani ihmisen kanssa, he ovat osapuilleen samaa mieltä, mikä on henki Hommalla.
  • Olen ateisti. En ole vain klassinen ateisti, joka ei usko satuoletoihin, vaan minussa on sen lisäksi syvää inhoa uskontoja kohtaan. En pidä kristinuskosta, mutta islam on vielä mielisairaampi ja vastenmielisempi uskonto. Minua kuvottaa miten on mahdollista, että uskonnon varjolla hyväksytään lasten silpomista tai ymmärretään uskontojen ajamaa naisvihaa, homovihaa tai kaikkea sitä vihaa mitä uskonnot ovat pullollaan. Suomeen ei tarvita yhtään moskeijaa ja ne pitää kieltää, sillä moskeijat ovat vihan ja vallan symboleja, joiden avulla ajetaan epätasa-arvoa. Ja muuten, Suomeen ei mielestäni tarvitse rakentaa enää yhtään kirkkoakaan tai synagoogaa.
  • Olen hetero, mutta minun mielestäni pitäisi olla itsestäänselvää, että eri seksuaalisuuntautumisilla pitää olla samat oikeudet. Asia ei ole kovin paljon esillä Hommalla (en lue diskoa), mutta Isis-taistelijoiden tuominen Suomeen vaikeuttaa vähemmistöjen oloja.
  • Minua järkyttää se, että kun meidät on kasvatettu kunnioittamaan ihmisiä sukupuolesta ja monesta muustakin seikasta riippumatta, niin Suomeen tulee uusia yhteisöjä, joissa naisen asema on sama kuin huonekalun. Olin perhetapahtumassa elokuun lopulla ja oli yksi niistä päivistä kun tehtiin lämpöennätyksiä. Omat lapseni olivat shortseissa ja t-paidoissa. Muslimitytöt pitivät hauskaa mustissa mörkökaavuissa.
  • Mielestäni Suomi voisi lisätä humanitääristä apua. Se on minulle arvokysymys ja sen vuoksi perusteluni sille ei ole rationaalisia. Kannatan kuitenkin sitä, että ihmisiä autetaan paikan päällä. Voimme maksaa yhdelle islamistille yksiön Vuosaaressa ja antaa tonni fyrkkaa kuusa tai sitten voimme sillä rahalla ruokkia, lääkitä, pelastaa oikeasti hädänalaisia ihmisiä tai rakentaa infraa paikkoihin, missä paikallinen koulutustaso ei hommaa pysty hoitamaan.
  • Hommalla on monella kommentoijalla aivan loistavaa ironiaa ja huumoria. Itsekin tykkään ajatella maailman tapahtumia uusista/oudoista näkökulmista, mutta täältä löytyy niitä lisää.
  • En ole persu. En voisi ikinä äänestää puoluetta, jonka johtaja on keskiaikaisen fantasiauskonnon tunnustuksellinen kannattaja. Persuissa on hyviä tyyppejä, ja jos joskus puolueen linja laskeutuu pyhän neitsyen jalkovälistä tänne todellisuuteen, niin harkitsen äänestämistä. Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita  ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.
  • Sananvapaus. Suomessa tuomitaan ihmisiä ajatusrikoksista. Itse voisin kyllä ehkä hyväksyä joidenkin ajatusten kieltämisen lailla. Ihmisiä, jotka ajattelevat esimerkiksi Kari Peitsamoa, lipeäkalaa, Li Anderssonia eroottisessa mielessä, alastomia partiolaispoikia tms pitäisi rangaista vähintään yhdyskuntapalvelulla.
Jotain itsestäni:
Ylikoulutettu, IT-alalla, perheellinen, maanis-depressiivinen, viinasieppo, oikeakätinen, en soita viulua, en esiinny forumeilla tai pornoleffoissa omalla nimelläni, olen kätellyt Mauri Pekkarista (olin kännissä, Mauri ei), maalta Espooseen maalle muuttanut, reservin vänrikki (joka sodan syttyessä olisi ensimmäinen Viking Linen terminaalissa), äärikonservatiivisen liberaali, en ole koskaan myöntänyt hakkaavani vaimoani, katselen uimahallin suihkussa toisia miehiä ainoastaan esteettisistä syistä, parvekkeellani kasvavat kannabis-kasvit ovat vain koristekukkia, en tappanut Olof Palmea sillä olin liian nuori, olen lentäessä päässyt "kymppikerhoon" ja tein sen ihan yksin.

MW

• Jäsen^^^
  • Liked: 17513
  • Kiltti ja ystävällinen, mutta niin nuiva.
« Vastaus #3179 : 13.09.2015, 04:38:24 »
Tervetuloa, pitkä lista. Kaikki ovat tervetulleita, en nyt jaksanut kahlata tuota läpi. Olet siis nuiva, mutta et ole. Sekin käy.

Tagit: