UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: 2017-08-20 Turun terrori-isku: Rebekka Härkönen/Jussi Halla-aho -kausti  (Luettu 212978 kertaa)

N. O. Hääppönen

• Jäsen^^^
  • Liked: 3944
Lainaus
Toisen omituisen kysymyksen Härkönen kuuli itse, kun häntä töihin kyydinnyt taksikuski oli udellut, mikä Härkösen kotiosoite on.
Kevyttä vainoharhaa ilmassa. Ja omien sanojensa mukaan kaupungilla Härköstä seurataan lyhyitä matkoja? Yksi varteenotettava vaihtoehto on, että Härkönen kuvittelee olevansa merkittävämpi hahmo kuin mitä todellisuudessa onkaan...
:flowerhat:
”Jos sukupuolitietoinen budjetointi erkaantuu sekä feministisistä kansalaisyhteiskunnan toimijoista että feministisestä tiedosta, se on vaarassa muodostua tekniseksi hyvän hallinnon käytännöksi, jonka suhde sukupuolittuneisiin yhteiskunnallisiin valtarakenteisiin on ohut.”

– THL 23.3.2020

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 20926
  • Blues for Allah
Luulen, että Härköseltä on kirja tulossa, muuten en ymmärrä tällaista sissimarkkinointia, sanokaa mun sanoneen! :roll:
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6704
  • The sloganist
Samaan aikaan kymmenien tuhansien muiden lapset joutuvat kuleksimaan pitkin kouluteitä miettien milloin kajahtaa AA-huudot. Pienet on murheet Rebekalla. Tuskinpa tuota kukaan pieksee kuitenkaan. Huoh.
Iudex illius ero

MW

• Jäsen^^^
  • Liked: 18339
  • Kiltti ja ystävällinen, mutta niin nuiva.
Tartuttanut maniansa jo lapsiinsakin? Mukelot tietysti haluavat miellyttää, äiskää, ja ruokkivat sen lempi maniaa.

Ei vähempää kiinnosta toimittaja minua, eikä varmaan 99,999 % väestöstä.

Ihmeen paljon sattumuksia, ja evidenssiä jota ei vaan voi esittää, siihen nähden.

En tietysti sulje pois yksittäissattumuksellisen stalkerin mahdollisuutta, mutta. Opetellaan uimaan. Sehän se viesti tavan kansallekin on?

Java

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5718
Ettei Rebekalle käy Marjaanat, yhtä maaniselta alkaa näyttämään :-[
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

MW

• Jäsen^^^
Meta, kokkeli ja muut piristeet saattavat kuulemma vaikuttaa arvostelukykyyn, mutta en ole koskaan käyttänyt, joten en osaa sanoa.

Aurajoessa ja Turun viemäreissä noita virtaa kuitenkin aika paljon, kuulemma. Ihan niin kuin meillä täälläkin. Kiitos "monikulttuurin".

timo73

• Jäsen^^^
  • Liked: 1045
Lainaus
Toisen omituisen kysymyksen Härkönen kuuli itse, kun häntä töihin kyydinnyt taksikuski oli udellut, mikä Härkösen kotiosoite on.
Kevyttä vainoharhaa ilmassa. Ja omien sanojensa mukaan kaupungilla Härköstä seurataan lyhyitä matkoja? Yksi varteenotettava vaihtoehto on, että Härkönen kuvittelee olevansa merkittävämpi hahmo kuin mitä todellisuudessa onkaan...
:flowerhat:

Kun suvakkikultti ottaa vallan, niin härskisti valehdellaan, koska ollaan muka "hyvällä asialla".

siviilitarkkailija

• Jäsen^^^
  • Liked: 17570
  • covfefe
Meta, kokkeli ja muut piristeet saattavat kuulemma vaikuttaa arvostelukykyyn, mutta en ole koskaan käyttänyt, joten en osaa sanoa.

Amfetamiinivalmisteen nautinnasta minulla ei ole kokemusta mutta amfetamiinia nauttineen kiinniotosta on. Ei kannata sanoisin. Soittakaa jeparit. Erityisesti kun lopulta kohtaatte itsemurhaan valmiin käyttäjän...soita poliisi ja terapiaa. Aika vittumaista mutta sellainen on elämän kiertokulku vihervasemmiston monikulttuutihelvetissä.

Amfetamiinin levittäminen ilman pelkoa poliisista? Onko mahdollista?

Tässä on muuten yksi huume-Helsingin ilmiö joka liittyy erityisesti Yleisradioyhtiöön. Helsingin poliisi ei saa, tai sen on mahdotonta seurata ja valvoa huumeiden käyttöä ja myyntiä Yleisradion tiloissa koska ne nauttivat journalistista koskemattomuuden suojelua.

Jos haluan levittää huumeita mahdollisimman vapaasti, ilman pelkoa kiinnijäämisestä tai valvonnasta, Yleisradion tilat Pasilassa ovat likipitäen täydelliset. Toinen vastaava tila on Hesarin tila mutta sen ympäristö on tehokkaammin valvottua. Ylen toimitilat ja välineet ovat aivan ehdoton ykkösvaihtoehto.

Ylen johto ei voi kun katsella. Poliisia ei päästetä sisään. Likipitäen täydellistä. Pitäisin pienenä ihmeenä jos huumeiden isot kauppiaat eivät olisi tätä äkänneet. Ainakin yksi älykäs diileri on hyödyntänyt tämän ..
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Beenari

• Jäsen^^^
  • Liked: 3883
  • Banned
Amfetamiinivalmisteen nautinnasta minulla ei ole kokemusta mutta amfetamiinia nauttineen kiinniotosta on. Ei kannata sanoisin. Soittakaa jeparit. Erityisesti kun lopulta kohtaatte itsemurhaan valmiin käyttäjän...soita poliisi ja terapiaa.

ja kun näet turvapaikkashoppailijan raiskaavan suvakkia puskassa...soita Paranoid!
"Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa"
- Antti Rinne (SDP)

siviilitarkkailija

• Jäsen^^^
  • Liked: 17570
  • covfefe
Amfetamiinivalmisteen nautinnasta minulla ei ole kokemusta mutta amfetamiinia nauttineen kiinniotosta on. Ei kannata sanoisin. Soittakaa jeparit. Erityisesti kun lopulta kohtaatte itsemurhaan valmiin käyttäjän...soita poliisi ja terapiaa.

ja kun näet turvapaikkashoppailijan raiskaavan suvakkia puskassa...soita Paranoid!

...tarjoa mieluummin parasetamol...itseaiheutettuun päänsärkyyn ...kummassakin päässä. Ei vaan. On se amfetamiinia nauttineen kovan luokan rikollisen tekemä katuraiskaus niin hirveetä kattoa että en ainakaan itse jää tumput suorana tumputtamaan kuin joku ihmiskuljetusrikollisuutta edistänyt M Vanhanen tms. Ei sitä pysty ohi kulkemaan. On siihen pakko puuttua. Ei yhtään kiva juttu se.

Helsingin kaduilla elo on aika kovaa...ja kovemmaksi menee. Pitää muistaa että vaikka paskaksi raiskatuista suvakeista osa haluaa pistää vahingon kiertämään, suurin osa oppii ja ryhtyy toimimaan paremman ja turvallisemman yhtenäiskulttuurisen Suomen puolesta. Tarpeettoman kovaa oppimista mutta kuten eräs kouluttaja totesi: ihmisen paras ja tehokkain muisti on lihasmuisti. Kun oppi menee lihasmuistiin, kuten monikulttuurinen väkivalta, se pysyy siellä koko elämän eikä ihminen enää tee samaa virhettä uudestaan.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Hakkapeliitta

• Jäsen^^^
  • Liked: 4132
  • muurinrakentaja
Mikäli ymmärsin tämän Rebekka Härkösen facebookpäivityksen ja siihen liittyvät kommentit oikein, niin poliisi on lopettanut jutun tutkinnan.  ;D

Lainaus
Hei tyypit, jotka iloitsitte yhteiskunnasta, joka ottaa vihapuheet ja lehdistön toimintakyvyn lamauttamisen tosissaan. Sellaista yhteiskuntaa ei ole.

Tässä vastaukseni poliisille, jonka mielestä minun pitäisi nyt ryhtyä työni ohessa ajamaan itse tätä asiaa, jos haluan, että se tutkitaan. En aja.

"Poliisi on itse ilmoittanut minulle (ja lehdistölle) ryhtyneensä tutkimaan asiaa riippumatta omasta tahdostani. Koska joukkotiedotusvälineissä tehtyjen rikosten syyteoikeus on keskitetty valtakunnansyyttäjävirastolle, oletin ilman muuta, että poliisi voi tutkia asian ohi tahtonikin. Kysehän ei ole minusta henkilönä, vaan edustan henkilölläni koko ammattikuntaani eli mediaa. Lehdistönvapaus taas on toimivan demokratian kulmakivi ja yhteiskunnallisesti siksi erittäin merkityksellinen asia.

On erittäin ongelmallista yhteiskuntarauhan kannalta esimerkiksi se, että disinformaatiota välittävä valemedia, joka toimii lisäksi hybridivaikuttamisen välineenä, julkaisee täysin valheellisia juttuja, joita luetaan ensimmäisen vuorokauden sisällä lähes 300 000 kertaa. On myös erittäin ongelmallista, että valemedia julkaisee näitä juttuja kahden vuorokauden sisällä peräti kolme samasta aiheesta ja valtakunnanpoliitikko värvää lukijoiksi vielä laajempaa lukijakuntaa allekirjoittaen näin kyseisen valemedian jutun.

Yhdyin alunperinkin poliisin jo aloittamaan tutkintaan ja toimitin siihen materiaalia poliisin pyynnöstä. En näe kuitenkaan tehtäväkseni ottaa asiaa omilla harteillani kannettavakseni, jos oikeusjärjestelmä ei pidä juttua riittävän merkityksellisenä asiana ajaa lehdistön puolesta.

Tapaus aiheutti konkreettisesti haittaa työnteolleni, perheelleni ja itselleni. Olin käytännössä kaksi päivää poissa pelistä töissä, kun puhelimeni kaatuivat jatkuvasti ja työläppärini hajosi pommituksessa. Jouduin käyttämään kiertoreittejä työmatkoillani, välttämään julkisilla paikoilla liikkumista ja siirtymään vielä entistäkin vahvempaan yksityisyyteni suojeluun, josta esimerkkinä se, etten tilaa enää taksia kotioveni eteen työasioissa.

Minua on seurattu ja kuvattu kaupungilla, poikani kuuli bussissa, kuinka kaksi miestä suunnitteli hakkaamistani ja taksinkuljettajat ovat kyselleet asuinpaikastani sekä halunneet "selvittää asioita" kanssani.

En voi liikkua vapaa-ajallani baareissa, koska ihmiset tulevat vihamielisesti iholle ja yrittävät jopa käydä käsiksi - edelleen.

Mitä tulee saamaani tappouhkaukseen, katson edelleen tarkasti valotonta suojatietä ylittäessäni, ettei lähistöllä ole autoja. Myös busseissa valitsen paikkani niin, että takana istuu mieluiten nainen.

Luovun jutusta mutta en siksi, etteikö se olisi aiheuttanut haittaa ja uhkaa, vaan siksi, etten jaksa yksilönä viedä asiaa eteenpäin ja kantaa harteillani taloudellisten ja ajankäytöllisten resurssien puolelta sitä, mikä kuuluu henkilökohtaisen näkemykseni mukaan yhteiskunnan vastuille."

Ja tähän perään totean, että yksikään kullalla silattu roskapuhe aiheesta ei enää minuun uppoa.

https://www.facebook.com/rebekka.harkonen/posts/10155825639293781
« Viimeksi muokattu: 26.10.2017, 18:32:21 kirjoittanut Hakkapeliitta »
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 14817
  • tökerö, tyhmä ja köyhä
olisi mielenkiintoista tietää mitä suvakkikaunottarelle on lapsuudessa tapahtunut. Millainen trauma saa ihmisen toimimaan tuolla tavalla keski-ikäisenä?
Estolista: Ajatolloh, Don Nachos, Puuha-Pepe, justustr, RP, vastarannan kiiski, Mikke70, no future

Roope

• Jäsen^^^
  • Liked: 89974
Kysehän ei ole minusta henkilönä, vaan edustan henkilölläni koko ammattikuntaani eli mediaa. Lehdistönvapaus taas on toimivan demokratian kulmakivi ja yhteiskunnallisesti siksi erittäin merkityksellinen asia.

On erittäin ongelmallista yhteiskuntarauhan kannalta esimerkiksi se, että disinformaatiota välittävä valemedia, joka toimii lisäksi hybridivaikuttamisen välineenä, julkaisee täysin valheellisia juttuja, joita luetaan ensimmäisen vuorokauden sisällä lähes 300 000 kertaa.

Minusta on ongelmallista, että toimittaja, joka katsoo edustavansa koko ammattikuntaansa eli mediaa, kieltäytyi esittämästä todisteita, jotka osoittaisivat "täysin valheellisen jutun" valheelliseksi. Toimittajan journalistinen perustelu oli muistaakseni jotain sellaista, että hänen ei tarvitse julkaista hallussaan olevia todisteita, koska niitä ovat pyytäneet "rasistit".

Sen sijaan toimittajamme syyttää muitta mutkitta – ja ilman todisteita – jutun julkaisijan olevan osa Venäjän informaatiosodankäyntikoneistoa.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Skeptikko

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 19695
Lainaus käyttäjältä: rebekka härkönen
Olin käytännössä kaksi päivää poissa pelistä töissä, kun puhelimeni kaatuivat jatkuvasti ja työläppärini hajosi pommituksessa.

Onko tämä pommituksessa hajonnut läppäri joku uusi versio koiran syömistä läksyistä?
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 20132
Joskus työtehtävä voi käydä työntekijän resursseja suuremmaksi. Viittaan nyt tähän ja toiseen julkisuutta saaneeseen tapahtumaan (julkisyhteisön työntekijä), joiden suhteen esimiehet, työsuojelu ja työterveyshuolto olivat aivan liian myöhässä. Journalisteillakin on oikeus työnjohtoon ja käskytykseen. Työsuhteessahan hekin ovat. Oikeus siis sanan hyvässä merkityksessä.

Muistan urani alkupuolelta, miten vanhempi esimies otti puheilleen ja sanoi suoraan, että tuota jos jatkat, niin ei hyvä seuraa. Vaihtoehdot ovat nämä... Oli oikeassa. Onneksi puhui suoraan, asetti rajat ja ennen kaikkea älysin kuunnella.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Hakkapeliitta

• Jäsen^^^
  • Liked: 4132
  • muurinrakentaja
Ny se blokkas mut twitteristä. Lainasin vaan sen tekstiä hymynaaman kera.  ;D
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

N. O. Hääppönen

• Jäsen^^^
  • Liked: 3944
Kuvat kehiin ja asia on sillä selvä. Nehän olivat todistusvoimaisia, jaa ei vai  :roll:
”Jos sukupuolitietoinen budjetointi erkaantuu sekä feministisistä kansalaisyhteiskunnan toimijoista että feministisestä tiedosta, se on vaarassa muodostua tekniseksi hyvän hallinnon käytännöksi, jonka suhde sukupuolittuneisiin yhteiskunnallisiin valtarakenteisiin on ohut.”

– THL 23.3.2020

jmk

• Jäsen^^^
  • Liked: 5740
Missä pommituksessa?

Kuunatsien ammattiarmeijan ilmahyökkäys. Maataistelukoneet tulee, ne tikkaa meitin.

Blanc73

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 18072
  • Geenivirhe paholainen, Oulun osasto
Lainaus
Härkönen:
disinformaatiota välittävä valemedia
Rebekka Härkönen kuvaili mainosti monikulttuurisuutta palvovan valtamedian yhdellä pikku virkkeellä  :roll:
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

elven archer

• Jäsen^^^
  • Liked: 10915
Mikäli ymmärsin tämän Rebekka Härkösen facebookpäivityksen ja siihen liittyvät kommentit oikein, niin poliisi on lopettanut jutun tutkinnan.  ;D
Tunnustan, että en ymmärtänyt Härkösen tekstistä puoliakaan.

Mitä tarkoittaa, että hänen pitäisi itse ryhtyä ajamaan asiaa? Siis onko hän tehnyt edes rikosilmoitusta mistään? Seuraava kappale näet puhuu siitä, että poliisi olisi alkanut tutkia hänen tahdostaan riippumatta. Tarkoittaako nyt siis asian ajaminen, että ihmiseltä itseltään vaadittaisiin normaalia rikosilmoituksen tekemistä? Jos näin, niin onpa kamalaa joutua toimimaan, kuten muutkin kansalaiset. Prosessin ei luulisi olevan kuitenkaan liian vaativa oikeustoimittajalle, ja poliisi kuitenkin edelleen hoitanee tutkimisen normaaliin tapaansa, joten asiansa ajamisen päivittely kuulostaa kovin liioittelevalta suhtautumiselta.

Seuraavaksi Härkönen alkaa puhua valemedioista, niiden lukijamääristä ja asian ongelmallisuudesta. Se on hänen näkemyksensä, mutta on hankala nähdä sillä mitään olennaista yhteyttä poliisitutkintaan. Haittaa uskon tapahtuvan, jos ihminen yleensäkin joutuu somehuomion kohteeksi ja etenkin jos siihen reagoi käyttämällä siihen paljon aikaa. Se puoli asiasta ei eroa hauskan meemin postaamisesta, jos se meemi lähtee vauhdilla jakoon. Puhelimesta voi mm. ottaa ilmoitukset pois käytöstä. Härkönen nakertaa taas uskottavuuttaan puhumalla viestitulvan pommittaneen läppärinsä rikki, koska läppäri ei hajoa viesteihin. En hämmästy, jos Keijo tekee läppärin pommittamisesta uuden kalvon.

Uhkailut ovat ikäviä, mutta minä suhtaudun hyvin varauksella sellaiseen, että poika olisi kuullut miesten bussissa suunnittelevan hakkaamista. Todennäköisempi olisi vaikkapa se kuuluisa toivominen. Joka tapauksessa on mahdollista, että lapsi tai nuori tai minkä ikäinen lieneekään voi erehtyä yksinkertaisesti kuulemalla väärin, koska harvemmin ihmiset suunnittelevat bussissa kovaäänisesti tekevänsä vakavia rikoksia.

Härkönen tekee itse vaikeaksi luottaa hänen juttuihinsa, koska mm. on kieltäytynyt täysin teennäisillä verukkeilla esittelemästä niitä kuvatodisteitaan yms. Tämä uusi teksti ei myöskään paranna asiaa, koska periaatteessa hän esittää tultuaan kaltoin kohdelluksi ja että poliisi ei ota asiaa vakavasti, mutta miksi ei ottaisi, jos asia on todistettavasti vakava? Eihän hän itsekään ole valmis sitä jatkamaan, joten onko sille edes perusteita?

Uskon, että häirintää ja jopa uhkailua tapahtuu. Eikä se ole uskon asia, koska sitä tapahtuu niin usein tunteellisissa kohuissa paljon vähäisemmästäkin. Uskon, että sitä on kohdistunut myös Härköseen, mutta jokin noissa Härkösen jutuissa mielestäni tökkii. Itse asiassa tiedän sen tarkkaan. Sehän on tuo asenne, joka ei herätä kovin neutraalin ja todenmukaisen toimittamisen mielikuvaa.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2017, 19:36:17 kirjoittanut elven archer »

elven archer

• Jäsen^^^
  • Liked: 10915
Lainaus
Poliisi on ilmoittanut mulle sekä suullisesti että kirjallisesti, että ihan itse pitäisi asia ajaa. Poliisi ei sitä hoida, olkootkin nähdäkseni täysin selvä näyttö törkeistä kunnianloukkauksista.
Kunnianloukkaus on tosiaan asianomistajarikos. Minun on hankala ymmärtää, miksi on väärin, ettei hän saa jotain erityiskohtelua, kun lakihan tuon asian jo määrää. En ymmärrä, kuinka poliisin olisi edes mahdollista toimia toisin, koska lakihan tuon jo määrää.

Lainaus
Totta kai asia tutkitaan, jos itse sitä ajan ja teen työt poliisin puolesta. En tee, enkä vaadi yhtään mitään.
Mitäpä tuohon onkaan lisäämistä.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2017, 19:38:48 kirjoittanut elven archer »

nutsy

• Jäsen^^^
  • Liked: 3345
  • ihminen
Kuvia odotellessa laitan tähän lainauksen Toimittaja/kirjailija Lauri Nurmelta josta tuli tämä Rebekan kausti heti ensi lukemalta mieleen.

Lainaus
"Jokainen meistä tietää yksityiselämästä, perhepiiristään tai kaveriporukoista, että jos joku oikein hermostuu... hermostuu paljon enemmän kuin voisi kuvitella hermostuttavan, hermostuu sillä tavalla, että saa oikein sellaiset pienet itkupotkuraivarit ja vielä kiistää samalla jotain... Silloin päinvastoin aletaan sanoa, että hetkinen, miksi sinä tästä nyt noin hermostut, jos tässä ei ole jotain perää?"

https://www.aamulehti.fi/uutiset/toimittaja-kertoo-perussuomalaisten-jaon-salat-miksi-kirja-suomen-house-of-cardsista-lauri-nurmi-200480505/

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa sanoo vanha suomalainen sananlasku.

Niin ne kuvat, niillä Rebekka näyttäisi kaikille rasiteille että oli kuin olikin oikeassa.
"Jokainen yhteiskunta ja kulttuuri on tietynlaisten ihmisten tuottama ja ylläpitämä."
      \
        :)

Ajattelija2008

• Jäsen^^^
  • Liked: 10277
Lainaus käyttäjältä: rebekka härkönen
Olin käytännössä kaksi päivää poissa pelistä töissä, kun puhelimeni kaatuivat jatkuvasti ja työläppärini hajosi pommituksessa.

Onko tämä pommituksessa hajonnut läppäri joku uusi versio koiran syömistä läksyistä?

On erittäin epätodennäköistä, että Rebekka Härkösen puhelin tai tietokone olisivat "kaatuneet" jonkin "pommituksen" seurauksena tai että hänen lapsensa olisi kaupungilla kuullut jonkun "suunnittelevan hakkaamista". Tuskin Turussakaan moni tuntee kyseisen henkilön ulkonäöltä. Paljon todennäköisempää on, että hän valehtelee tai kuvittelee asioita. Poliisi lienee päätynyt tähän johtopäätökseen.

Rebekka Härkösen uskottavuus "toimittajana" kärsii moisesta todennäköisestä valehtelusta.

Luotsi

• Jäsen^^^
  • Liked: 3300
Kysehän ei ole minusta henkilönä, vaan edustan henkilölläni koko ammattikuntaani eli mediaa. Lehdistönvapaus taas on toimivan demokratian kulmakivi ja yhteiskunnallisesti siksi erittäin merkityksellinen asia.

On erittäin ongelmallista yhteiskuntarauhan kannalta esimerkiksi se, että disinformaatiota välittävä valemedia, joka toimii lisäksi hybridivaikuttamisen välineenä, julkaisee täysin valheellisia juttuja, joita luetaan ensimmäisen vuorokauden sisällä lähes 300 000 kertaa.

Minusta on ongelmallista, että toimittaja, joka katsoo edustavansa koko ammattikuntaansa eli mediaa

Ehkä lievää megalomaniaa havaittavissa tosiaan...

Lainaus
Hei tyypit, jotka iloitsitte yhteiskunnasta, joka ottaa vihapuheet ja lehdistön toimintakyvyn lamauttamisen tosissaan.
...Olin käytännössä kaksi päivää poissa pelistä töissä
*** Patria o muerte! ***

Sepeteus Hiihtäjä

• Jäsen^^^
  • Liked: 1392
Ha ha ha ha!

No niin, nyt on taas Härkönen jallittanut maalittajia, katsokaas kun poliisi teki ainoan oikean ratkaisun, lopettaessa tutkinnan ja Härkönen sai näpeilleen, koska meni kusettamaan julkisesti.
No kun hän kirjoitti tuon face jutun, niin siinähän hän kertoo, että maalitus ja pommitus sai hänen koneen ja kännykän räjähtämään, niin näin hän sai ujutettua taas lisää valheita seittiinsä ja nyt hänellä on varastossa selitys rasisteille, jos ne vielä vinkuu niistä kiistattomista todisteista, joita hänellä oli tallessa, ne kun katosi kännykän ja läppärin pommituksessa.

Hyvin pelattu Rebekka, eihän sitä muuten suvakkitoimittelijaksi pääsisikään. :D
"Käteen sattuu, polttaa."
"Korostan, että se johtuu vain siitä, että kätesi on nuotiossa. Ei siis mitään syytä huoleen eikä toimenpiteisiin. Sanot vain napakasti, että ei saa polttaa."

nollatoleranssi

• Jäsen^^^
  • Liked: 13221
  • Puhekin on teko
Poliisin tehtävänä ei ole tarkistaa Rebecca Härkösen valheita, vaan se tehtävä on Rebecalla itsellään. Olisi voinut tehdä uuden uutisen, jossa olisi käynyt haastattelemassa paikalla olleita, pari valokuvaa tapahtuneesta tai uhrin haastattelu tai pyyntö käydä tapaus Halla-ahon kanssa läpi todisteiden kera. Rebecca olisi voinut myös palkata faktantarkistaja Junes Lokan käymään asiat läpi, joten totuus olisi varmasti tullut ilmi.

Mikään vaihtoehto ei kelvannut. Sen sijaan Rebecca pyysi kansalaisia luottamaan omaan sanaansa ja vannoi puhuvansa totta. Poliisikuulustelu menikin varmaan tällä tavalla.

MW

• Jäsen^^^
Turkkarin koneet luultavasti näkyvät ulospäin verkkoon yhden/muutaman IP:n alta, joten tuskin personoidut hyökkäykset Härkösen koneen räjäyttämiseksi olisivat mahdollisia?

Eivätkä ne hajoa "pommituksessa". Tahmaavat yhteyksissään.

Luulisi palvelunestohyökkäyksestä Turun Sanomia kohtaan olevan uutisoitu laajemminkin.

Öisin Rebengan pää(nsisäisissä)uutisissa ehkä onkin.

valtakunnanpärkhele

• Jäsen^^^
  • Liked: 9569
Tälläiset Härköset ovat kyllä ihan itse melkoisia palvelunestohyökkäyksiä Turun Sanomille, jonka päätehtävä on kaiketi palvella tilaajiaan edes jonkin sortin journalismilla.
JH-a: On vaikea keksiä maailmankaikkeudesta alhaisempaa matelijaa kuin pohjoismainen sosiaalidemokraatti.

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

Skeptikko

• Administrator
  • Jäsen^^^
No niin, nyt on taas Härkönen jallittanut maalittajia, katsokaas kun poliisi teki ainoan oikean ratkaisun, lopettaessa tutkinnan ja Härkönen sai näpeilleen, koska meni kusettamaan julkisesti.
No kun hän kirjoitti tuon face jutun, niin siinähän hän kertoo, että maalitus ja pommitus sai hänen koneen ja kännykän räjähtämään, niin näin hän sai ujutettua taas lisää valheita seittiinsä ja nyt hänellä on varastossa selitys rasisteille, jos ne vielä vinkuu niistä kiistattomista todisteista, joita hänellä oli tallessa, ne kun katosi kännykän ja läppärin pommituksessa.

Alkaa tulla mieleen sen jonkun kirjailijattaren raiskausyritysväite, joka alkoi mutatoitua ja saada outoja käänteitä, kun siinä huomattiin epäilyttäviä tai mahdottomia seikkoja. Esimerkiksi muka netin kautta tehty, mutta kadonnut rikosilmoitus useamman miehen tekemästä raiskausyrityksesta, vaikka raiskausyrityksistä ei voi tehdä sähköistä rikosilmoitusta.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2017, 22:04:29 kirjoittanut Skeptikko »
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Skeptikko

• Administrator
  • Jäsen^^^
Turkkarin koneet luultavasti näkyvät ulospäin verkkoon yhden/muutaman IP:n alta, joten tuskin personoidut hyökkäykset Härkösen koneen räjäyttämiseksi olisivat mahdollisia?

Eivätkä ne hajoa "pommituksessa". Tahmaavat yhteyksissään.

Ja tuollaisissakin tilanteissa ongelma ei ole kovin kummoinen, vaikka olisi kuinka massiivisesta liikenteestä kyse. Esimerkiksi nettiyhteys vain ainakin tilapäisesti poikki, joko nettipuha irrottamalla tai laittamalla napista wlan-yhteys pois päältä, mihin ei muutamaa sekuntia pidempään mene aikaa (harvemmin palvelunestohyökkäykset aiheuttavat edes tällaiselle tarvetta, vaan ne tuppaavat vain tukkimaan nettiyhteyden, sähköpostilaatikon tms). Sitten etsitään kuvatodisteet tietokoneelta, kopioidaan ne usb-tikulle ja sitten vaikka jonkun toisen tahon tietokoneelta perustetaan uusi ilmaissähköpostitili ja sieltä lähetetään kuvat usb-tikulta Halla-aholle tai Junes Lokalle faktantarkistettavaksi.

« Viimeksi muokattu: 26.10.2017, 22:12:21 kirjoittanut Skeptikko »