Kokoontumisvapauden turvin järjestetty julkinen ja avoin keskustelutilaisuus sabotoitiin.
Miten sabotoidaan korporaatiokommunistin JULKINEN ja AVOIN keskustelutilaisuus? Tulemalla paikalle. Korporaatiokommunistisen roskaväen, kuten muutaman ääliömäisen kakkahutun mielestä JULKISEEN JA AVOIMEEN keskustelutilaisuuteen ei saisi tulla kuin kutsuvieraat.
No entä se sabotointi? Huutelemalla väliin. Sillälailla. Korporaatiokommunistisen roskaväen ja rötösherran avoin keskustelutilaisuus ei siis ole avoin. SanaT AVOIN JA JULKINEN ovat kokoomuksen kohdalla kusetusta. Mitäpä jos Ile järjestäisit vain SULJETTUJA ja VARATTUJA PUHEENVUOROJA sisältävät vaalitilaisuudet. Ei tarvitisi sietää idioottijärjestäjän lätinää kun oman valinnan seurauksena syntyy tuloksia jotka eivät miellytä.
Seurauksena oli se, että tilaisuuteen saapuneet eivät saaneet käyttää kokoontumisvapauttaan.
Totta helvetissä saavat käyttää. Korporaatiokommunistisen paskasakin tunnusomaisena piirteenä on munattomuus. Jos kokoomuksen kannattajalla olisi selkärankaa, laittaisi paskahousu puhelimensa pois ja heittäisi itse helvettiin väen joka ei osaa käyttäytyä. Vaan ei ole turkulaisella roskaväellä mitään aikomusta tehdä ITSE tarvittavaa järjestyksenvalvontaa. Aina ollaan soittamassa poliisia jota on ITSE VÄHENNETTY. No nauti korporaatiokommunisti seurauksista.
Tarinan opetus. Kokoomuslaisen poliitikon AVOIN JA JULKINEN vaalitilaisuus on oikeasti SULJETTU JA MUODOLLINEN. Sinne kokoontuu munattomia ja kädettömiä tolloja jotka eivät edes itse osaa poistaa paikalle sattuvaa häirikköjen laumaa. Morjens. Ei ihme että Suomi on niin huonossa hapessa kun pääministeripuolue on kädettömiä tolloja täynnä ja vielä sotilasarvolla varustettuna. Ei halunnut korporaatiokommunisti maksaa järkkärille ja nyt rutisee lehdessä. Kaiken lisäksi täysin valheellisesti ja vääristellen että kyse on muka kv selkkauksesta. No ehkä Turun lähiöt on niin kansainvälisiä että selkkaus kun selkkaus on kansainvälinen, kiitos Ilen ja maahanmuuttopolitiikkansa.
PS Mitä teen kun häirikkö iskee?
1. Ensin TILAISUUDEN JÄRJESTÄJÄ PYYTÄÄ häirikköä poistumaan paikalta. Mikä voi olla korporaatiokommarin housuihin lirahtaneen ruskean takia hieman vaikeaa, mutta näin se menee.
2. Toistetaan pyyntö.
3. Selvitetään tarvitseeko henkilö ohjausta kädestä pitäen.
4. Vasta kun häirikkö vastustelee, tai jos mukana uhkaus tai on kättäpitempää, astalo, puukko tai muu vaarallinen ase, soitetaan POLIISI. Ei ennen koska kokoomus on höylännyt poliisin määrän niin pieneksi ettei kaiken saatanan maailman kissanristiäisiin ole enää varaa osallistua .