Tervetuloa,
@Kristian IV!
Arvostan tietoa yli kaiken, tavoitteena olisi jonain päivänä ymmärtää maailmasta ja ihmisyydestä niin paljon, että pystyisin toimimaan valtiomiehenä.
Hyvä tavoite! Kannattaa kuitenkin muistaa, että politiikka on aika mätä scene kaikenkaikkiaan. Pahinta siellä eivät ole toisten puolueiden huijarit. He eivät ole kilpailjoitasi, joten sinun äänesi eivät ole heiltä pois. Heistä saattaa jopa saada yhteistyökumppaneita. Kilpailijoitasi ovat saman puolueen ehdokkaat. Ts, parhaat kaverisi omasta puolueestasi ovat pahimpia vihollisia mitä tulee äänestäjien suosion hankkimiseen.
^^^
Politiikassa ei kannata teeskennellä, koska ihmiset kyllä havaitsevat sellaiset vibat. Kannattaa olla oma itsensä, mutta kuitenkin löytää oma ekologinen lokero (niche) oman puolueen sisällä, jossa ei ole liikaa kilpailua. Poliittista kenttää voi ajatella suona, jonka reunoilla pysyy pinnalla. Sen suon reunalta kannattaa yrittää löytää oma paikkansa, jossa ei ole liikaa tungosta. Jos yrität olla kaikkea kaikille, et ole kenellekään mitään, ja uppoat keskelle suota. Jos kaikille kumartaa, pyllistää kaikille.
^^^
Valehdella ei kannata, mutta myöskään - etenkään politiikassa - ei pidä kertoa kaikkea, eikä etenkään sitä mitä ei kysytä, paitsi jos se on tarpeen. Ja kuten olet huomannut sinun ei tarvitse vastata siihen mitä toimittaja kysyy, koska ne antavat yleensä kaksi vaihtoehtoa: kuppa vai tippuri? Sanot vaan, että purppurainen prinssini on palkittu Suomen puhtaimmaksi.
^^^
Poliittisen uran
myöhemmin voit aloittaa vaikka ilmoittautumalla oman alueesi sopivan poliitikon vaaliavustajaksi. Kannattaa kuitenkin miettiä 99 kertaa julkipersuksi ryhtymistä, koska se on stigma joka seuraa sinua loppuelämäsi. En pyri politiikkaan, mutta olen
taustalla avustanut PS:n tärkeimpiä politiikkoja kohta 10 vuotta. En ole julkipersu enkä persu muutenkaan, vaan kansallismielinen. Suurin osa ystäväpiiristäni ei tiedä poliittisia mielipiteitäni, mutta jos tietäisivät, kauhistuisivat, koska elävät YLEn uutisten demonisaatiopropagandan varassa.
Henkilönä olen yhä aika lapsellinen ja erittäin hyväuskoinen.
Ja täällä Hommalla tuo hyväuskoisuus saattaa karista sen verran, että valtiomieshommatkin onnistuvat.

^^^
Ja naisista sen verran, että vielä löytyy niitäkin naisia, jotka eivät arvosta ns. pelimiehiä, vaan haluavat itselleen hyvän, luotettavan miehen, sellaisen jonka sielua maailma ei ole vielä turmellut.
^^^
Naiset pitävät miehistä joilla on hyvä itsetunto, joten hanki sellainen.
^^^
Naisten kanssa kannattaa keskustella asioita aina etukäteen, eikä olettaa mitään, koska naiset ja miehet käyttävät ihan eri logiikkaa. Älä luota siihen, että kaikki naiset ovat sellaisia kuin Homman naiset, jotka ovat monella tavalla ainutlaatuisia, ja aika hottiksiakin!
^^^
Keskustelu naisen kanssa ei aina ole verbaalista. Naisten ei-verbaalista viestintää oppii kyllä oppii lukemaan, ja verbaalista viestintää tulkitsemaan. Joo, sitä ei pidä tulkita miehen logiikalla, koska silloin mennään metsään.
Naisen puhetta pitää tulkita naisen logiikalla. Mulla ei siinä suhteessa ole ollut ongelmia, koska mulla on naisen tunne-elämä!!! Ha ha ha!!!

Mutta 100% hetero silti olen.
^^^
Kas niin, Kristian! Nyt olet valmis astumaan tähän julmaan maailmaan ja menestymään siellä! Siitä tulee hieno matka!