SUOMALAISET ARVOT ?
En tuota ohjelmaa ole itse katsonut, mutta tässä ketjussa pisti silmään tämä, jota olen teiltä itsekin tivannut. Vastausta saamatta.
45 minuuttia, 23:32 eteenpäin...
Toimittaja: "Voitko vähän niinku valaista, että mitä ne suomalaiset arvot on?"
Eerikäinen: "En kauheen hyvinkään voi. [naurua]"
Eerikäinen kyllä ansaitsee noin vakuuttavalla kannanotolla oman signatuurinimensä "imagohaitta". 
Tämä häiritsi kanssa minua.
Sananvapaus, uskonnonvapaus, sukupuolten välinen tasa-arvo, lasten oikeudet, eläinten oikeudet, vähäinen korruptio, luottamus poliisiin tulee ainakin minulle näin hatusta vetäisten ensimmäisenä mieleen.
EDIT: Ja lisäisin että edellä manitsemani arvot eivät ole yhteensopivia monikultturismin kanssa.
...ja sitten toimittaja olisi tokaissut että nämähän ovat itsestäänselvyyksiä, nämä arvot ovat voimassa kaikkialla bläbläblä.
Kovasti ollaan puolustelemassa suomalaisuutta, mutta tietoa ja käsitystä siitä, mitä halutaan puolustaa, ei näytä kovasti olevan...
ainoa saamani vastaus on ollut se HUOLTOSUHDE. Sitä siis halutaan puolustaa.
(Siis sitä, ettei ole varaa huoltaa omia vähäosaisia,kuten suurten ikäluokkien vanhuksia. Jos on/olisi varaa, olisiko tahtoa ohjata rahaa siihen? Jos olisi tahtoa, olisiko hoitajia? Kuinka moni teistä on ammatiltaan hoitoalalla? Tai sinne halajaa? )
Silti- vaikka siis huoltosuhde olisi se suurin huolenaihe - täällä jatkuvasti vollotellaan muunmaalaisten "vuohipaimenten ja kamelinkasvattajien rikastuttavasta värinästä yms." pilkalliseen sävyyn. Vieras kulttuuri ja uskonto koetaan uhkaksi. Tällaisen vaikutelman tältä sivustolta saa.
Miten todellakin nuo arvot olisivat vain suomalaisten yksinoikeutta ja jollain tapaa yhteensopimattomia monikulttuurisuuden kanssa???