UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 4110409 kertaa)

Swen OF Sweden

• Jäsen^^^
  • Liked: 2048
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #21030 : 03.02.2019, 17:01:43 »
Omalta kohdaltani olen ollut tyytyväinen kun itseltäni on joitakin viestejä poistettu ja joitakin viestejä olen itse pyytänyt poistettavaksi. Hyvä näin!!

Sen sijaan ihmettelin tässä eilen, että jos raiskauksen uhria nimittelee baarihuoraksi niin siitä ei tipu mitään lomaa, kun huomattavasti lievemmistäkin on laitettu lomalle.

Jorma Teräsrautela

• Jäsen^^^
  • Liked: 2049
  • Pimeä voima
« Vastaus #21031 : 03.02.2019, 17:15:56 »
Alla oleva viestini poistettiin, koska se kai oli väärässä paikassa. Näin hieman vaivaa tuon keskustelun litterointiin nauhoituksesta, joten olisiko liikaa vaadittu, jos sen saisi vain siirettyä johonkin sopivampaan ketjuun?

Roskis / Tv- ja radiovinkkejä käyttäjiltä (keskustelu ohjelmista muualla)
« kirjoittanut Jorma Teräsrautela  02.02.2019, 20:22:39 »

Viestisi oli ihan asiallinen, vain täysin väärässä paikassa. Kerro minkä otsikon haluat keskusteluketjulle aiheesta, niin palautan viestisi ja vastauksen siihen Kylänraitille omaksi ketjukseen.

Editoin Tv- ja radiovinkkejä -ketjun otsikkoon, että se ei ole keskusteluketju, kuten ketjun aloitusviestissä on selvästi mainittu. Ja muutamaan kertaan sen jälkeenkin.

Lisäys: Ohjelmista voi avata sen keskusteluketjun ja laittaa sitten Tv- ja radiovinkkejä -ketjuun linkin kyseiseen ketjuun. Keskustelu toivottavaa, mutta oikeassa paikassa.

Hieno juttu, jos järjestyy - Ketjun otsikkona voisi olla "Miksi Terttu nauroi?"

Älkää työ pojat säästelkö niit sokerloitanne! Myö uijjaan koht.

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5963
  • The sloganist
« Vastaus #21032 : 03.02.2019, 17:22:29 »
Omalta kohdaltani olen ollut tyytyväinen kun itseltäni on joitakin viestejä poistettu ja joitakin viestejä olen itse pyytänyt poistettavaksi. Hyvä näin!!

Sen sijaan ihmettelin tässä eilen, että jos raiskauksen uhria nimittelee baarihuoraksi niin siitä ei tipu mitään lomaa, kun huomattavasti lievemmistäkin on laitettu lomalle.

Monesti menee asioita ohi, sitä varten on se "ilmoita valvojille" -nappi. Viitsitkö avata tarkemmin mikä postaus ja missä ketjussa?

Edit - mennyt näemmä moderaation lapsiveden mukana ja näin ollen myöskin postauksesta tehty raportti. Asia on huomioitu ja annettu ns. isän kädestä.
« Viimeksi muokattu: 03.02.2019, 17:48:50 kirjoittanut hulaq »
Iudex illius ero

simppali

• Jäsen^^^
  • Liked: 6290
  • junior koodari
« Vastaus #21033 : 04.02.2019, 02:10:06 »
Onko kepua/sipilää koskevaa ketjua,,tuo Sipilän talo tms. on hieman samaan aiheeseen jumiintunut, moderaattorin valvovan silmän alle.

newspeak

• Vieras
« Vastaus #21034 : 04.02.2019, 20:25:02 »
Nyt kun eräs ketju on siirretty perikseen, saanko toistaa poistetut argumenttini pissan tärkeydestä islamissa? Kyse on kuitenkin monien muslimien tapakulttuuria ohjaavasta uskonnollisesta opetuksesta, joten kyse ei ole mistään vähäisestä asiasta heille.

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4789
  • Understanding is a three-edged sword.
« Vastaus #21035 : 04.02.2019, 22:44:35 »
Nyt kun eräs ketju on siirretty perikseen, saanko toistaa poistetut argumenttini pissan tärkeydestä islamissa? Kyse on kuitenkin monien muslimien tapakulttuuria ohjaavasta uskonnollisesta opetuksesta, joten kyse ei ole mistään vähäisestä asiasta heille.

Kaipa se argumentointisi Peräkammariin jotenkuten mahtuu.

newspeak

• Vieras
« Vastaus #21036 : 04.02.2019, 23:02:19 »
Ei se aina mahdu sinnekään.

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 25608
  • Easter Worshipper
« Vastaus #21037 : 05.02.2019, 08:09:29 »
En siis vaatinut käymään lävitse jokaista poistoa erikseen, vaan pyysin poistajia sanomaan muistikuvansa siitä, millaisista syistä viestejäni on yleensä poistettu, eli ovatko syynä olleet yleensä esim. kirosanat vaiko esim. liian pitkät lainaukset tekijänoikeuden suojaamasta materiaalista.

Kun mietin keskustelutyyliäsi vuosien takaa, niin voisin arvata, että spagettiketjun ollessa vielä aktiivinen, viikate on saattanut heilahtaa siellä jonkun kerran. Keskustelu kävi välillä sen luonteiseksi, että lopulta koko spagetti suljettiin. Ei johtunut sinusta vaan aiheesta.

Mutta vaikka suhtaudut uskontoon/uskontoihin samalla tavalla kuin silloinkin, niin kielenkäyttösi eri tavalla asioihin suhtautuviin (hommalaisiin) on salonkikelpoistunut melkoisesti. Kiitos sinulle siitä.

En pysty muistamaan olenko itse vasikkanappia siellä painellut, mutta ainakin muutamaan kertaan pyytänyt keskustelijoita huomaavaisuuteen toisiaan kohtaan ja yleisesti ehkä moderaatiota pyytänyt ylilyöntejä siivoamaan. Varmaan myös omia viestejäni lähti siitä sekasotkusta melkoisesti.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Deputy M

• Nyt on ruuti kuivaa
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1957
  • Deputy M ratsasti kaupunkiin
« Vastaus #21038 : 05.02.2019, 15:10:35 »
...Varmaan myös omia viestejäni lähti siitä sekasotkusta melkoisesti...
Totta joo, aika usein poistetaan myös viestiin vastanneita, vaikka ovat syyttömiä sääntöjen rikkomiseen. Se on valitettavaa, mutta näinhän se menee  ;)
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Gleb

• Jäsen^^^
  • Liked: 201
« Vastaus #21039 : 05.02.2019, 18:29:08 »
Edit: Oulun ja Helsingin tapausten jälkeen asioista on puhuttu miltei kaikissa medioissa suhteellisen suoraan ja todettu, että tietyistä maista tulevat turvapaikanhakijat (miehet) ovat uhka. Jos vihapuheella tarkoitettaisiin kaikkea sitä miksi se täällä halutaan ymmärtää (ja uhriutua sen varjolla varmuuden vuoksi), mitään tällaisia artikkeleita ja julkisia kommentteja ei olisi koskaan nähty.

Jo vuosikaudet ovat kaikki omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset tienneet sen tosiasian, että tietyistä maista tulevat turvapaikanhakijamiehet ovat uhka, tähän saakka sen toteaminen ääneen on luokiteltu kategorisesti vihapuheeksi ja rasismiksi.

Nyt on ilmeisesti vihdoinkin tultu pisteeseen, jossa "laatu"media ei enää pysty selittämään ja pimittämään mustaa valkoiseksi, kiitos someaktiivien ja vaihtoehtomedioiden.

HC-suvakit nyt tuskin tulevat koskaan myöntämään sitä, että "rasistit" olivatkin "vihapuheissaan" oikeassa, ja he itse väärässä.

Jätit sitten näppärästi itse asian sivuun ja vastasit johonkin josta ei edes ollut kyse.

Pointtini oli se, että kuka olisi voinut kuvitella puoli vuotta sitten että päämedioissa julkaistaan artikkeleita ja kolumneja joissa kirjoitetaan lähi-idästä ja afrikasta saapuneiden turvapaikanhakijoiden lastenraiskailuista yhtä suoraan kuin nyt?

Se mikä oli vielä viime syksynä kategorisesti vihapuhetta ja rasismia, on nyt yhtäkkiä muuttunut valtamedioissa asialliseksi maahanmuuttokritiikiksi.

Nämä HC-suvakkien masinoimat vihapuhe-kampanjat taas eivät ole mitään muuta kuin epätoivoinen yritys saada kansalaisten mielipiteitä suitsituksi, se ei tule onnistumaan.

Kertoo kaiken oleellisen näiden mielenliikkeistä se, että ihmisten suuttumusta lastenraiskaajia kohtaan pidetään paljon suurempana uhkana yhteiskunnalle kuin itsessään lasten raiskaamista.

https://hommaforum.org/index.php/topic,127834.msg3008346.html#msg3008346

No eihän siihen taas kauaa mennyt, kun Glebin piti tulla tänne ihmettelemään moderoinnin mielenmaailmaa. Vaikka ihan tarkoituksella sitä välttelinkin.

Noin joka toinen kommenttini on viime päivinä poistettu vaikka niissä nyt taas ole ollut mitään poistamisen arvoista. Lainauksen punaisella korostettu kommentti on poistettu, mutta anatallin vastaus lainauksen kera vähemmän yllättäen edelleen esillä. Moderoinnille huomautukseksi, että jos poistat jotain, yritä edes olla looginen.

Samaan hengenvetoon voi muistella myös edellistä bänniäni. Viestini poistettiin, koska se ei sopinut ketjuun A. Perustelu oli, että koska ketju B. Kysyin täällä että miksi viesti sopii paremmin ketjuun B kuin ketjuun A, vaikka todellisuudessa se sopii kumpaankin yhtä hyvin tai huonosti. Neuvoja tuli toki kaikkeen muuhun mutta ei siihen, kumpaan ketjuun viesti sopii, ja että miksi se sopii toiseen mutta ei ensimmäiseen.

Palkinnoksi moderoinnin käsittämättömästä perseilystä KGB menetti vaihteeksi ajan ja tajun käsityksen ja heitti toisella varoituksella sekä vuoden bännillä. Vain koska moderointi ei pystynyt vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen, jonka kysymyksen moderointi oli itse omalla perseilyllään aiheuttanut.

Että jos tänne kerran on perustettu ketju, jossa saa teoriassa kysellä moderoinnin tekemisien perään, niin mitään erityistä suurempaa haittaa ei varmaan olisi siitä, että täällä voisi kysellä moderoinnin tekemisien perään ilman että siitä jaellaan mielivaltaisesti varoituksia ja vuoden bännejä.

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4906
  • A spherical bastard
« Vastaus #21040 : 05.02.2019, 19:27:13 »
Kun näemmä et mitään oppinut, ei pitkitetä tuskaa enempää.
Aivoton ja päätön maan johto on

Ei kun
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Sitä mieltä minä oon

Risto A.

• Jäsen^^^
  • Liked: 6851
« Vastaus #21041 : 06.02.2019, 23:57:20 »
Fonttileikit riittävät jo, samoin yleinen ja erityinen pohdinta kirjapainotekniikasta. Lienee keskeisin aiheeseen liittyvä ja liittymätönkin mennyt jo perille lukijakunnalle täällä. Eiköhän itse kampajastakin ole jotain vielä kommentoimatta.

Pyytäisin moderoinnilta armelisaisuutta, sillä fonttihomma ei ole vielä loppuunkäsitelty ja asia on erityisen vakava.
premissi = tarkalleen määritelty juurisyy

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 21751
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #21042 : 07.02.2019, 00:06:08 »
Minustakin kirjapainoammattilaisena esitettiin väärää tietoa.
Reservaatin asukki.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 23351
  • antikomintern
« Vastaus #21043 : 07.02.2019, 00:28:07 »
^^ ja ^

OM:n propaganda vihapuheesta ja kampanja yleisen ilmapiirin muokkaamiseksi pelottelulla ilmiannoille sopivaksi on tuon ketjun aihe ja iskulauseessa käytetty fontti ja sen sisältämä viesti oli/on elimellisesti tuohon kuuluvaa ja keskustelun arvoista.

Jos asia on sitten otsikkoon ja teemaan nähden off topicia, niin sopii käsitellä muualla. Erillinen ketju kirjapainotekniikasta kaikkine nyansseineen sopii varmasti Peräkammariin.

Kun nyt ei tuota fonttiasian vakavuutta ennalta voi arvioida, eikä muutenkaan kommenttien ennakkotarkastusta ole, niin jää jäsenen itsensä arvioitavaksi, kuinka toimia nyt tässä (ja yleensäkin). Ymmärrystä ja armeliaisuutta toki osoitetaan, jos kommentti on ketjun keskustelun kannalta tärkeä.

Kommunisti-muslimi

• Vieras
« Vastaus #21044 : 08.02.2019, 20:00:21 »
Kenelle annetaan seuraava banni ja mistä syystä?

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 57753
  • Ei maata ilman kansaa, ei kansaa ilman verilinjaa
« Vastaus #21045 : 08.02.2019, 20:04:29 »
Kenelle annetaan seuraava banni ja mistä syystä?

Kappas kun täällä ei ole mitään kristallipalloa käytössä, niin paha sanoa.

Jos ei ole mitään järkevää asiaa moderoinnista, niin älä kirjoita tähän ketjuun.
Äänestys: Etnonationalismi, kyllä vai ei? Eli kannatatko vai etkö? Käy antamassa äänesi!

https://hommaforum.org/index.php/topic,129465.0.html

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 25628
« Vastaus #21046 : 10.02.2019, 01:03:30 »
Mihin hukkasitte nikin Sivullinen.?

O. M. Hietamaa

• Sutkauttelija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1928
« Vastaus #21047 : 10.02.2019, 01:18:21 »

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Liked: 35938
  • Tervalaivan orja
« Vastaus #21048 : 10.02.2019, 01:37:32 »
Minä tykkään, kun bullshitin aanelosten kunkku poistettiin. Hän kirjoitti jäsen sivullisesta sivun ja toisen ja kolmannenkin. Oli ehkäisylistallani. Toisaalta, poistetaanhan minultakin melkein kaikki, pärstäkerroinHommaahan tämä nykyään on. En kuitenkaan malta vielä luopua, vaali-ilta tulee olemaan hektinen, kai @kgb :llä on piuhat ojennuksessa, laitetaan lagia!  ;)

Vaalit ja myrskyisä jälkipeli. Pitää kait minun sitten jättää hyväksyttävien viestin teko paremmin osaaville, ja siirryttävä Homma 2.0:aan, jossa käyttäjä poistaa moderaattorien ajan säästämiseksi itse viestinsä jo ennen sen lähettämistä.

Iltapäivälehdillä voisi olla valmis lööppipohja, jossa lukee: "Persu mokasi jälleen". Siihen alapuolelle sitten vain vaihdettaisiin nimi ja paikkakunta.  - Jussi Halla-aho

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21049 : 10.02.2019, 01:44:42 »
Mihin hukkasitte nikin Sivullinen.?

Ei ole nikkiä hukattu mihinkään eli voit nautiskella kätevästi sivullisen vanhoista kirjoituksista edelleen vaikkapa tuosta O. M. Hietamaan tarjoamasta linkistä. Ylläpidolla tuli vain mitta täyteen tuon 24.1.2019 kirjoituksen jälkeen (lue pari viestiä siitä eteenpäin). Tyyppi on jo kertaalleen noussut ikibannista takaisin, mutta halusi jatkaa edelleen samalla linjalla.

Uuno: Todennäköisyys sille, että viestit päätyvät roskiin pienenee huomattavasti sillä, että viesteissä on asiaketjuissa pituutta enemmän kuin muutama sana. Roiskimiset voi hoitaa Peräkammarissa ;)
Äänestys: Etnonationalismi, kyllä vai ei? Eli kannatatko vai etkö? Käy antamassa äänesi!

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Tervalaivan orja
« Vastaus #21050 : 10.02.2019, 02:05:59 »
Todennäköisyys sille, että viestit päätyvät roskiin pienenee huomattavasti sillä, että viesteissä on asiaketjuissa pituutta enemmän kuin muutama sana. Roiskimiset voi hoitaa Peräkammarissa ;)[/color]

(Vittu) missä kohtaa säännöissä lukee, että yksirivinen on automaattisesti paska (en ole lukenut niitä, enkä lue)? Arvostan sinua hyvänä ja asioista selvää ottavana ja julkaisevana kirjoittajana. Joku kuitenkin poistaa Uunon yksiriviset kategorisesti, no ei kaikkia, ja onhan osa niistä paskaa ja paskaksi tarkoitettukin, mutta 30000 kärpästä ei voi olla täysin väärässä, osa paskasta on hyvää.

Foorumin houkuttelevuutta muille kuin meille vanhoille pieruille lisää sarkastinen huumori, joka minusta on aina ollut vahvin aseemme. Mamukriittisyys on hauskaa ja se on väärin, sitähän jo Timo Harakka (sdp) aikoinaan valitti ja minusta osoite oli selvä. Saattaa siinä ohessa mennä kaaliin totuus jos toinenkin. Tässä yksiriviset toimivat joskus.. no ei kai sitten mun. Voitko laittaa jonkun vakkarilauseen, millä voisi täydentää puutteellista, tai liikaa tiivistettyä? Oli synkkä ja myrskyinen yö....   :-\
Iltapäivälehdillä voisi olla valmis lööppipohja, jossa lukee: "Persu mokasi jälleen". Siihen alapuolelle sitten vain vaihdettaisiin nimi ja paikkakunta.  - Jussi Halla-aho

stefani

• Jäsen^^^
  • Liked: 799
  • sosiaalilaskeutuja
« Vastaus #21051 : 10.02.2019, 02:23:33 »
Kerro Uuno aamulla sitten (jos kykenet), oliko tuossa alkoholilla osuutta?

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Tervalaivan orja
« Vastaus #21052 : 10.02.2019, 02:39:24 »

Tietty on. Enhän minä muuten ota noin rajusti kantaa. En kadu, vähän hävittävää. Ja totta se on, häivyn jos -> kun kaikki poistetaan. Katsotaan nyt nuo vaalit ensin, tehän saatte julkaista, ja minä lukea.

Muuten olen sitä mieltä, että Moderaatio on tuhottava Miniluvilta jääneet isot saappaat Alaricin jaloissa eivät kovin pahasti hölsky.

MW

• Jäsen^^^
  • Liked: 18036
  • Kiltti ja ystävällinen, mutta niin nuiva.
« Vastaus #21053 : 10.02.2019, 10:02:42 »

Tietty on. Enhän minä muuten ota noin rajusti kantaa. En kadu, vähän hävittävää. Ja totta se on, häivyn jos -> kun kaikki poistetaan. Katsotaan nyt nuo vaalit ensin, tehän saatte julkaista, ja minä lukea.

Muuten olen sitä mieltä, että Moderaatio on tuhottava Miniluvilta jääneet isot saappaat Alaricin jaloissa eivät kovin pahasti hölsky.

Juu, se on nähty: kaltaisiamme haja-ajattelijoita viedään marginaaliin korvasta kantaen. Vähintään lukion essee -tasoa vaadittaneen kirjoittajilta nykyään.

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4906
  • A spherical bastard
« Vastaus #21054 : 10.02.2019, 10:55:06 »
Pärstäkerroinmoderoinnin välttää parhaiten sillä, että ei tee mitään sellaista josta jää pärstä mieleen. Eli toimii kutakuinkin sääntöjen ja käytäntöjen puitteissa ja jättää päänaukomiset vähemmälle. Yksirivinen kommentti ei toki ole automaattisesti paskaa, mutta jos kommentti on sisällötön voi satarivinenkin olla paskaa.

Ei kun
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Sitä mieltä minä oon

Puuha-Pepe

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 164
  • Persulla on näin pitkä...
« Vastaus #21055 : 10.02.2019, 11:04:57 »
Hyvä kirjoittaja osaa tiivistää sanomansa tiiviiksi paketiksi. Myönnän olevani laiska, ja skippaan suosiolla
sellaiset tuhannen rivin paatokset joita eräät omiin juttuihinsa rakastuneet täälläkin harrastavat.  :P

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5963
  • The sloganist
« Vastaus #21056 : 12.02.2019, 19:57:51 »
(Vittu) missä kohtaa säännöissä lukee, että yksirivinen on automaattisesti paska (en ole lukenut niitä, enkä lue)?

Ihme että säästyit bannilta kun postasit vastaavan yksirivisen samaan ketjuun 4h myöhemmin ensimmäisen poistetun viestin jälkeen.
Iudex illius ero

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21057 : 12.02.2019, 20:00:23 »
Todennäköisyys sille, että viestit päätyvät roskiin pienenee huomattavasti sillä, että viesteissä on asiaketjuissa pituutta enemmän kuin muutama sana. Roiskimiset voi hoitaa Peräkammarissa ;)[/color]

(Vittu) missä kohtaa säännöissä lukee, että yksirivinen on automaattisesti paska (en ole lukenut niitä, enkä lue)?

Säännöistä löytyy tämmöinen kuin 3. luku, 2 § ;)

Lainaus
2 § Viestien kirjoittaminen

Forumilla vallitsee periaatteellinen sanan- ja ilmaisunvapaus. Asiasta säädetään tarkemmin kohdassa Sananvapaus ja julkaisuvapaus. Viestejä ei esimoderoida.

Kiroilua, sopimatonta kielenkäyttöä, perustelematonta kommentointia sekä epäselvää ilmaisua tulee välttää. Psykedeelinen tajunnanvirta, epäoleelliset viestit sekä pitkät vuodatukset käsittämättömistä tai asiaankuulumattomista aiheista on kielletty. Lukuisten lyhyiden ja sisällöllisesti merkityksettömien viestien julkaisu erityisesti lyhyen aikavälin sisällä on niin ikään kielletty.

Forum ei ole chattityökalu.

...

Eihän se yksirivinen toki automaattisesti paska ole, kuten kgb:kin yllä sanoi, mutta aika suurella todennäköisyydellä kyseessä on joku "kulttuuri rikastui taas" -tyyppinen vanhojen latteuksien jauhaminen, jotkut mukanokkelat sutkautukset tai "VMP" -tyyliset avautumiset.
« Viimeksi muokattu: 12.02.2019, 20:07:51 kirjoittanut Alaric »

Huolestunut Kansalainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 159
« Vastaus #21058 : 12.02.2019, 22:16:00 »

Säännöistä löytyy tämmöinen kuin 3. luku, 2 § ;)

Lainaus
2 § Viestien kirjoittaminen

Forumilla vallitsee periaatteellinen sanan- ja ilmaisunvapaus. Asiasta säädetään tarkemmin kohdassa Sananvapaus ja julkaisuvapaus. Viestejä ei esimoderoida.

Kiroilua, sopimatonta kielenkäyttöä, perustelematonta kommentointia sekä epäselvää ilmaisua tulee välttää. Psykedeelinen tajunnanvirta, epäoleelliset viestit sekä pitkät vuodatukset käsittämättömistä tai asiaankuulumattomista aiheista on kielletty. Lukuisten lyhyiden ja sisällöllisesti merkityksettömien viestien julkaisu erityisesti lyhyen aikavälin sisällä on niin ikään kielletty.

Forum ei ole chattityökalu.

...

Eihän se yksirivinen toki automaattisesti paska ole, kuten kgb:kin yllä sanoi, mutta aika suurella todennäköisyydellä kyseessä on joku "kulttuuri rikastui taas" -tyyppinen vanhojen latteuksien jauhaminen, jotkut mukanokkelat sutkautukset tai "VMP" -tyyliset avautumiset.

Peräkammarissa tätä on kai käytännön puolesta kuitenkin ollut tapana katsoa läpi sormien, ja kaikki "jutustelu" on ollut tapana sinne ohjata?

Edit: enimmäkseen kuitenkin kai uuninpankolla

Mursu: "Siis vertaatko ihan tosissasi sitä, että amerikkalaiset lopettivat toisen maailmansodan atomipommeilla säästäen siten satojen tuhansien elämän siihen, että natsit murhasivat miljoonia juutalaisia ja valloittivat noin kymmenen itsenäistä valtiota?"
Kekkeruusi: "Kyllä se on täysin oikeudenmukainen näkemys."

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21059 : 12.02.2019, 22:35:19 »
Juurikin näin. Siksi mainitsin Peräkammarista ja asiaketjuista tuossa aiemmassa viestissäni.