Kirjoittaja Aihe: Halla-aho&Immonen: Miksi monikulttuurisuus ei toimi? -seminaari 15.10.  (Luettu 34254 kertaa)

SimoMäkelä

• Jäsen^^^
  • Liked: 1602
Oilpas tuo mun kommentti menestys. Mihinkän kohtaan sekin osui. Meinaan, sattuiko pahasti? Tekeekö ihan kipiää?? Toivottavasti ei pahasti sattunut?
« Viimeksi muokattu: 18.10.2012, 13:40:22 kirjoittanut SimoMäkelä »

nuiv-or

• Vieras
Oilpas tuo mun kommentti menestys. Mihinkän kohtaan sekin osui. Meinaan, sattuiko pahasti? Tekeekö ihan kipiää??

Olen järkyttynyt ja voin erittäin pahoin.

Mutta sali oli täynnä ja tilaisuus hieno.

SimoMäkelä

• Jäsen^^^
Ok. Mutta tsemppiä. Jatketaan tästä eteenpäin.

Arto Tuhkamuna

• Jäsen^^^
  • Liked: 518
  • Aina.
Oliko sali hieno ja..

Olli Immonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 721
    • Nettisivut
No niin, ei tarvitse odotella videota enää kovin kauaa. ;) Lisään videon linkin tänne tänään illalla.

Maatiaisjuntitar

• Jäsen^^^
  • Liked: 439
No niin, ei tarvitse odotella videota enää kovin kauaa. ;) Lisään videon linkin tänne tänään illalla.

Sittenpä nähdään ihan omin silmin miten täynnä se sali oli ja kuinka hieno tilaisuus.

Olli Immonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Nettisivut

Sittenpä nähdään ihan omin silmin miten täynnä se sali oli ja kuinka hieno tilaisuus.

Itse asiassa ei nähdä. Yleisöä ei kuvattu videolle, koska kaikki eivät ymmärrettävistä syistä halua naamaansa nettiin. Tilaisuutta ja paikalla ollutta yleisöä voi puolestaan ihailla takaraivoperspektiivistä muun muassa tästä kuvasta:

(http://tinyurl.com/d4sfaon)

SimoMäkelä

• Jäsen^^^

Hieno juttu. Ehkä ketjun keskustelun tasokin sitten taas nousee alhosta.

alussaolisana

• Jäsen^^^
  • Liked: 3219
  • 17 v.

Itse asiassa ei nähdä. Yleisöä ei kuvattu videolle, koska kaikki eivät ymmärrettävistä syistä halua naamaansa nettiin. Tilaisuutta ja paikalla ollutta yleisöä voi puolestaan ihailla takaraivoperspektiivistä muun muassa ...

Entäpä se sali? Näkyykö onko hieno?
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

nuiv-or

• Vieras
Siellähän oli monikulttuurisia hedelmämehuja, ilman monikulttuurisuutta emme olisi voineet pitää tätä tilaisuutta. Joten tavallaan monikulttuurisuus kyllä toimii. Tölkit olivat tosin tyhjiä, joten ei se sittenkään toimi. Videokamera näytti pieneltä aasialaistaustaiselta kameralta.

Sali oli hieno ja tilaisuus täynnä.

kekkeruusi

• Jäsen^^^
  • Liked: 3081

Itse asiassa ei nähdä. Yleisöä ei kuvattu videolle, koska kaikki eivät ymmärrettävistä syistä halua naamaansa nettiin. Tilaisuutta ja paikalla ollutta yleisöä voi puolestaan ihailla takaraivoperspektiivistä muun muassa ...

Entäpä se sali? Näkyykö onko hieno?
En tiedä, mutta tilaisuus kuulemma oli. Ja sali oli täynnä.

nitkunatku

• Jäsen^^^
  • Liked: 472
Lopettakaa jo tuo ärsyttävä paskanjauhanta.
Nyt tai joskus toiste.

SimoMäkelä

• Jäsen^^^

Ehkä Junes Lokka harjoittelee jo; siitä tulee kunnallispoliitikko.

nuiv-or

• Vieras

Onko tämä mielestäsi paskanjauhantaa:

http://hommaforum.org/index.php/topic,72512.msg1144313.html#msg1144313

andrus

• Jäsen^^^
  • Liked: 1313
Ilta loppuu pian.
"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

nuiv-or

• Vieras
Ilta loppuu pian.

Aikavyöhykkeet sosiaalinen konstruktio ja sali oli täynnä, tilaisuus hieno.

Tunkki

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 9843
No toivottavasti siellä oli väkeä ja puitteet kohdillaan.

SimoMäkelä

• Jäsen^^^

Mä luen noi sun paskanjauhanta jutut joskus paremmalla ajalla.

nuiv-or

• Vieras
Mä luen noi sun paskanjauhantajutut joskus paremmalla ajalla.

Ei äänitallenteita voi oikein lukea, ne täytyy kuunnella.

SimoMäkelä

• Jäsen^^^
No sitten kuunnellaan.

SimoMäkelä

• Jäsen^^^

Ok, kuunneltu on. Olihan siinä asiaa ja asennetta enemmän kuin paskan jauhantaa. Ja fiilis salissa oli varmasti saatanan kova (vaikka tyhjä olikin).

Olli Immonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Nettisivut
Tässäpä nyt vihdoin ja viimein videolla minun ja Jussin puheet monikulttuurisuus-seminaarissa Oulussa. Pahoittelemme kuvan ja äänen laatua:

http://www.youtube.com/watch?v=ovSyLZBz-Qo

Goldstein

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 745
  • The storm has arrived.
Tässäpä nyt vihdoin ja viimein videolla minun ja Jussin puheet monikulttuurisuus-seminaarissa Oulussa. Pahoittelemme kuvan ja äänen laatua:

Syytäkin pahoitella! Video on nimittäin pelkkää pikimustaa hiljaisuutta.

Eli tiedä sitten mistä syystä, mutta ainakaan mulla tuo ei lähde edes pyörimään. Muut tuben videot näkyy normaalisti, mutta olipa joku ehtinyt tuosta tykkäämäänkin, joten joko joku apruuvaa ulkoavaruudessa järjestettyä monikulttuuriseminaarianne tai sitten vika on taas jotenkin täällä päässä. 

Olisin muuten määkin vääntynyt paikalle, mutta aikataulu oli viime viikolla harvinaisen armoton. Toisaalta - täysi sali on täysi sali.  :P
"We sleep between the storm that was
and the storm which has to come" -Moonspell

nuiv-or

• Vieras

Hieno tilaisuus. Harmi, ettei näy kun tulen paikalle siinä loppuvaiheessa, eikä sitä, että sali on täynnä.

Roope

• Jäsen^^^
  • Liked: 89613

Syytäkin pahoitella! Video on nimittäin pelkkää pikimustaa hiljaisuutta.

Eli tiedä sitten mistä syystä, mutta ainakaan mulla tuo ei lähde edes pyörimään. Muut tuben videot näkyy normaalisti, mutta olipa joku ehtinyt tuosta tykkäämäänkin, joten joko joku apruuvaa ulkoavaruudessa järjestettyä monikulttuuriseminaarianne tai sitten vika on taas jotenkin täällä päässä. 

Kokeilitko klikata siitä otsikon alapuolelta "1 video" ja sieltä kuvaa? Siinä on toinen linkki, joka tuntuu toimivan.

http://www.youtube.com/watch?v=ovSyLZBz-Qo&feature=channel&list=UL
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Tragedian synty

• Jäsen^^^
  • Liked: 4517
  • "Leb' wohl, du kühnes, herrliches Kind!"
    • Tragedian synty – blogi kaikille eikä kenellekään
Minä, Scriptan tarkkaan lukenut netsi, huomasin että kansanedustajani Halla-aho toisti puheessaan asioita, joista on jo kauan sitten kirjoittanut. Eihän se toki hänen vikansa ole, sillä vastapuoli ei ole suostunut vastaamaan kritiikkin mitään eikä näin ollen uutta sanomista ole tarve keksiäkään. Ymmärrän nyt, miksi Scriptan päivitystahti on romahtanut: kaikki alkaa olla jo sanottu.

Miten olisi, jos video laitettaisiin etusivulle?

PS. Minulla toimi alkuperäinenkin linkki.
"That which can be destroyed by the truth should be."

– P. C. Hodgell, Seeker's Mask

AstaTTT

• Jäsen^^^
  • Liked: 1773
    • Rakkaudesta Suomeen
^ Bongasin kuvasta PS:n uusia oululaisehdokkaita, jotka ehkä ensimmäistä kertaa kuulivat nuivuudesta, joten varmaan oli paikallaan kerrata perusteet. Homma on sitten sitä varten, että kuulee uutuudet Suomesta ja maailmalta.

nitkunatku

• Jäsen^^^
  • Liked: 472
Video ei ollut käytännössä mitään muuta kuin vanhan asian toistoa. Mitään uutta ei kuultu. Mitään ei siis menettänyt, vaikkei ollut paikalla. Ehkäpä kohtalaisen turhauttavaa matkustaa Ouluun asti kertomaan samat asiat.  :facepalm: Immonen veti pidemmän korren, hänen puheessaan sentään oli jotain uutta. Olisin myös kaivannut yleisökommentteja ja -kysymyksiä.
Nyt tai joskus toiste.

guest3656

• Vieras
Video ei ollut käytännössä mitään muuta kuin vanhan asian toistoa. Mitään uutta ei kuultu. Mitään ei siis menettänyt, vaikkei ollut paikalla. Ehkäpä kohtalaisen turhauttavaa matkustaa Ouluun asti kertomaan samat asiat.  :facepalm: Immonen veti pidemmän korren, hänen puheessaan sentään oli jotain uutta. Olisin myös kaivannut yleisökommentteja ja -kysymyksiä.

Seminaari olikin Oulun ja Kainuun ps:n nuorten järjestämä. Maahanmuuton historia ja monikulttuurisuuden problematiikka tuli hyvin käsitellyksi. Eiväthän nämä asiat mihinkään muutu mutta ovat monille nuorille kuitenkin uusia asioita. Hyvä aloitus-setti nuorille nuiville. Oivaa oppimateriaalia peruskouluihin.

Horn Hill

• Jäsen^^^
  • Liked: 621
  • sika, äärivoimavara

Kyllä tämä oli ihan hyvä peruskurssi aloittelijoille. Syventävät opinnot voi sitten suorittaa vaikka täällä?
Vihaista puhetta.
Netin harmaa setä.

Tagit: