Kirjoittaja Aihe: Yleinen Iikka Kivi -ketju  (Luettu 165885 kertaa)

Roope

• Jäsen^^^
  • Liked: 109066
Vs: Yleinen Iikka Kivi -ketju
« Vastaus #690 : 09.08.2022, 12:00:00 »

Lainaus
Iikka Kivi
@KoomikkoKivi
EU-kansalainen: Miten venäläiset voivat olla niin julmia että iloitsevat vain kesästä vaikka oma valtio murhaa viattomia siviilejä

Myös EU-kansalainen: No joo, annettiin 30 000 ihmisen hukkua Välimereen, mutta ei tässä nyt koko maailmaa voida pelastaa pitää muistaa nauttia

"Asiantuntija olen tosin vain yhdessä asiassa ja se on vitsien kirjoittaminen."
– Iikka Kivi
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Näkkileipä

• Jäsen^^^
  • Liked: 2416
« Vastaus #691 : 12.08.2022, 21:25:23 »
Lainaus käyttäjältä:  Ilkka Kivi
Asiantuntija olen tosin vain yhdessä asiassa ja se on vitsien kirjoittaminen

Ihan jokainen ihminen osaa kirjoittaa vitsejä, lapsista aikuiseen, kulttuurista riippumatta, eikä siihen todellakaan mitään ammattitaitoa tai asiantuntijaa tarvita. Se onkin sitten ihan eri asia, ovatko ne kirjoitetut vitsit hauskoja, kenenkään muun kuin kirjoittajan omasta mielestä.

Tuo näkyy hyvin Facebookin huumoriryhmissä, jotkut selvästi itse keksityt vitsit naurattavat monia ihmisiä ja jotkut eivät juuri ketään.

Vai viittaako tuo asiantuntija siihen, mistä asioista ja näkökulmasta nyky yhteiskunnassa, saa kertoa hauskoja vitsejä ja mistä asioista ja näkökulmasta täytyy olla ihan hiljaa?

Tosin tuo yllä oleva Titityy, kertoo kansalaisille ettei Ilkka Kivi selvästikään ymmärrä, mikä ajatus on soveliasta julkaista ja mikä ajatus on parasta pitää vain omana tietonaan oli sitten millainen koomikko hyvänsä.

Charlie

• Jäsen^^^
  • Liked: 2308
  • terrorijärjestöt lakkautettava
« Vastaus #692 : 15.09.2022, 13:10:05 »
Rasti seinään: voin ilokseni pistää tänne Iikan twiitin muussa kuin pilkkausmielessä. Ehkei se olekaan niin toivoton kommari kuin olen luullut. Hyvä Iikka! Liittyy siis Liberaalipuolueen viimeaikaiseen #leikattavaalöytyy -kampanjaan, jossa Liberaalipuolueen aktiivit ovat käyneet valtion budjettia tietopyynnöin kohta kohdalta läpi ja tehneet kovalla kädellä leikkausehdotuksia.

Lainaus
Ensin valitetaan, ettei oikeisto tee konkreettisia leikkausehdotuksia.

Ja kun pienpuolue tekee ison työn ja  erittäin perusteellisen listan, niin sitä vähätellään ja mitätöidään.

Vähän on ylimielinen ote nyt. Sanokaa ennemmin suoraan, että mistään ei saa leikata.

Lainaus
Minuakin näin vasemmistolaisena kiinnostaa tietää, mihin kaikkeen valtio käyttää rahaa. Eikä leikkaaminenkaan ole minulle ongelma, turkistarhauksen tukirahoista voi aloittaa.

Siksi vähän ihmettelen vasemmiston nihkeää suhtautumista listaan.