UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Yleinen esittäytymisketju  (Luettu 834197 kertaa)

Korpisusi

• Jäsen
  • *
  • Liked: 82
Vs: Yleinen esittäytymisketju
« Vastaus #3810 : 01.09.2020, 21:24:48 »
Iltaa kaikille, tai vaihtoehtoisesti yleinen tervehdys riippuen vuorokaudenajasta kun tämän luet! Vuosien lurkkaamisen jälkeen päätin nyt vihdoinkin rekisteröityä.

Vähän päälle 30-vuotias mies, avovaimon ja koiran kanssa asustelen. Työnkuvaa en vielä tässä vaiheessa sen tarkemmin avaa, mutta sen verran voin sanoa, että monet monikultturismin lieveilmiöt ja tietyt elämän realiteetit yleensä ovat työssäni tulleet sangen tutuiksi tässä vuosien varrella. Tässäkin varmasti osasyy lopulliseen nuivaantumiseen ja vertaistuen tarpeeseen samoin tuntevilta :D

Joskus kirjoittelen blogiin jonka löytää täältä: https://pohjantahdella.wordpress.com

hamppari

• Jäsen^^^
  • Liked: 3653
  • Olisipa alkuräjähdys ollut suutari
« Vastaus #3811 : 23.10.2020, 05:41:52 »
Tervehdys kaikki umpimieliset mustikin vihaajat. Ja te muutkin.

Halusin tässä vain jakaa yhden pienen tarinan elämästäni.

Tätini muuti -52 Tukholmaan (siitä voisin kertoa kanssa tarinan). Hän asui ensin Gamla Stanissa, missä oli Tukholman halvimmat asunnot siihen aikaan, koska niissä ei ollut vesijohtoja ja viemäreitä. Sitten hän muutti kimppakämppään Solnaan espanjalaisen perheen kanssa. Vierailimme siellä ollessani n. 4-5 vuotias ja sen jälkeenkin ehkä kaksi-kolme kertaa. Tällä espanjalaisperheellä oli samanikäinen tytär kuin minä.

Sitten ollessani ehkä 9-10 vuotias tätini tuli Suomeen lomareissulle mukanaan tämä espanjalaisten tytär. Minulle lankesi nakki olla seuralaisena tälle tummalle espanjalaiselle kun tätini oli päivät mummon luona. Menin viikon ajan aina aamulla hakemaan tyttöä ja tätini antoi rahaa jäätelöön, limsaan, tjsp. Pyörimme kaupungilla ja mitä nyt lapset touhusivatkaan. Se jäi hyvin mieleen kun eräänä päivänä mustalaislauma tuli vastaan ja he kaikki tervehtivät iloisina. Luulivat kai omakseen. Sitten tuli lähtöpäivä - minä olin ainut saattaja rautatiesemalla, muut sukulaiset olivat töissä. Kun tätini ja Monse astuivat junaan ja juna lähti, itkin. Se oli ainoa kerta elämässäni kun olen itkenyt naisen perään. En nähnyt häntä yli kymmeneen vuoteen.

Vähän jatkoa vielä. Ollessani 24 tjsp menin kesätöihin Tukholmaan. Sain asua tätini asunnossa koska hän vietti kesät Espanjassa tämän espanjalaisperheen vanhempien kanssa. Menimme sitten espanjalaisten luo syömään päivää ennenkuin he lähtivät Espanjaan. Heidän tyttärensä Monse oli siellä kun saavuimme, mutta hän lähti saman tien. Tunsin kuolevani. No, siinä söimme ja ruoan jälkeen perheen poika, joka vielä asui vanhempiensa luona, tuli siihen ja kehoituksesta mennä hänen huoneeseen katsomaan MITÄ!? menimme. Kotimatkalla täti kertoili, että nämä espanjalaisvanhemmat koettivat naittaa tytärtään Monsea minulle (kaiketi koska minusta oli tulossa diplomi-insinööri), mutta hän kieltäytyi kohteliaasti. Koska kuka nyt  käytettyä haluaisi, sillä Monse oli ollut aviossa jonkun Chileläisen kanssa vuoden. Halusin huutaa "MINÄ, MINÄ OTAN VAIKKA KÄYTETTYNÄ TÄYDELLISEN KAUNIIN TUMMAN NAISEN". No heidän lähdettyään Espanjaan etsin puhelinluettelosta kaikilla mahdollisilla variaatiolla Monsea. Mutten löytänyt. Palasin sitten syksyllä Riitan luokse ja sekin loppui puolen vuoden päästä.

Kiitos lukemisesta. Ja anteeksi pikä jaarittelu.

Edit:
Sinä syksynä ajattelin joskus (joka päivä) soittaa tädilleni ja pyytää häntä kyselemään hienovaraisesti Monselta mitä mieltä hän on minusta. Järki kuitenkin voitti joka kerta enkä soittanut. Miten joku maailman kaunein nainen voisi olla mitenkään kiinnostunut mistään pottunokasta. Olen päässyt jo yli. Paitsi joka ilta vielä vähän ajattelen häntä.
« Viimeksi muokattu: 23.10.2020, 08:51:16 kirjoittanut hamppari »
70-luvulla jännitimme 'kuuden miljoonan dollarin miehen' seikkailuja.
Nyt seuraamme kauhulla 'seitsemän miljardin euron naisen' sekoiluja.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 50223
  • Kyllä tästä vielä selvitään, kaikesta huolimatta!
« Vastaus #3812 : 23.10.2020, 06:17:03 »
Joskus kirjoittelen blogiin jonka löytää täältä: https://pohjantahdella.wordpress.com

Tervetuloa, @Korpisusi !

Hieno on blogikirjoituksesi "Hyvesignaloivan someaktivistin mielenmaisema".  :D
“Tavoitteemme on pakolaisten suojelu. Kansalliset rajat ovat sille este.”
— Soros

“Rajat auki ja Suomi kiinni tai rajat kiinni ja Suomi auki.  Kas siinä pulma.”
— Jäsen Valtakunnanpärkhele

“Järjestelmän tavoitteena on epänormaaliuden normalisointi ja normaaliuden epänormalisointi.”
— Jäsen Marcus Porcius Cato

Kristian IV

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^
  • Liked: 238
  • jumalten leikkikalu
« Vastaus #3813 : 09.01.2021, 21:35:54 »
Tervehdys, jäsenet!

Päätin sitten tähänkin lankaan sinettini painaa. Kävin kuitenkin ensin juoksemassa, sillä ulkona saan aina parhaat ajatukseni esiin.

Eli: Olen vielä verrattain nuori, ikäni alkaa kakkosella. Opiskelen humanistisia tieteitä yliopistolla, yhdestä niistä linjoista jotka vielä tolkkua onnistuvat tuottamaan. Arvostan tietoa yli kaiken, tavoitteena olisi jonain päivänä ymmärtää maailmasta ja ihmisyydestä niin paljon, että pystyisin toimimaan valtiomiehenä. Että osaisi edes hieman tätä höskää ohjata, jottei mentäisi jatkuvasti jäävuoresta seuraavaan. Omassa ajattelussani en ole järin innostunut parlamentarismista. Mielestäni kyseisen hallituksemme selkäranka on kutakuinkin mansikkahilloa. Täten haaveilen siitä, että ne harvat jotka ovat edes jollain tavalla perillä ihmisyydestä filosofisella tasolla, hallitsisivat ilman että tarvitsisi jatkuvasti nuoleskella kansaa saati mediaa. Riemuitsisin, jos meillä olisi vaikkapa Halla-ahoja tai isosta maailmasta joitain Jordan Peterssoneja vallankahvassa.

Henkilönä olen yhä aika lapsellinen ja erittäin hyväuskoinen. Usein kuitenkin jos olettaa muilta hyvää seuraa ja keskustelua, se sitten päätyykin toteutumaan. Yritän viimeiseen asti väistää itsekorostusta, sillä jos minimoin egoni, pystyn  taipumaan lähes kenen tahansa seuraan ilman, että päädytään ristiriidan tielle. En ole kuitenkaan ihmisten taivuteltavissa. Uskollisuuteni menee aina jonkinlaisille ideaaleille, eikä edes valtiolle, puolueelle saati ihmisille. Vaikka perussuomalaiset kylläkin ovat aika hyvin mielestäni linjassa sen kanssa, mitä pidän hyvänä ja kauniina. Mielestäni olemme jopa turhan paljon tehty kompromisseja kaiken modernin, " progressiivisen" hötön kanssa. Vanhat hyvät ajat olivat, kun olimme vielä metsästäjä-keräilijöitä..  :roll:

Eli tämä Homma on ollut juuri sitä mitä kaivannut! Punavihreiden piiperrys ei ole enää edes huvittavaa tai koomista, vaan näyttäytyy ajoittain jopa pahana. En kuitenkaan itse usko varsinaisesti pahuuteen, usein se mikä muille näyttäytyy pahuutena, on vain kieroutunut käsitys hyvyydestä. Kaikki herkästi luulevat olevansa hyviksiä ja parhaita, mutta ne joiden käsitys hyvästä perustuu vain sattumanvaraiseen tunteiluun, päätyvät sanomaan ne päättömimmät jutut. Ja jos seuraamme itsensä kanssa ristiriitaisia päättömyyksiä, sekoamme kansakuntana ja valtiona.

Suurimpana haaveena elämässä on siis saada edes jonkinlaista otetta totuudesta, eli hahmottaa jotain universaalia tietoa, josta seuraa yleispätevät arvot, ja noudattaa niitä parhaani mukaan. Myös etsin rakkautta hyvin tosissani, ajatus eloveenaisesta, nuoresta ja viattomasta maalaislikasta innostaa minua kovin! Nuori versio Riikka Purrasta... huhhuh!  8)

Eli olen todella innostunut teistä monista! Keskimäärin nyt neljää-viittä tuntia päivässä Hommailua tässä perioditauolla. Olen jopa alkanut fundeeraamaan, että mikä tuon institutionaalisen koulutuksen funktio nyt oikein onkaan, kun tämä tuntuu paljon opettavaisemmalta. Ja minä sentään olen järkevällä laitoksella! Minusta voisi olla yleisenä kurssina varsinkin tuolla humanisti hötön keskellä tehdä perusteellinen tutkimusmatka Homman ja skriptan puolelle, ettei vain sitä yhtä ja samaa metahöttöistä haaveilua mitä nuo teeskentelijät harjoittavat kovaan ääneen vanhoilta jalustoilta... Johdattavat lauman harhaan!  :'(

Mutta!

Selvitään covideista niin käydään kaljalla! Tai ainakin jotain puoluepäiviä vai mitä näitä nyt on.

-Kristian-
Totuus esiin, hinnalla millä hyvänsä.
Suvaitsevaisuus ei ole hyvyyttä. Suvaitsevaisuuden vastinpari on kuri ja ankaruus. Näiden välinen tasapaino on hyvyyttä.
"Ongelmat eivät ole enää ongelmia, vaan vain ongelmien esilletuojat ovat ongelmia."
Pahuuden alkusyy on itsekkyys.

F1nka

• Jäsen^^^
  • Liked: 1188
« Vastaus #3814 : 09.01.2021, 22:09:53 »
Terve tuloa!
Tottelematon tieto aktivismissa

Tragedian synty

• Jäsen^^^
  • Liked: 4109
  • "Leb' wohl, du kühnes, herrliches Kind!"
    • Tragedian synty – blogi kaikille eikä kenellekään
« Vastaus #3815 : 09.01.2021, 22:14:30 »
^^ Jotain tuollaista olisin minäkin voinut sanailla kahdeksan vuotta sitten, kun olin vielä tuore hommalainen, ihan humanistisia yliopisto-opintoja myöten. Mutta vuosien karttuessa minusta tuli kyyninen ja apaattinen, kun kaikki into- ja kunnianhimot paloivat loppuun. Se voi olla edessä sinullakin. Mikään ei ole horjuttanut sitä käsitystäni, että viisaus ja kyynisyys ovat yksi ja sama asia, jolle ei edes pitäisi olla noita kahta eri sanaa.
Tragedian synty – blogi kaikille eikä kenellekään.
Utopian synty – tarina maailman optimoinnista.

Tavan

• Jäsen^^^
  • Liked: 9049
« Vastaus #3816 : 09.01.2021, 22:18:30 »
^^ Jotain tuollaista olisin minäkin voinut sanailla kahdeksan vuotta sitten, kun olin vielä tuore hommalainen, ihan humanistisia yliopisto-opintoja myöten. Mutta vuosien karttuessa minusta tuli kyyninen ja apaattinen, kun kaikki into- ja kunnianhimot paloivat loppuun. Se voi olla edessä sinullakin. Mikään ei ole horjuttanut sitä käsitystäni, että viisaus ja kyynisyys ovat yksi ja sama asia, jolle ei edes pitäisi olla noita kahta eri sanaa.

^Jeesus oli ja on erittäin viisas, mutta hän ei ole kyyninen eikä apaattinen. Väittäisin, että viisaus ilman kyynisyyttä on tavoitettavissa vain kristusta seuraamalla.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 50223
  • Kyllä tästä vielä selvitään, kaikesta huolimatta!
« Vastaus #3817 : 09.01.2021, 22:52:27 »
Tervetuloa, @Kristian IV!

Arvostan tietoa yli kaiken, tavoitteena olisi jonain päivänä ymmärtää maailmasta ja ihmisyydestä niin paljon, että pystyisin toimimaan valtiomiehenä.

Hyvä tavoite! Kannattaa kuitenkin muistaa, että politiikka on aika mätä scene kaikenkaikkiaan. Pahinta siellä eivät ole toisten puolueiden huijarit. He eivät ole kilpailjoitasi, joten sinun äänesi eivät ole heiltä pois. Heistä saattaa jopa saada yhteistyökumppaneita. Kilpailijoitasi ovat saman puolueen ehdokkaat. Ts, parhaat kaverisi omasta puolueestasi ovat pahimpia vihollisia mitä tulee äänestäjien suosion hankkimiseen.
^^^
Politiikassa ei kannata teeskennellä, koska ihmiset kyllä havaitsevat sellaiset vibat. Kannattaa olla oma itsensä, mutta kuitenkin löytää oma ekologinen lokero (niche) oman puolueen sisällä, jossa ei ole liikaa kilpailua. Poliittista kenttää voi ajatella suona, jonka reunoilla pysyy pinnalla. Sen suon reunalta kannattaa yrittää löytää oma paikkansa, jossa ei ole liikaa tungosta. Jos yrität olla kaikkea kaikille, et ole kenellekään mitään, ja uppoat keskelle suota. Jos kaikille kumartaa, pyllistää kaikille.
^^^
Valehdella ei kannata, mutta myöskään - etenkään politiikassa - ei pidä kertoa kaikkea, eikä etenkään sitä mitä ei kysytä, paitsi jos se on tarpeen. Ja kuten olet huomannut sinun ei tarvitse vastata siihen mitä toimittaja kysyy, koska ne antavat yleensä kaksi vaihtoehtoa: kuppa vai tippuri? Sanot vaan, että purppurainen prinssini on palkittu Suomen puhtaimmaksi.
^^^
Poliittisen uran myöhemmin voit aloittaa vaikka ilmoittautumalla oman alueesi sopivan poliitikon vaaliavustajaksi. Kannattaa kuitenkin miettiä 99 kertaa julkipersuksi ryhtymistä, koska se on stigma joka seuraa sinua loppuelämäsi. En pyri politiikkaan, mutta olen taustalla avustanut PS:n tärkeimpiä politiikkoja kohta 10 vuotta. En ole julkipersu enkä persu muutenkaan, vaan kansallismielinen. Suurin osa ystäväpiiristäni ei tiedä poliittisia mielipiteitäni, mutta jos tietäisivät, kauhistuisivat, koska elävät YLEn uutisten demonisaatiopropagandan varassa.

Lainaus
Henkilönä olen yhä aika lapsellinen ja erittäin hyväuskoinen.

Ja täällä Hommalla tuo hyväuskoisuus saattaa karista sen verran, että valtiomieshommatkin onnistuvat.  :D
^^^
Ja naisista sen verran, että vielä löytyy niitäkin naisia, jotka eivät arvosta ns. pelimiehiä, vaan haluavat itselleen hyvän, luotettavan miehen, sellaisen jonka sielua maailma ei ole vielä turmellut.
^^^
Naiset pitävät miehistä joilla on hyvä itsetunto, joten hanki sellainen.
^^^
Naisten kanssa kannattaa keskustella asioita aina etukäteen, eikä olettaa mitään, koska naiset ja miehet käyttävät ihan eri logiikkaa. Älä luota siihen, että kaikki naiset ovat sellaisia kuin Homman naiset, jotka ovat monella tavalla ainutlaatuisia, ja aika hottiksiakin!
^^^
Keskustelu naisen kanssa ei aina ole verbaalista. Naisten ei-verbaalista viestintää oppii kyllä oppii lukemaan, ja verbaalista viestintää tulkitsemaan. Joo, sitä ei pidä tulkita miehen logiikalla, koska silloin mennään metsään.

Naisen puhetta pitää tulkita naisen logiikalla. Mulla ei siinä suhteessa ole ollut ongelmia, koska mulla on naisen tunne-elämä!!!   Ha ha ha!!! :P Mutta 100% hetero silti olen.
^^^
Kas niin, Kristian! Nyt olet valmis astumaan tähän julmaan maailmaan ja menestymään siellä! Siitä tulee hieno matka!  :D :D :D
« Viimeksi muokattu: 09.01.2021, 22:57:26 kirjoittanut Lalli IsoTalo »
“Tavoitteemme on pakolaisten suojelu. Kansalliset rajat ovat sille este.”
— Soros

“Rajat auki ja Suomi kiinni tai rajat kiinni ja Suomi auki.  Kas siinä pulma.”
— Jäsen Valtakunnanpärkhele

“Järjestelmän tavoitteena on epänormaaliuden normalisointi ja normaaliuden epänormalisointi.”
— Jäsen Marcus Porcius Cato

Muhmutti

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 282
« Vastaus #3818 : 09.01.2021, 23:56:50 »
Moro morjens, luikurin luta, huh hah hei, rommia pullo ja viis oli neljä. Olen Kommunisti-Muslimin seuraaja. Edeltäjäni kypsyi aikoinaan tähän forumiin enkä ole varma, etteikö minullekin voisi käydä joskus silleen. Olen täällä päivän kerrallaan ja unelmoin paremmasta huomisesta. En pidä itseäni hirveän nuivana, vaan pyrin kulkemaan konservatiivista keskitietä. Harrastuksistani tämänhetkisenä ykkösenä on japanialainen animaatio & musiikki. Seuraavana on Formula1. Moni varmaan funtsii, että ei noin voi olla, mut kyl se vaan silleen on. Kannatan aina japanialaista valmistajaa, kuten Hondaa.

Toivottavasti tämä visiittini kestää pidempään kuin edeltäjäni visiitti. Hommalaisista IRL tunnen toveri Kim Evil-666. Hänen kanssaan tuli vietettyä koirojen kanssa tovi jos toinenkin. Unohtumattomia hetkiä Luukissa. Muita hommalaisia minulla ei ole vielä kunnia tuntea, mutta parempi yksi kuin ei mitään. Kuitenkin iso tervehdys uusille ja wanhoille hommalaisille ja mukava tutustua.

Mäyräkoira

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1284
  • Musta punaisin merkein
« Vastaus #3819 : 10.01.2021, 00:34:04 »

Ja naisista sen verran, että vielä löytyy niitäkin naisia, jotka eivät arvosta ns. pelimiehiä, vaan haluavat itselleen hyvän, luotettavan miehen, sellaisen jonka sielua maailma ei ole vielä turmellut.
^^^
Naiset pitävät miehistä joilla on hyvä itsetunto, joten hanki sellainen.

.............

Naisen puhetta pitää tulkita naisen logiikalla. Mulla ei siinä suhteessa ole ollut ongelmia, koska mulla on naisen tunne-elämä!!!   Ha ha ha!!! :P Mutta 100% hetero silti olen.
^^^
Kas niin, Kristian! Nyt olet valmis astumaan tähän julmaan maailmaan ja menestymään siellä! Siitä tulee hieno matka!  :D :D :D

Naiset pitävät miehistä joilla on joku kolmesta seuraavasta ominaisuudesta. Rahaa, valtaa tai mies on alfauros. Poikkeus vahvistaa säännön, eli mä en sovi mihinkään noista. He he!!!.. no neljäs asia voisi olla äly.  Jos sulla on Kristian älliä, niin pian voit antaa sille blondille, josta haaveilet, niin älliä ja kukkia...   8)
Etelä-pohjanmaan lakeuksilla asusteleva dieselsetä.

Tagit: