Kirjoittaja Aihe: 2014-04-23 PS: Halla-aho kysyy maahanmuuttobisneksen valvonnasta  (Luettu 39123 kertaa)

Taikakaulin

• Jäsen^^^
  • Liked: 4894
    • Luonnonperintösäätiö ostaa lahjoitusvaroin luonnonalueita ja rauhoittaa ne pysyvästi.
Lainaus
Halla-aho kysyy maahanmuuttobisneksen valvonnasta

Perussuomalaisten kansanedustaja Jussi Halla-aho kysyy kirjallisessa kysymyksessään maahanmuuttajien sosiaalitukien valvonnasta ja ohjautumisesta kuntien liike-elämään. Esimerkiksi Halla-aho nostaa Lieksassa vellovat epäilyt maahanmuuttajien suosimisesta harkinnanvaraisia sosiaalitukia myönnettäessä.

- Prosessien on oltava läpinäkyviä ja uskottavasti valvottuja, jotta kansan luottamus niihin säilyy. Kuntataloutta ei tule pönkittää valtiolta kunnan liike-elämään kanavoitavilla tulonsiirroilla, Halla-aho huomauttaa.

Väärinkäytösepäilyt Lieksassa kumpuavat vuoden 2012 tilintarkastuksesta, jonka mukaan harkinnanvaraisia sosiaalitukia on myönnetty maahanmuuttajille kantaväestöä väljemmin kriteerein. Sosiaalitoimen vastuuhenkilöille myönnettiin vastuuvapaus tavalla, joka helposti herättää epäilyn tilintarkastajien epäasianmukaisesta ohjailusta.

Hallituksen puheenjohtajalla oma lehmä ojassa

Lieksan kaupunginjohtaja ja sosiaalitoimi ovat puolustaneet maahanmuuttoa kuntataloutta piristävänä tekijänä. Valtion korvatessa vuosien ajan kunnan suorat pakolaiskulut ja elinkeinoelämän nauttiessa välillisesti myönnetyistä tuista, maahanmuutosta on tullut kunnalle kannattava bisnes.

- Kun vielä Lieksan kaupunginvaltuuston puheenjohtajan elinkeinona on maahanmuuttajien kotouttaminen yksityisessä perhekodissa, herää kysymys vähintään moraalisesta jääviydestä, Halla-aho painottaa ja kysyy:

- Voiko sama ihminen päättää pääosin valtion tulonsiirroilla elätettävien maahanmuuttajien sijoittamisesta kuntaan ja olla taloudellisesti riippuvainen näistä?

Halla-ahon mielestä kuntien on moraalitonta ottaa vastaan pakolaisia lähinnä kuntatalouden kohentamiseksi. Hän kysyy hallitukselta:

- Valvotaanko maahanmuuttajien harkinnanvaraisten sosiaalitukien maksukäytäntöjä riittävästi ja objektiivisesti sekä näkeekö hallitus ongelmana, jos pakolaisten vastaanoton perusteena on lähinnä valtiolta kunnalle ja sen luottamushenkilöiden liiketoimiin kanavoituvat tuet?

http://uutiset.perussuomalaiset.fi/halla-aho-maahanmuutto-on-lieksalle-kannattavaa-bisnesta/

YLE: Halla-aho teki kirjallisen kysymyksen lieksalaisten maahanmuuttajien sosiaalituista

Verkkouutiset: Halla-aho: Moraalitonta ottaa pakolaisia vastaan kuntatalouden piristeeksi
« Viimeksi muokattu: 23.04.2014, 15:54:04 kirjoittanut Taikakaulin »
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Golimar

• Jäsen^^^
  • Liked: 30245
  • Ego sum Spartacus
Tämä kommentti on ratkiriemukas.

Lainaus
Mahamed Mahamud Nur · Seuraa ·  Huippukommentoija · Helsingin yliopisto - Helsingfors universitet · 190 tilaajaa
Tulin suomeen 23 vuotta sitten olin maahanmuutaja olin kun Jussi halla-aho oli lapsi olen menestyny suomessa mitä pahaa ulkomailaisissa on kyllä tiedän et on huonoja puolia mutta on myös hyviä mutta
hyviä asioita ei mainita

http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/halla-aho-19378

rölli2

• Jäsen^^^
  • Liked: 1801
olisit mahamud nyt maininnut pari hyvää asiaa

Roope

• Jäsen^^^
  • Liked: 89613
Halla-ahon mielestä kuntien on moraalitonta ottaa vastaan pakolaisia lähinnä kuntatalouden kohentamiseksi.

Ei minusta, mikäli tämä sanotaan suoraan. Eri asia sitten on, onko vastaanotto oikeasti kuntalaisille hyödyllistä muuten kuin muutaman harvan hankkeeseen taloudellisesti ja poliittisesti kytkeytyneen näkökulmasta. Esimerkiksi Lieksan tulevaisuus myytiin mielestäni loppujen lopuksi pilkkahintaan.

Sen sijaan on ollut moraalitonta luoda kunnille tällaisia vinoutuneita insentiivejä, joiden vuoksi pienen ryhmän lyhyen tähtäimen taloudellisen edun ajaminen on houkutellut sivuuttamaan yhteisen pitkän tähtäimen edun ja yleensä myös kuntalaisten mielipiteet.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Sibis

• Jäsen^^^
  • Liked: 1303
"olen keksinyt huipputehokkaan höbläättörin! Tai itse asiassa SPR:n nätit tytöt vihjasivat prototyypistä maahan tunk tullessani.

Suomen BKT on noussut kohisten tuloni jälkeen monenlaisissa keksinnön mukanaan tuomissa busineksissä jolloin useampikin kehitysmaa saa
enemmän resursseja". "EU ja YK myös saavat olla kiitollisia!"

Nur jatkaa, että "höbläättörikeksinnön ilosanomaa levitetään menestyksellisesti eritoten kotimaahani. Muihinkin lähimaihin jotka ovat mieluusti vastaanottaneet ilosanomani".
Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

Jaakko Sivonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5727

Lainaus
Mahamed Mahamud Nur · Seuraa ·  Huippukommentoija · Helsingin yliopisto - Helsingfors universitet · 190 tilaajaa
Tulin suomeen 23 vuotta sitten olin maahanmuutaja olin kun Jussi halla-aho oli lapsi olen menestyny suomessa mitä pahaa ulkomailaisissa on kyllä tiedän et on huonoja puolia mutta on myös hyviä mutta
hyviä asioita ei mainita

On asunut 23 vuotta Suomessa, mutta ei vieläkään osaa kirjoittaa kunnollista virkettä?
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

Tosiasiallinen Nuiva

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 9796
  • On a mission from The God
Hyvä että tästä saatiin vihdoin eduskuntakysymys. Kiitoksen paikka on Halla-ahon lisäksi myös niille yksityishenkilöille jotka ovat penkoneet Lieksan asioita.
Ceterum censeo Multiculturam esse delendam

PlasticPaddington

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 84

Lainaus
hyviä asioita ei mainita

Luetun ymmärtäminen on selkeästi Mahamedin osaamisen vahvimpia osa-alueita.

eskonaama

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 773
Lainaus
Tulin suomeen 23 vuotta sitten olin maahanmuutaja olin kun Jussi halla-aho oli lapsi

Wikipeedian mukaan Jussilla on ikää näillä näkymin 42 vuotta. 42-23= 19. No, tämä tietysti selittää paljon. Mielestäni kyseessä alkaa jo ikänsä puolesta olla mies eikä lapsi, mutta onhan tämä taidettu nähdä että jossain paikoissa käsitykset ovat aina laajempia kuin meilläpäin. Myös lapsuutta koskien.
The most important aspect of arguing is that you counter your opponents argument, not that you start insulting your opponent.

Sitruunamelissa

• Jäsen^^^
  • Liked: 2003

Lainaus
hyviä asioita ei mainita

On asunut 23 vuotta Suomessa, mutta ei vieläkään osaa kirjoittaa kunnollista virkettä?

Hänen Facebookistaan näkyy, että ei pahemmin kiinnosta suomen kieltä käyttää, eikä muutenkaan normaaleja kirjoitetun kielen välimerkkejä. Ja Facebookissahan voi kuka tahansa ilmoittaa opiskelleensa missä tahansa. Facebookista myös näkyy seuraava tieto: "Worked at Kansalliset Maahanmuuttajat Kamut ry." Mikä yllätys.
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

kummastelija

• Jäsen^^^
  • Liked: 14240
Hyvä että tästä saatiin vihdoin eduskuntakysymys. Kiitoksen paikka on Halla-ahon lisäksi myös niille yksityishenkilöille jotka ovat penkoneet Lieksan asioita.
Thumbup. Kyllä, ElinaElina ja Hakare + muutama muu ovat tehneet hyvää työtä. Ihan jokainen kansalainen ei voi sanoa että aktiivisen kansalaistoimintani seurauksena tehtiin eduskuntakysely.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

guest7001

• Vieras
Julkiset menot ovat suorastaan räjähtäneet viimeisen kymmenen vuoden aikana. Ja Suomen ainoa kasvuala on yksityistetty sossuilu.

http://www.talouselama.fi/uutiset/tahan+on+suomi+mennyt+palkkasumma+teollisuudessa+42+sosiaalialalla+55/a2179159

Attendo, Mehiläinen, HDL, Sininauhasäätiö, huostaanotot ja mamubisnes ovat todella kannattavaa liiketoimintaa. Kaikille yhteinen nimittäjä on se, että veroja ei tarvitse maksaa... homma on säätiötetty tai voitot tilitetään Neitsytsaarille.

Osaisiko tästä "tutkiva zuurnalismi" laskea yhteen 2+2 ja alkaa hoitaa duuniansa? Eli miettimään, mihin helvettiin veronmaksajien rahat oikein menevät, kun ennätystuhlaamisesta huolimatta peruspalvelut heikkenevät koko ajan.

Eipä tietenkään, koska Jämsänkoskella ollaan nähty Citykarhu ja Putouksen vieraaksi on tulossa Jyrki Katainen.

koli

• Jäsen^^^
  • Liked: 12016
  • Impivaaran mylvivä härkä

Lainaus
hyviä asioita ei mainita

Tutustutaanpa tähän Nur Mehumattiin tarkemmin:
https://www.facebook.com/NurMuhamedKok
http://caalim68.puheenvuoro.uusisuomi.fi/kayttaja/caalim68

Tuo on Kokoomuksen oma somalilemmikki. Työskentelee Kansalliset Maahanmuuttajat Ry:ssä ja on ammatiltaan maahanmuuttokonsultti. Eli on yksi ratas mamubisneksen jatkuvasti paisuvassa koneistossa.
Mörökölli

guest7001

• Vieras
"Yrittäjä"?

Itsekin haluaisin olla yrittäjä ilman yrittäjäriskiä ja saada kuitattua palkkani ja liikevoittoni suoraan verovaroista.

Toisaalta tuohan on nimenomaan nyky-Kokoomuksen yrittäjyyttä. Ei sillä ole väliä, että se ei tuota mitään, koska se maksetaan yhteisistä varoista, eikä se silloin ole keneltäkään pois.

Jussi Pajunen ja Guggenheim käyvät tuosta tyyppiesimerkkinä. Kun se tulee velkana, eihän se ole mitään oikeaa rahaa.

kummastelija

• Jäsen^^^
  • Liked: 14240

Lainaus
hyviä asioita ei mainita

Tutustutaanpa tähän Nur Mehumattiin tarkemmin:
https://www.facebook.com/NurMuhamedKok
http://caalim68.puheenvuoro.uusisuomi.fi/kayttaja/caalim68

Tuo on Kokoomuksen oma somalilemmikki. Työskentelee Kansalliset Maahanmuuttajat Ry:ssä ja on ammatiltaan maahanmuuttokonsultti. Eli on yksi ratas mamubisneksen jatkuvasti paisuvassa koneistossa.

Lainaus Facebook-sivuilta:
Nur Muhammed on yli 20 vuotta Suomessa asunut somalitaustainen yrittäjä. Hän kampanjoi Espoossa otsikolla "maahanmuuttajien rikollisuus kuriin".

Noh... on sitä muutkin poliitikot samaa one-lineriä käyttäneet:
Lainaus
Yleiset ja yksinkertaistetut väitteet maahanmuuttajista – mitä sanovat asiantuntijat?

Hannu Tikkala
Suomalainen maahanmuuttokeskustelu näyttää olevan täynnä yksinkertaistuksia ja puolitotuuksia, joita keskustelijat käyttävät omassa poliittisessa työssään hyväkseen.
Esimerkiksi kansanedustaja Teuvo Hakkarainen (ps) on todennut, että maahanmuuttajat ovat rikostilastoissa yliedustettuina. Tilanne kuitenkin tasoittuu, kun rikosten määrät suhteutetaan eri väestöryhmien taustatekijöihin kuten ikään ja työttömyyteen

http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/yleiset-ja-yksinkertaistetut-vaitteet-maahanmuuttajista-mita-sanovat-asiantuntijat/

Tule apuun Iliman! Täällon kokoomuslainen somaliyrittäjärasisti!
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

J.M

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 7301
  • Inhorealisti ja paatunut pessimisti
...

Osaisiko tästä "tutkiva zuurnalismi" laskea yhteen 2+2 ja alkaa hoitaa duuniansa? Eli miettimään, mihin helvettiin veronmaksajien rahat oikein menevät, kun ennätystuhlaamisesta huolimatta peruspalvelut heikkenevät koko ajan.

Eipä tietenkään, koska Jämsänkoskella ollaan nähty Citykarhu ja Putouksen vieraaksi on tulossa Jyrki Katainen.

Ei varsinaisesti liity ketjun aiheeseen, mutta tuosta tuli mieleen, että Jan Hurri on kunnostautunut penkomaan euroon liittyvää tunkiota ihan kiitettävästi. Jaksaisikohan hän välillä muiden kiireiden ohessa tehdä analyysia myös Suomen sisäpolitiikasta... Niitä kirjoituksia minä lukisin mielenkiinnolla.
Punavihreäthän tunnistaa jo siitä, että heidän toimintansa ja heidän toimintansa tulokset saavat kenen tahansa kasvot joko punoittamaan tai vihertämään. jäsen Veikko

"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

guest7001

• Vieras
Ei varsinaisesti liity ketjun aiheeseen, mutta tuosta tuli mieleen, että Jan Hurri on kunnostautunut penkomaan euroon liittyvää tunkiota ihan kiitettävästi. Jaksaisikohan hän välillä muiden kiireiden ohessa tehdä analyysia myös Suomen sisäpolitiikasta... Niitä kirjoituksia minä lukisin mielenkiinnolla.

Tätä olen itsekin ihmetellyt. Kaikki osaavat taloustoimittajat jauhavat Eurokriisistä vuodesta toiseen, mutta kotimaisesta paskatunkiosta ei kirjoita kukaan, vaikka menossa on Suomen yksityisen sektorin ryöstö ja tappotalkoot. Kaikki uhrataan julkisen sektorin porsastelun alttarille ja veroastetta hilataan tasaisen tappavasti ylöspäin.

Ainoastaan muutama eläkeläinen (tai eläkeikäinen) on uskaltanut puhua suunsa puhtaaksi. Pauli Vahtera, Tauno Matomäki, Kalle Isokallio, Raimo Sailas ja viimeksi Heikki Koskenkylä.

Kellään muulla ei ole mitään sanottavaa. Halla-Ahon yksittäisten ulostulojen lisäksi Suomella ei ole edes tarjolla vaihtoehtoista oppositiopolitiikkaa.

Ehkä me sitten ansaitsemme tulevan konkurssimme.

J.M

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 7301
  • Inhorealisti ja paatunut pessimisti
On mielestäni melko omituista, että esimerkiksi Pohjois-Karjalan persuedustaja Osmo Kokko ei käsittääkseni ole millään lailla ottanut kantaa eduskunnassa tai sen ulkopuolella Lieksassa vellovaan maahanmuuttosotkuun.
Punavihreäthän tunnistaa jo siitä, että heidän toimintansa ja heidän toimintansa tulokset saavat kenen tahansa kasvot joko punoittamaan tai vihertämään. jäsen Veikko

"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

imaginaariluku

• Vieras
Tätä olen itsekin ihmetellyt. Kaikki osaavat taloustoimittajat jauhavat Eurokriisistä vuodesta toiseen, mutta kotimaisesta paskatunkiosta ei kirjoita kukaan, vaikka menossa on Suomen yksityisen sektorin ryöstö ja tappotalkoot. Kaikki uhrataan julkisen sektorin porsastelun alttarille ja veroastetta hilataan tasaisen tappavasti ylöspäin.
Minkälainen työura on edessä, jos julkisesti haukkuu työnantajaansa? Avainsanat: YLE-vero ja lehdistötuki. Eläkeläisillä ei ole menetettävää, silloin voi sanoa sanottavansa ilman pelon ilmapiiriä.

On hienoa, että Suomessa on edes yksi kansan edustaja, eikä vain ammattinimikkeeksi muodostunut kansanedustaja.

Jussi Halla-aho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1896
  • Pullohartiainen vinkuheinä. Älykääpiötohtori.
Kaupunginvaltuuston pj Ari Marjeta jo lähestyy Fb:ssä ja uhkailee rikosilmoituksella. Tämä näyttää olevan ns. normaali lieksalainen tapa.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

guest7001

• Vieras
Kaikissa totalitäärisissä järjestelmissä on yksi yhteinen piirre: Teot eivät johda vastuuseen, vapaa sana vain.

uuninpankko

• Jäsen^^^
  • Liked: 1881
Kaupunginvaltuuston pj Ari Marjeta jo lähestyy Fb:ssä ja uhkailee rikosilmoituksella. Tämä näyttää olevan ns. normaali lieksalainen tapa.

Erinomaista, upeaa, mahtavaa  ;D ;D

Kiitos, hyvä Halla-aho, että kävit Lieksassa puhumassa. Kiitos myös MTV:lle, joka teki todellisen karhunpalveluksen paikalliselle maahanmuuttosektorille.

Nyt vaan pökköä pesään!

Mielestäni tuota Marjetan rikosilmoituksella uhkailua kannattaa jakaa, mikäli mahdollista.

Jaakko Sivonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5727
Hänen Facebookistaan näkyy, että ei pahemmin kiinnosta suomen kieltä käyttää, eikä muutenkaan normaaleja kirjoitetun kielen välimerkkejä. Ja Facebookissahan voi kuka tahansa ilmoittaa opiskelleensa missä tahansa. Facebookista myös näkyy seuraava tieto: "Worked at Kansalliset Maahanmuuttajat Kamut ry." Mikä yllätys.

Mielenkiintoinen oksymoron tuo nimi "Kansalliset maahanmuuttajat". Vähän kuin "oikeistolaiset sosialistit".
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

uffomies

• Jäsen^^^
  • Liked: 1157
Noiden ilmoitusuhkien ja tutkimusten perusteella Jussi on varsinainen kriminaali, muiden harmiksi varmaan tosiasioiden kertomista ei VIELÄ ole kriminalisoitu. Taas "jännittää" miten tuo realisoituu varsinaiseksi rikostutkimukseksi tai jopa tuomioksi. Joku perusherkkä muu voisi tehdä tutkintapyynnön näistä aiheettomista ilmoituksista ....
Satu Punahilkasta heijastaa hyvin tänä päivänä esiintyvää tarinaa pakolaisten joukossa Eurooppaan soluttautuvista terroristeista
Saksan viranomaiset varuillaan maahan soluttautuneista islamisteista
Arhinmäki - "Vastenmielisiä yhdistämisiä leimaamistarkoituksella"

Kulttuurirealisti

• Jäsen^^^
  • Liked: 5196
Kiinnostaa, että minkä rikoksen Marjeta luulee tuossa tapahtuneen? Jos kunnianloukkauksen, niin omistussuhteet ja asemat noissa selvityksissä ja ek-kysymyksessä varmaan on oikein kerrottu? Ja poliitikolla on muutenkin korkeampi kynnys, että kunnianloukkaus täyttyy.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. … tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata.” - Chomsky

guest7001

• Vieras
Vuonna 2012 Lieksa sai valtionosuuksia yli 35 Miljoonaa Euroa.

Eli ei ihme, että Lieksassa tälle toiminnalle on kannatusta.

Kyllä noilla rahoilla parit säätiöt ja perhekodit saa nopeasti pystyyn.

Ja jälleen kerran: Julkista rahaa voi Suomessa polttaa kuin roskaa. Menot vain kasvavat, vaikka menojen maksajat vähenevät. Mutta ketään ei kiinnosta, kun velkaa saa halvalla.

Sairasta.

Edit: Korjasin väärän luvun.

P

• Jäsen^^^
  • Liked: 11987

Erinomaista, upeaa, mahtavaa  ;D ;D

Kiitos, hyvä Halla-aho, että kävit Lieksassa puhumassa. Kiitos myös MTV:lle, joka teki todellisen karhunpalveluksen paikalliselle maahanmuuttosektorille.

Nyt vaan pökköä pesään!

Mielestäni tuota Marjetan rikosilmoituksella uhkailua kannattaa jakaa, mikäli mahdollista.

Hyvä että uhkailee. Toivottavasti tekee mahon rikosilmoituksen, niin saadaan herralle lisää näkyvyyttä. Kunnallispolitikon julkisen tehtävän hoitamista, varsinkin kun on kyse valtuuston pj:stä saa arvostella hyvinkin rajusti. Jos Marjeta ei sitä tiedä/ymmärrä, niin voi Lieksaa. Kertoo kaiken henkilön "pätevyydestä". ;D
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

P

• Jäsen^^^
  • Liked: 11987
olisit mahamud nyt maininnut pari hyvää asiaa

Mamuja oli huomattavasti vähemmän, kun Halla-aho oli 20-vuotias "lapsi" vuonna 1991?  ;D  Taisivat bussit olla silloin kulkematta ja paikat siivoamatta? Mutta eikös Jussi Halla-ahon isä ole/ollut bussikuski?
« Viimeksi muokattu: 23.04.2014, 19:18:37 kirjoittanut P »
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

hakare

• Jäsen^^^
  • Liked: 877
  • Ajattele, mitä sanot, ettet sano mitä ajattelet !

Ja niin sai taas sankaripoliisi Nurminen töitä. Ehkä sittenkin on mobilisoitava tähänkin kuohuttavaan kunnianloukkausrikoksen selvittelyyn koko "analyysiryhmä", joka lienee sopivasti vapautunut tutkimasta lieksalaisten rakennusten kuvia.
Muuten olen sitä mieltä, että suvaitsevaisuus pitää kriminalisoida. Lievemmistä tekomuodoista sakkoja, mutta törkeästä suvaitsevaisuudesta (esim. turvapaikkahuijarin kätkeminen) väh. 2 vuotta kuritushuonetta.

Tagit: