Kirjoittaja Aihe: 2015-02-09 HS: Abdirahim Husu Hussein sai sananvapauspalkinnon  (Luettu 281351 kertaa)

Radio

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 434
Vs: 2015-02-09 HS: Abdirahim Husu Hussein sai sananvapauspalkinnon
« Vastaus #1890 : 11.09.2019, 00:18:20 »
Mitä on husun asiaton haukkuminen? Entä asiallinen moite? Husua pitänee siis asallisesti kehua, koska välinpitämättömyys voidaan tulkita moitteeksi. Asiatonta kehua piisaa, jatkakaa!

Supernuiva

• Jäsen^^^
  • Liked: 4988
« Vastaus #1891 : 11.09.2019, 00:31:37 »
Lopettakaa Husun asiaton moittiminen, jos saa pyytää. Hän on tulevaisuudessa tärkeä poliitikko, jonka kanssa perussuomalaisilla olisi oltava toimiva keskusteluyhteys.

Asiattomaan kritiikkiin ei tarvitse turvautua, kun asiapohjaista on tarpeeksi, liikaakin.

Miten voi luoda keskusteluyhteyden poliitikkoon, joka nimittelee viidesosaa äänestysikäisistä rasisteiksi, ilman yhtäkään poikkeusta. Hän ei kadu lausumaansa. Ei ota vastaan kritiikkiä, asiallistakaan, omiltakaan.

Tulevaisuuden tärkeä poliitikko? Kahdet EK-vaalit takana, ei läpimenoa. Ei nauti edes omiensa jakamatonta tukea (tarkoitan somaliklaaneja). Tässä kohdassa mitä ilmeisimmin erehdyit tai olit muuten vain väärässä.

Keskusteltaisiinko Hommalla sivukaupalla sellaisesta poliitikosta, joka ei ole ns. tärkeä? Uskoakseni ei.

Husu yritti luoda esimerkiksi televisio-ohjelmassa keskusteluyhteyttä Riikka Purraan, mutta Riikka ei vastannut tähän. Olisin odottanut, että Purra olisi keskustellut tai kysynyt sen, mitä ongelmia Husu näkee suomalaisessa maahanmuutossa. Harmittaa mitä suurimmin, että tämä keskustelu on kaiketi edelleen täysin käymättä.

Jos jotain olisin tässä maassa nykyisellään pelastamassa tai parantamassa, niin kyseessä olisi työ katuturvallisuuden ja verorasituksen keventämisen puolesta. Mokujuna on jyrännyt meidän peruuttamattomalla tavalla, eikä entiseen ole enää paluuta, vaikka siitä haaveiltaisiin.

Nuivien on pakko elää sen tosiasian kanssa, että jossain vaiheessa Suomessakin pääkaupungissa syntyvistä lapsista enemmistö on geeneiltään ns. ulkomaalaista perimää. Muutokseen olisi vaikutettava nyt siten, että ainakin katuturvallisuus olisi kunnossa eikä sosiaaliturvajärjestelmä olisi liian antelias. Väitän, että Husun kanssa olisi mahdollista yrittää ajaa sellaista politiikkaa, jossa katuturvallisuutta parannettaisiin. Hän on itse tuonut esille sen, että myös maahanmuuttajat aiheuttavat tällä saralla ongelmia. Miksi hänet nähdään tältä osin sellaisena poliitikkona, jonka kanssa ei olisi mahdollista luoda keskusteluyhteyttä?

Syy keskusteluyhteyden puuttumiseen voi olla myös perusuomalaisessa päässä, jossa he pelkäävät mahdollisesti täysin oikeutetusti sitä, että keskustelun jälkeen osa heidän äänestäjistään siirtyy sittenkin jakolinjan toiselle puolelle. Kun mielikuvat jyräävät faktojen sijaan, ei kukaan lopulta tiedä mitä politiikassa todellisuudessa ajetaan läpi.

Muutamien viimeaikaisten tapahtumien jälkeen olen entistä vakuuttuneempi siitä, että perussuomalaiset eivät ole se vaihtoehto, jollaiseksi monet jopa hommalaiset heidät kuvittelevat. Kyseessä on raadollisesti "hillopuolue", joka ajaa melko ponnettomasti äänestäjille luvattuja asioita.

Tärkeää olisi jatkossa se, luodaanko yhteiskuntaan "verohelvetti" vai ajetaanko hyvinvointivaltio alas. Tähän kysymykseen perussuomalaiset eivät ole vielä ottaneet kantaa.

Terveydenhoitojärjestelmään ja mamutukseen voidaan syöttää rajattomasti rahaa, ylärajaa ei ole olemassa. Keskustelua verotuksen rajoista ei ole vielä käyty. Väitän, että Husun kanssa näistä asioista on mahdollista keskustella.

Jos kulkisin Helsingissä taksilla, niin haluaisin ehdottomasti kuljettajaksi Husun, sillä luultavasti meille syntyisi hyvä keskustelu. Olisimme varmasti monista asioista täysin vastakkaisella kannalla, mutta silti olisi hyvä tietää, näkisimmekö yhtään asiaa samalla tavalla?

Supernuiva

• Jäsen^^^
« Vastaus #1892 : 11.09.2019, 00:39:19 »
Mitä on husun asiaton haukkuminen?

Ainakin nuo äo pohdinnat tuntuvat sellaisilta, koska en ole saanut mistään sellaista kuvaa, että Husu olisi tyhmä.

Kim Evil-666

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 43849
  • Saatanalliset säkeet Tervetuloa!
« Vastaus #1893 : 11.09.2019, 00:55:46 »
Mitä on husun asiaton haukkuminen?

Ainakin nuo äo pohdinnat tuntuvat sellaisilta, koska en ole saanut mistään sellaista kuvaa, että Husu olisi tyhmä.

Minä olen. Se, että ulkopuolinen bashaa kantaväestöä siihen malliin, mitä tämä "herra-Husu" tekee, kertoo paitsi siitä että hän on älyvapaa, myös siitä, että hän on sen lisäksi täydellinen mulkku.

Kertooko ikimuistettavat valehtelut- ja kuolematon, "syö pakaa ja kuole"- lausahdus mielestäsi jostakin monitulkintaisesta somalialaisesta viisaudesta. Mun mielestä se kertoo silkasta typeryydestä ja perusteettomasta ylimielisyydestä ruokkijaansa kohtaan. Joku voisi sanoa tätä laskelmoimattomaksi tyhmyydeksi. Husu ampuu paitsi itsensä, myös kaikkien somppujen nilkkaan. Mikä nero!
« Viimeksi muokattu: 11.09.2019, 00:57:43 kirjoittanut Kim Evil-666 »
Sävytteisviritteinen ja erittäin Nuiva!
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Ethnos Nation!

nollatoleranssi

• Jäsen^^^
  • Liked: 9189
  • Puhekin on teko
« Vastaus #1894 : 11.09.2019, 01:09:49 »
SDP:stä voisi tehdä kuvan, jossa olisi useampi musta ehdokas mm. oululainen imaami, Husu jne. Sitten mainoslauseeksi "Tulevaisuuden demari".

Supernuiva

• Jäsen^^^
« Vastaus #1895 : 11.09.2019, 01:48:28 »
Minä olen. Se, että ulkopuolinen bashaa kantaväestöä siihen malliin, mitä tämä "herra-Husu" tekee, kertoo paitsi siitä että hän on älyvapaa, myös siitä, että hän on sen lisäksi täydellinen mulkku.

Kertooko ikimuistettavat valehtelut- ja kuolematon, "syö pakaa ja kuole"- lausahdus mielestäsi jostakin monitulkintaisesta somalialaisesta viisaudesta. Mun mielestä se kertoo silkasta typeryydestä ja perusteettomasta ylimielisyydestä ruokkijaansa kohtaan. Joku voisi sanoa tätä laskelmoimattomaksi tyhmyydeksi. Husu ampuu paitsi itsensä, myös kaikkien somppujen nilkkaan. Mikä nero!

Tuo syöntikehotus oli lopulta "melko harmiton", oikeastaan huvittavaksi luokiteltava kärjistys. Kertoo toki jotain lausujastaan, mutta luokittelen sen lopulta melko harmittomaksi toteamukseksi.

En ole seurannut Husun toimintaa kovinkaan syvällisesti, joten voisiko joku tiivistää yksinkertaisesti sen, millaisista valehteluista hän on todistettavasti jäänyt kiinni?

Itse olen saanut Hususta hyvän kuvan ensisijaisesti sen vuoksi, miten hän pärjäsi täysin ylivoimaisesti Purran kanssa käydyssä keskustelussa.

(Jos eduskuntavaalit olisivat tänään, niin en varmasti äänestäisi perussuomalaista puoluetta. Puolue alkaa paljastua taas "hillotolpaksi", enkä halua enää tukea yhdellä pienellä ja vaatimattomalla äänelläni vuosien 2015 ja 2017 toisintoja. Jos aate olisi Purralle sydämen asia, olisi hän pärjännyt ohjelman keskustelussa paljon paremmin.)

foobar

• Jäsen^^^
  • Liked: 18894
« Vastaus #1896 : 11.09.2019, 07:35:00 »
Ellei Husu olisi somali, hän olisi mille tahansa puolueelle kävelevä imagokatastrofi. Se on sitten oma kysymyksensä johtuuko se heikosta älykkyydestä vai vain yleisestä, no, kusipäisyydestä pääasiallisena ongelmanratkaisumenetelmänä.

Somaleille laatukriteerit ovat kuitenkin surkuhupaisasti eri tasolla kuin muille. Alusta loppuun mennään Miikhalin kakka -tasolla, eikä se tunnu kummastuttavan virallisen liturgiaetiketin noudattajia lainkaan.
"Avaruudessa kukaan ei voi kuulla moku-ulinaasi" - Rändöm

Lyyti

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 985
« Vastaus #1897 : 11.09.2019, 08:34:07 »
Sopeutumattoman väestöryhmän jäsenenä Husu on valinnut tähän kannustavan poliittisen puolen. Älykkyyttä tai viekkautta moiseen lienisi ameeballakin. Tännepäin näkyvin piirre Husun olemuksessa on röyhkeys.

Se että tuo multikulttuuriajattelu on poliittisesti voitolla tällä hetkellä, ei ole Husun ansiota. Husu on vain hyötymässä asiantilasta. Mainittu viekkaus punnitaan siinä tilanteessa, jossa EK-äänien enemmistö tukeekin nationalistisempaa linjaa. "Syö paskaa ja kuole" -diplomatialta tämä voi olla melko suuri vaatimus. Tässä suhteessa persujen katoaminen on järkevä toive. Se ei kuitenkaan vaadi yli 85 ÄO:ää, minkä todistaa tuon toiveen julkistaminen.

LIS: keskustelu on tietenkin suotavaa, mutta Husun väitteet Afrikan avusta talvisotaan, somaleiden elintärkeydestä suomalaiselle yhteiskunnalle jne, nostavat kysymyksen mistä pitäisi keskustella. Siitäkö miten kaikki persut hävitetään?

Purra ei onnistunut, mutta eihän se tarkoita että Husun linjalla Suomi voi hyvin ja kukoistaa.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2019, 09:02:01 kirjoittanut Lyyti »
Vastuullista öyhötystä vuodesta 2017.

ISO

• Jäsen^^^
  • Liked: 18361
  • Persuhtava keskustelija
« Vastaus #1898 : 11.09.2019, 10:01:36 »
husu on erinomainen esimerkki siitä miksi ihmiset inhoaa somaleita, koulukirjaesimerkki maahanmuuttajasta joka on ihan puhtaasti kaikin tavoin haitallinen yhteiskunnalle.

Haastaa riitaa koko ajan, ei ole mitenkään tuottava, elelee yhteiskunnan varoista ja valittaa kaikesta.. lista on loputon.

Noitten husujen takia tämä maa repeää kahtia, husun lähipiirin, pääministeri rinne mukaan lukien, pitäis laittaa tuo riidanhaastaja aisoihin.
Syyrialainen Nesrin, 20, kertoo:
Hänen mukaansa häirinnältä voi arabikulttuurissa välttyä, jos ei puhu miehille ja välttää kaikenlaista kontaktia, ”merkkien antamista”.

Supernuiva

• Jäsen^^^
« Vastaus #1899 : 11.09.2019, 11:29:34 »
Haastaa riitaa koko ajan, ei ole mitenkään tuottava, elelee yhteiskunnan varoista ja valittaa kaikesta.. lista on loputon.

Varsin hyvä kuvaus kantasuomalaisesta syrjäytyneestä.

Itse näkisin paljon mieluummin Helsingin kaduilla Husun kaltaisia maahanmuuttajia kuin syrjäytyneitä kantasuomalaisia.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 35137
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
« Vastaus #1900 : 11.09.2019, 11:43:09 »
Itse näkisin paljon mieluummin Helsingin kaduilla Husun kaltaisia maahanmuuttajia kuin syrjäytyneitä kantasuomalaisia.

Meitä on moneen junaan. Itse näkisin paljon mieluummin kaikki somalit Somaliassa, rakentamassa Somialiaa, sillä tietotaidolla jonka ovat Suomessa hankkineet.

Viime vuonna somalien väkiluku, kielen mukaan määriteltynä, oli 20 944. Suurin osa heihin uhratuista resursseista on rahoitettu lainarahalla.

Jos yhden somalin elinkaarikustannus on 1 000 000€, niin kysyisen somalipopulaation elinkaarikustannus on 20 000 000 000 €, siis 20 miljardia, mikäli somalien määrä ei lisääntyisi lainkaan (epärealistinen ajatus).

Kaikki tuo raha voitaisiin käyttää suomalaisten syrjäytyneiden auttamiseen takaisin raiteilleen, jos tahtoa olisi.
Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan.
- Gorbachev

Kun fasismi saapuu uudelleen, se ei sano „minä olen fasismi“, vaan „minä olen antifasismi.“
- Ignazio Silone

Poliittinen korrektius on fasismia, joka teeskentelee hyvää käytöstä.
- George Carlin

Kim Evil-666

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #1901 : 11.09.2019, 12:01:29 »

Minä en näkisi. Jokaisessa valtiossa on omat syrjäytyneensä. Valtion tulisi käyttää rahojaan näiden syrjäytyneiden raiteille saamiseen, eikä ulkopuolisten sisään imuroimiseen.

Muutenkin tuo lause on kuin monikulttuurisuuden ylistäjän suusta. Se kuulostaa osaltaan jopa suomalaisvihamieliseltä. "Husun kaltaiset" maahanmuuttajat syövät suomalaista identiteettiä, kukkarosta puhumattakaan. Ongelma on kumulatiivinen.

Suomalainen on aina suomalainen. Husulainen on aina husulainen.
Ethnos Nation!

Supernuiva

• Jäsen^^^
« Vastaus #1902 : 11.09.2019, 12:10:13 »
Jokaisessa valtiossa on omat syrjäytyneensä. Valtion tulisi käyttää rahojaan näiden syrjäytyneiden raiteille saamiseen, eikä ulkopuolisten sisään imuroimiseen.

Toteamus jokaisen valtion omista syrjäytyneistä vahvistaa kuitenkin sen tosiasian, että ei millään rahalla saada syrjäytyneitä raiteilleen.

Missä olen kirjoittanut tai todennut, että valtion tulisi käyttää rahoja ulkopuolisten imuroimiseen sisään? Miksi viestini on ylipäätään voitu tulkita siten? Tämä herättää paljon mielenkiintoa, hyvin paljon. Jos ei "pidä" suomalaisista häiriötä tuottavista ihmisistä, on tämän toteaja sitten automaattisesti imuroimassa muun maailman syrjäytyneet kylään elätettäviksi? Tätä logiikkaa en ymmärrä. Lisäksi en ole missään välissä kirjoittanut, että sosiaaliturvaa tulisi tarjota ylenpalttisesti.

Kirjoitin siitä, että haluaisin katukuvan olevan rauhallisen ja turvallisen. Ihmisten ihonvärillä ei ole minulle mitään merkitystä, mutta käytöstavoilla on.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 35137
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
« Vastaus #1903 : 11.09.2019, 12:17:29 »
Toteamus jokaisen valtion omista syrjäytyneistä vahvistaa kuitenkin sen tosiasian, että ei millään rahalla saada syrjäytyneitä raiteilleen.

1. Minulla ei ole aavistukaan miten suuri onnistumisprosentti
a) syrjäytymisen estämällä on,
b) syrjäytyneiden palauttamisella ei-syrjäytyneiksi on, tai
c) voidaanko niiitä parantaa jotenkin.

Mutta on aika synkkä toteamus, että kotimaisia syrjäytyneitä ei saada raiteilleen millään rahalla. Oliko lähdettä tälle tiedolle?

2. Jos kotimaisia ongelmatapauksia ei voida auttaa, miten voitaisiin auttaa ulkomaalaisia, luku- ja kirjoitustaidottomia, suomalaisen kulttuuriin sopimattomia kehitysmaamuslimeita?
« Viimeksi muokattu: 11.09.2019, 12:20:24 kirjoittanut Lalli IsoTalo »
Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan.
- Gorbachev

Kun fasismi saapuu uudelleen, se ei sano „minä olen fasismi“, vaan „minä olen antifasismi.“
- Ignazio Silone

Poliittinen korrektius on fasismia, joka teeskentelee hyvää käytöstä.
- George Carlin

Rosetta

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 474
  • Nuiva mutta naisellinen
« Vastaus #1904 : 11.09.2019, 12:29:39 »
Husun ajattelusta paistaa ikävällä tavalla läpi sellainen ajatus, että somalit maanpallon toiselta puolelta ja maailman epäonistuneimmasta "kulttuurista" sekä järkyttävästä vihauskonnosta kyllä kuuluvat Suomeen, mutta persut eivät.

Ei ainoastaan paista läpi, vaan sanoo myös asian aika suoraan ;)

Fiksu tyyppi tuo Seida Sohrabi!
“The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it.” - George Orwell

pienivalkeapupu

• Jäsen^^^
  • Liked: 1724
  • Elämältä piilopaikan saanut ahistunu pupu
« Vastaus #1905 : 11.09.2019, 12:39:47 »

Vertaat siis minua Husun kaltaiseen kävelevään PR katastrofiin tuntematta minua laisinkaan? Olen siis riitaa haastava, kaikesta valittava, tuottamaton yhteiskunnan jäsen sinun silmissäsi, pistäisitkö todisteita pöydälle?
No ei muuten tarvitse, tuollainen yleistys kertoo sinusta lähes kaiken. Ja oikeesti, en edes suuttunut. Mutta hyvin kyllä sorruit yleistykseen, jota ilmeisestikin yritit välttää...?
Kun ei vaan tajuu

S.O.Mali

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 788
« Vastaus #1906 : 11.09.2019, 13:04:18 »

Minä näkisin Husun ja kaikki muutkin somalit Somaliassa rakentamassa kotimaataan kaukana poissa Suomesta.Mieluiten myös kaltaisesi suomalaisia vihaavat suomalaiset näkisin ulkona maastamme.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2019, 14:56:45 kirjoittanut S.O.Mali »

Pakkanen

• Jäsen^^^
  • Liked: 3676
« Vastaus #1907 : 11.09.2019, 14:00:21 »
Onneksi Husu Hassu Hussein yms. suvaitsevaiset muistavat muistuttaa, ettei perussuomalaista aatetta kannattavat ole kuitenkanaan kansanryhmä, vaikka ko. ryhmä kansasta voi  todistetusti esim. menettää työpaikkansa poliittisen aatteensa johdosta.

Demla-Suomessa sellainen ryhmä kansasta ei ole laissa tarkoitettu kansanryhmä, joka joutuu yhteiskunnallisten seurausten välttämiseksi vaikenemaan laillisesta poliittisesta mielipiteestään.

vihapuhegeneraattori

• Jäsen^^^
  • Liked: 3620
  • Generating Hatespeech since 2011
« Vastaus #1908 : 11.09.2019, 14:16:45 »
PT-MEDIA kommentoi Husun ulostuloja.

https://pt-media.org/2019/09/10/husu-taraytti-twitter-kansaa-ei-kuitenkaan-kannata-panikoida/

Lainaus
Husu Hussein kohautti taas Suomen twitter-kansaa. Tällä kertaa Husu toivoo persuja uuniin. Husu selvästikin rohkeutui poliisin taanoisesta tutkimattajättämisjutusta ja tykittelee nyt ilman estoja.

Miten Husun twiittiin pitäisi suhtautua? Ei oikeastaan mitenkään. Husu tulee Somaliasta, jossa ihmisiä on uunitettu, siis kirjaimellisesti uunitettu, viimeiset 30 vuotta. Somalia voidaan hyvällä syyllä katsoa olevan maapallon ihmiskaatopaikka.

Tältä pohjalta voimme arvioida Husun sanomisia. Ilman Suomea Husu ei olisi mitään. Jos hän ei olisi saanut Suomesta turvapaikkaa hän ei olisi mitään muuta  kuin kuivalla aavikolla hääräävä, ihmiskaatopaikalla elävä toisia ryöstelevä somali.

Ei siis kannata nähdä vaivaa hiiltyä ihmiskaatopaikalta tulleen somalin takia. Hän on saanut sen aseman, minkä on, suomalaisten monikulttuurisuusfanaatikkojen takia. Husu ei itse ole oikeastaan edes vastuussa sanomisistaan vaan Husun kannanotot ovat… kuka siellä takana nyt häärääkään. Emma Kari, Veronika Honkasalo tai sinne päin.

^^^korostus oma.
Ohikulkijoiden ryöstely ja verovaroilla loisiminen on somalien kansallinen, ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre.

Sibis

• Jäsen^^^
  • Liked: 1091
  • Multikultturistit (Mulkut) tuhoavat Suomen!
« Vastaus #1909 : 11.09.2019, 14:33:24 »

1. Minulla ei ole aavistukaan miten suuri onnistumisprosentti
a) syrjäytymisen estämällä on,
b) syrjäytyneiden palauttamisella ei-syrjäytyneiksi on, tai
c) voidaanko niiitä parantaa jotenkin.

Mutta on aika synkkä toteamus, että kotimaisia syrjäytyneitä ei saada raiteilleen millään rahalla. Oliko lähdettä tälle tiedolle?

2. Jos kotimaisia ongelmatapauksia ei voida auttaa, miten voitaisiin auttaa ulkomaalaisia, luku- ja kirjoitustaidottomia, suomalaisen kulttuuriin sopimattomia kehitysmaamuslimeita?

Suomen sosiaali- ja oikeusklusteri on mitoitettu suomalaisia varten,piste!

Ei kolmansien maiden hörhöjen varalle. EU- ja ETAväkikin aiheuttavat massiivisia kustannuksia.
Paasikivi aikoinaan sai aiheen sanoa, että olemme ulkopoliittisesti hyvin lahjatonta kansaa.

Kim Evil-666

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #1910 : 11.09.2019, 15:09:30 »
Kirjoitin siitä, että haluaisin katukuvan olevan rauhallisen ja turvallisen. Ihmisten ihonvärillä ei ole minulle mitään merkitystä, mutta käytöstavoilla on.

Rauhallinen ja turvallinen katukuva ei tule ensimmäisenä mieleen Husun kaltaisista maahanmuuttajista. Itselleni ihonvärillä on sikäli merkitystä, että en halua maastani tulevan mitään somaliaa. Se maa ei olisi enää identiteetiltään suomalainen, hyvin kaukana siitä.

Mielenkiintoista, että rinnastit Husun kaltaiset maahanmuuttajat hyviin käytöstapoihin. Hyvin mielenkiintoista.

Ei siinä mitään. Meillä kaikilla on oikeus mielipiteisiin, se on sananvapautta. Meidän kahden kohdalla mielipiteet tuntuvat eroavan kuin yö ja päivä. Syrjäytynyt suomalainen on eräänlainen tragedia. Minun silmissäni he ovat kuitenkin hyväksyttävämpiä henkilöitä Suomessa kuin yksikään "husu".
Ethnos Nation!

Rosetta

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 474
  • Nuiva mutta naisellinen
« Vastaus #1911 : 11.09.2019, 19:28:37 »

Riippuu vähän mitä "syrjäytyneellä" tässä tarkoitetaan - se on mielestäni edelleen aika hämärä ja eufemistinen ilmaus, enkä tiedä miksi se on nykyisin niin paljon viljelty; jos tarkoitetaan ihmisiä jotka eivät syystä tai toisesta ole työelämässä, niin tällöin todellakaan en ymmärrä mollaamista, ihmisarvoa ei mitata työnteolla (ainakaan minun silmissäni), mutta jos tarkoitetaan kaduilla pyöriviä ja juopottelevia alkoholisteja, niin enpä itsekään heitä erityisemmin halua kaduilla nähdä tai kohdata...
“The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it.” - George Orwell

Velmu

• Jäsen^^^
  • Liked: 2424
« Vastaus #1912 : 11.09.2019, 22:01:10 »

Kirjoitin aiemmin tähän ketjuun, että Husu tekee viisaasti sitä mihin hän pyrkii. Asiallisesti järjettömillä ulostuloillaan hän satavarmasti saa  pullataikinamaisesti paisuvan Suomessa loisivan somaliväestön tuen. Äänestyskelpoisia Suomen kansalaisia heistä jo nyt on iso joukko. Somalitaustaisten lisäksi Husua tukee vihervasemmistolainen tärähtäneistö, joten kyllä se toope tietää ihan tarkasti mitä tekee, vaikkei kovin kummosilla älynlahjoilla olisikaan varustettu.

Husu on aika pian kansanedustaja ja ehkä ministerikin, ainakin sen perusteella että näyttää nauttivan nykyisen zombimaisen demarijohtajan ja pääministerin tukea. Eipä tuo ole aateveljensä Husun mielipiteistä ainakaan irtisanoutunut. 

S.O.Mali

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 788
« Vastaus #1913 : 11.09.2019, 22:28:54 »

Kirjoitin aiemmin tähän ketjuun, että Husu tekee viisaasti sitä mihin hän pyrkii. Asiallisesti järjettömillä ulostuloillaan hän satavarmasti saa  pullataikinamaisesti paisuvan Suomessa loisivan somaliväestön tuen. Äänestyskelpoisia Suomen kansalaisia heistä jo nyt on iso joukko. Somalitaustaisten lisäksi Husua tukee vihervasemmistolainen tärähtäneistö, joten kyllä se toope tietää ihan tarkasti mitä tekee, vaikkei kovin kummosilla älynlahjoilla olisikaan varustettu.

Husu on aika pian kansanedustaja ja ehkä ministerikin, ainakin sen perusteella että näyttää nauttivan nykyisen zombimaisen demarijohtajan ja pääministerin tukea. Eipä tuo ole aateveljensä Husun mielipiteistä ainakaan irtisanoutunut.
Teoriassa ennustuksesi on toki mahdollisuus käydä toteen. Unohdit vain sen tosiasian että somput ovat varsin eripuraista väkeä klaanineen ja Husu ei todellakaan nauti somaleiden varauksetonta luottamusta.

Lainaus
Maahanmuuttajista vain yksi pääsi eduskuntaan – somalisuosikkien äänimäärät eivät riittäneet

Maahanmuuttajataustaisista ennakkosuosikeista haaveet eduskunnasta joutuivat toistaiseksi hautaamaan myös Somaliassa syntyneet demariehdokkaat, Espoon kaupunginvaltuutettu ja seitsemän lapsen yksinhuoltajaäiti Habiba Ali (786 ääntä) ja Helsingin kaupunginvaltuutettu, toimittaja ja yhteisöpedagogi Husu Hussein (1 989) ääntä.

https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/763291-maahanmuuttajista-vain-yksi-paasi-eduskuntaan-somalisuosikkien-aanimaarat-eivat

« Viimeksi muokattu: 11.09.2019, 22:30:34 kirjoittanut S.O.Mali »

Saturnalia

• Jäsen^^^
  • Liked: 7604
« Vastaus #1914 : 12.09.2019, 09:20:39 »
Tuo on aika kalteva pinta heittää, että katselee mieluummin hyvinpukeutuneita matuja kuin nuhjuisia suomalaisia. Mitä se sitten tarkoittaa suuremmassa kuvassa, kun ne nuhjuiset suomalaiset syöttävät pallon takaisin ja sanovat vaikkapa, että katselevat mieluummin vaikka venäläisiä kuin näitä heidät kieltäviä suomalaisia. Sehän olisi tasapeli silloin. Tietysti jos minkäänlaista yhtenäisyyttä ei kansakunta enää tarvitse missään mielessä, niin sitten kai se on se ja sama, mutta sillä on seurauksensa.

Jo sellainen kokoomuslainen mamut ja köyhät ovat samaa paskaa-ajattelu on aika lyhytnäköistä ja syvästi epäisänmaallista ja sosiologisesti hazardia. Jos mamut nostetaan omien edelle, niin siinähän mennään sitten vielä pidemmälle. Itse en pidä valkoisuuden suosimista millään lailla epäkorrektina maailmassa, jossa vastapuoli jatkuvasti haukkuu valkoisuutta. Eihän se nyt voi olla niin, että valkoisia saa haukkua mutta ei kehua. Ihan logiikan nimessä. Kehukaamme valkoisia kaksi kertaa jokaisesta vasemmiston haukusta heitä vastaan. Ei siinä sen kummempaa ole, enkä jaksa sen enempää aihetta taivastella. Suomalaisuuden suosimista en toisaalta liitä edes suuremmin valkoisuuden suosimiseen, enempi sellainen itsestään selvä kulttuurijuttu, joka armeijassakin opetettiin. Vähän niin kuin peruskäytöstapa. Pyyhi takapuolesi, kiitä ruuasta ja näin edespäin. Oi aikoja, oi tapoja.
« Viimeksi muokattu: 12.09.2019, 09:39:01 kirjoittanut Saturnalia »

Riukulehto

• Jäsen^^^
  • Liked: 4230
« Vastaus #1915 : 12.09.2019, 10:13:37 »
Persuja kannattavat maahanmuuttajataustaiset antavat Husu Husseinille kyytiä. https://youtu.be/KDMnYDjxoLI
"Olen seurannut sekä Jutta Urpilaista että Satu Hassia. Mielestäni molemmat ovat hyviä ja taitavia sekä myös rohkeita poliitikkoja." Pertti Rönkkö Havaintoja Saksanmaalta 10.9.2019.

Shemeikka

• Jäsen^^^
  • Liked: 7984
  • Oulu- Uleåborg
« Vastaus #1916 : 13.09.2019, 18:35:49 »
Husuvitsi päivässä pitää mielen virkeänä.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2019, 18:41:56 kirjoittanut Nuivinator »
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

(Oulu PS) http://asfalttikukka.blogspot.fi/
Nude but not naked.

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Somehow, Satan got behind me

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 18578
  • Easter Worshipper
« Vastaus #1917 : 14.09.2019, 09:40:23 »

Jos vihapuhefanaatikkojen porttiteoriaa on uskominen, niiden mukaan äärioikeistolainen vihapuhe on uuninluukkujen kolinaa ja Halla-ahon pragmaattiset ulostulot johtavat vääjäämättä äärioikeistolaiseen terroriin ja ku klux klaanien syntyyn.

Vastaavasti voidaan sanoa, että Husun ulostulot johtavat siihen, että somalikakarat vetää porukalla pataan pottunokkia koulussa ja kadulla, koska #persut ovat vapaata riistaa eikä ihmisryhmä.

Jostain syystä en ole nähnyt vielä äärioikeistolaista terroria jotain kännissä heitettyä polttopulloa lukuunottamatta tai ku klux klaanejakaan jotain yksinäistä lipunkantajaa lukuunottamatta. Mutta somalijengien tekemiä väkivallantekoja on esim. pääkaupunkiseudulla tämän tästä ja Husun ulostulot työntävät vain vettä myllyyn maan uusille omistajille.

Se siitä hyvin käyttäytyvästä. Li Anderssonkin on ministeri. Hyvin käyttäytyvä, mutta kantaa antifan tarroja ylpeydellä. Samoin kuin Arhinmäki räppää antifan kanssa. Voi kun jonain aamuna heräisi ilman näitä hörhöjä ja heidän kaltaisiaan, jotka siis eivät ole tässä maalitettuja eikä ihmisryhmä, vaan esimerkki aatemaailmasta jota saa ja pitääkin arvostella.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

duc

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 8005
  • Tecumseh
« Vastaus #1918 : 15.09.2019, 15:26:30 »

Ymmärtääköhän Husu mitä osaobjekti tarkoittaa kirjoittaessaan: "Nyt on rikosilmoitusta tehty."?

Osmo Ikola kirjoittaa Kielenhuollon tiedotuslehdessä (Kielikello 3/1986):

Lainaus
Objektisäännöt kuuluvat suomen kieliopin hankalimpiin asioihin. Ensinnäkin on ratkaistava, tuleeko objektin olla akkusatiivissa (”kokonaisobjekti”) vai partitiivissa (”osaobjekti”). Toiseksi: jos käytetään yksiköllistä akkusatiiviobjektia, on ratkaistava, valitaanko päätteellinen (genetiivin kaltainen) vai päätteetön (nominatiivin kaltainen) muoto.

Esim. Englannin kielessä osaobjekti on ilmaistava kiertoilmauksin kuten a piece of cake. Miten lienee Husun äidinkielen somalin laita?
ὁ βίος βραχύς, ἡ δὲ τέχνη μακρή / vita brevis ars longa / learning one's craft takes so long that a lifetime may not be adequate (käännös Merriam-Webster)

Finka

• Jäsen^^^
  • Liked: 922
« Vastaus #1919 : 15.09.2019, 15:31:59 »
Ottaen huomioon sen, että kirjakielenä somali on varsin nuori, voi myös olla, että hienovaraiset merkityserot eivät ole muotoutuneet.
“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.”-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC