Kyllä minä itseäni nuivaksi kutsun ja voin ihan hyvällä omatunnolla tukea rehelliseksi tietämääni mamuyrittäjää. Ei tuota minkäänlaista ongelmaa.
Mistä ihmeestä sä sen tiedät? Mä tunsin aikanani yhden pottunokkayrittäjän jolla oli "hyvä maine", muistaakseni palkittukin, mutta kuoltuaan alkoi paljastumaan ruma todellisuus. Ei vienyt ainoastaan yhteiskunnan rahoja vaan myös vakuutusyhtiöiden ja läheistensä rahoja.
Huijarit yleensä pitävät kilpensä ulospäin mahdollisimman virheettöminä, muutenhan huijaukset eivät onnistuisi.
En siis väitä, että olisit väärässä, mutta yhdistelmä:
Luotettava mamupizzeria on niin vaikea uskoa ennenkuin asiasta on käyty oikeutta ja muuta todistettu.
Yleensä mamupizzeriat tekee konkurssin säännöllisesti, kun verovelat tulevat ilmi ja kuppila myydään "serkulle" jolla on puhdas rekisteri ja verovilppi-ikiliikkuja pyörii suvun/klaanin kautta täällä loputtomiin!

Ja jos sopivaa "serkkua" ei löydy Suomesta, niin "suomalainen", ulkomailta ostettu firma takaa seuraavan mafiayksikön maahansaapumisen.
Usko sinä, jasen
@1NiitäKelanPoikia rehelliseen mamupizzayrittäjään, minä en!
Oletko muuten tutustunut lempipizzerioidesi yrityshistoriaan? Kannattaa muuten aina tutustua...

Itse yrittäjänä olen yli 30 vuotta käyttänyt mahdollisimman rankkaa verosuunnittelua, se on laillista, mutta verovilppi taas ei.