Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,https://www.facebook.com/Hommaforum/ Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.
Kevät ja keuhkokuumeParittomien vuosien keväät ovat olleet minulle viime vuosina kovaa aikaa.Olen ollut keuhkokuumeessa keväällä 2005 ja 2007.Molempia tapauksia edelsi ankara työputki ja jälkimmäisen kruunasi vielä kova vaalitaistelu.Tässä olisi sopiva tasajako vanhoille puolueille ja minulle: Huolehtikaa vanhat puolueet vaalikuumeesta, niin minä vältän keuhkokuumeen.Vaalityö on kovaa touhua. Siihen innostuu ja menee täysillä mukaan.Jos asia on sinulle tärkeä, tee se itse.Kevät on!
Nämähän ovat kuin huonoja runoja:LainausKevät ja keuhkokuumeParittomien vuosien keväät ovat olleet minulle viime vuosina kovaa aikaa.Olen ollut keuhkokuumeessa keväällä 2005 ja 2007.Molempia tapauksia edelsi ankara työputki ja jälkimmäisen kruunasi vielä kova vaalitaistelu.Tässä olisi sopiva tasajako vanhoille puolueille ja minulle: Huolehtikaa vanhat puolueet vaalikuumeesta, niin minä vältän keuhkokuumeen.Vaalityö on kovaa touhua. Siihen innostuu ja menee täysillä mukaan.Jos asia on sinulle tärkeä, tee se itse.Kevät on!